ابوترابی: شهیدسلیمانی سرداری مقتدر مقابل دشمن بود و فردی رئوف برای مردم

کد خبر: 1195943

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفت: شهیدسلیمانی هم مرد میدان بود و هم فردی تئوریسین، علاوه بر این هم فردی مقتدر در برابر دشمن بود و هم فردی رئوف در برابر مردم.

ابوترابی: شهیدسلیمانی سرداری مقتدر مقابل دشمن بود و فردی رئوف برای مردم

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی مالک اشتر زمان خود بود و ده‌ها و شاید هم صدها سال طول بکشد که جهان بار دیگر مردی چون شهید سلیمانی را به خود ببیند.

وی افزود: شهید سلیمانی هم مرد میدان بود و هم فردی تئوریسین علاوه بر این هم فردی مقتدر در برابر دشمن بود و هم فردی رئوف در برابر مردم.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدعه داعش که با تدبیر رهبر معظم انقلاب و رشادت‌های شهید سلیمانی و همرزمانش  خنثی شد که به مراتب خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی برای کشور ما بود.

ابوترابی خاطرنشان کرد:داعش که با حمایت‌های همه‌جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی تأسیس و تجهیز شده بود به دنبال آن بود که تصویری خشن از اسلام در جهان به نمایش گذارد و از طرف دیگر اگر داعش وارد مرزهای ما می‌شد ما شاهد اختلافات مذهبی در کشورمان نبودیم که با رشادت‌های شهید سلیمانی این توطئه خنثی شد.

وی افزود: اندیشه‌های شهید سلیمانی و رشادت‌های او محدود به کشورهای منطقه نبوده و نیست و امروز در آمریکای جنوبی و در کشوری مثل ونزوئلا نیز مردم شیفته شخصیت شهید سلیمانی هستند./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها