رئیس جمهور به قم سفر می رود

کد خبر: 1109228

شاهچراغی گفت: دستگاه‌های اجرایی استان ۱۰ روز فرصت دارند طرح‌های نیمه تمام را جمع بندی کنند.

رئیس جمهور به قم سفر می رود

سید محمدتقی شاهچراغی،استاندار قم  در نشست هماهنگی با مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی استان در خصوص سفر ریاست جمهوری به قم با اشاره به محدودیت‌های بودجه و منابع مالی گفت: مدیران استانی طرح‌های مختلف نیمه تمام و اولویت دار خود را باید در مدت ۱۰ روز شناسایی و با جمع بندی و ارزیابی نهایی برای تصمیم گیری در سفر آینده ریاست جمهوری ارائه کنند.

او بر یکپارچگی و اتحاد دستگاه‌های اجرایی و پرهیز از بخشی نگری در مورد ارائه طرح‌های مختلف استانی در سفر آینده رئیس جمهور تاکید کرد و گفت: از مدیران استانی انتظار این است که طرح‌های خود را براساس اولویت‌ها و منافع عمومی استان و اجرایی شدن طرح‌های نیمه تمام قراردهند.

استاندار قم استفاده از ظرفیت نهاد‌هایی مانند ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد علوی و بنیاد مستضعفان را ضروری دانست و افزود: در کنار منابع دولت این نهاد‌ها ظرفیت‌های خوبی هستند که می‌توان با مشارکت آنان طرح مود نیاز استان را اجرایی کرد.

ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی هم بر اجرایی شدن ابر طرح‌های نیمه تمام در استان مانند مترو، مونوریل، تاکید کرد و افزود: برای استفاده حداکثری از سفر ریاست جمهوری برای حل و فصل طرح‌های مختلف استان؛ دستگاه‌های مختلف جلسات تخصصی برگزار کنند تا با اتفاق نظر و اجماع عمومی در استان، اجرایی شدن طرح‌های اولویت دار از دولت خواسته شود.

همچنین  امیر ابادی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر شناسایی ظرفیت‌های بودجه برای کمک به رفع مشکلات استان تاکید کرد و  استفاده از تبصره ۱۸ قانون بودجه برای پیگیری اشتغال و برنامه ریزی برای اجرایی شدن طرح‌های عمده و کلان استان قم در سفر آینده رئیس حمهور را ضروری دانست./باشگاه خبرنگاران

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها