میتینگ دولت بي‌معنا بود/ اگر به صحنه انتخابات بيايم، مسقل مي‌آيم

کد خبر: 258440

اگر در انتخابات رياست جمهوري به عنوان كانديدا حضور پيدا كنم تنهاي تنها هستم و با استقلال و فكر خود حضور پيدا مي‌كنم چراكه هميشه مستقل بودم، البته با تمام كساني كه براي اين كشور تلاش كرده‌اند جداي از چپ يا راست بودن آنها همكاري كرده‌ام و به اين همكاري ادامه مي‌دهم چرا كه معتقدم بايد با كسي كه براي اين كشور كار مي‌كند، همكاري كرد.

میتینگ دولت بي‌معنا بود/ اگر به صحنه انتخابات بيايم، مسقل مي‌آيم

سرویس سیاسی«فردا»: مسعود پزشكيان درباره برگزاري جشن تقدير از خادمان سفرهاي نوروزي كه در روز پنجشنبه ( 29 فروردين ماه) در مجموعه ورزشي 100 هزار نفري آزادي برگزار شد، گفت: بايد بگويم كه از نظر معنا و مفهوم مديريتي نمي‌توان پاسخي براي اين كار دولت پيدا كرد.

نماينده مردم تبريز، اسكو و آذرشهر در مجلس شوراي اسلامي، در گفت وگو با خبرنگار «فردا» در مقايسه اقدام دولت در برپايي اين جشن با وجود مشكلات اقتصادي جامعه، افزود: دولت تقدير از خادمان سفرهاي نوروزي را در حالي برپا كرد كه كشور با هزارن مشكل مواجه است.

برپايي جشن ورزشگاه آزادي از نظر مديريتي بي‌معنا است

وي ادامه داد: دليل و علت و برگزاري جشن تقدير از خادمان نوروزي به دولت مربوط است اما برگزاري اين مراسم را از نظر عملكرد مديريتي و كارشناسي، بي‌ربط و بي‌معنا مي‌دانم.

اين نماينده مردم در مجلس نهم تصريح كرد: به نظر من خلاف سال‌هاي گذشته به دليل كمبود اعتبارات كه دولت به بخش سفرهاي نوروزي اختصاص داده بود ميزان كارشناسان اين سفرها در شهرها كمتر از سال‌هاي قبل بود.

بر اساس آمار و ارقام در انتهاي جدول رشد اقتصادي قرار داريم

وي با بيان اينكه كشور براي همه ملت بوده و براي يكه عده خاصي نيست، يادآور شد: در سال‌هاي اخير در جايي بوديم كه مي‌توانستيم از همه كشورهاي منطقه جلو بزنيم اما اكنون بر اساس آمار و ارقام رشد اقتصادي و اشتغالزايي معتبر در انتهاي جدول‌ها قرار داريم.

پزشكيان ادامه داد: ما برازنده چنين جايگاهي نبوده و نيستيم و به نظر من اين جايگاه ايران به دليل اختلاف‌ها و تفرقه‌ها و تنگ‌نظريي‌هايي است كه پيدا كرده‌ايم.

اگر به صحنه انتخابات بيايم، مسقل مي‌آيم

وي درباره حضور در انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوري به عنوان كانديدا، گفت: هنوز براي حضور در انتخابات تصميمي نگرفته‌ام و تكليفي بر من نشده است.

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس تصريح كرد: اگر در انتخابات رياست جمهوري به عنوان كانديدا حضور پيدا كنم تنهاي تنها هستم و با استقلال و فكر خود حضور پيدا مي‌كنم چراكه هميشه مستقل بودم، البته با تمام كساني كه براي اين كشور تلاش كرده‌اند جداي از چپ يا راست بودن آنها همكاري كرده‌ام و به اين همكاري ادامه مي‌دهم چرا كه معتقدم بايد با كسي كه براي اين كشور كار مي‌كند، همكاري كرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها