بیانیه جامعه روحانیت مبارز درباره اهمیت حضور فعالان سیاسی در انتخابات

کد خبر: 1236474

در آستانه کلید خوردن فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت طی بیانیه ای از همه فعالان سیاسی و خادمان صادق دعوت کرد تا برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام نمایند.

«فردا» - به گزارش روابط عمومی جامعه روحانیت مبارز در آستانه کلید خوردن فرایند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت طی بیانیه ای از همه فعالان سیاسی و خادمان صادق دعوت کرد تا برای انتخابات آینده مجلس ثبت نام نمایند. متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات و نقش مردم حبل المتین الهی در تاریخ جمهوری اسلامی است.

بدون تردید اراده و خواست  مؤمنانه ملت  برای تحقق آرمانهای ملی، دینی و انقلابی تنها مسیر پیشرفت ، شکوفایی و سعادت است.

امروز کشور ما بیش از هر زمان به همبستگی و اقتدار  همه جانبه نیازمند است و چنانچه رهبری معظم تبیین فرمودند مشارکت بالا در انتخابات راهکار اصلی است و مشارکت بالا نیز بدون بستری امن و فضایی سالم و رقابتی جدی امکان پذیر نیست.

جامعه روحانیت مبارز از همه افراد اندیشمند، متخصص و با تجربه از همه طبقات ، اصناف، اقوام ، اقشار ، گرایش‌ها و سلایق سیاسی بخصوص بانوان و جوانان در سراسر کشور که متعهد به اسلام ، مردم ، قانون اساسی ، رهبری ، منافع ملی و خواهان پیشرفت و سربلندی ایران عزیز و رفع مشکلات می باشند انتظار دارد تا با عزمی استوار و نیتی خالص در این راه پیشقدم شوند و با ثبت نام برای انتخابات مجلس دوازدهم راه را برای مشارکت گسترده مردم بزرگوار و ایجاد امید و اعتماد عمومی هموار نمایند.

مطمئنیم هدایت و حمایت خداوندی شامل حال خادمان صادق ملت خواهد بود . إنّه خیر ناصرٍ و معین

با امید پیروزی ، عزت و موفقیت بیشتر ملت شریف ایران

جامعه روحانیت مبارز

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها