محمدصادق کوشکی در گفت‌وگو با «فردا» :

اصلاح‌طلبان هم از خاتمی حرف‌شنوی ندارند چه رسد به جامعه

کد خبر: 1241087

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: خاتمی دیگر شخصیت تأثیرگذاری بر جامعه و حتی در اردوگاه اصلاحات نیست بنابراین نمی تواند براندازی کند.

اصلاح‌طلبان هم از خاتمی حرف‌شنوی ندارند چه رسد به جامعه

گروه سیاسی فردا: مواضع اخیر سیدمحمد خاتمی چنان رادیکال بود و در تعارض با نقشی که تا کنون ایفا می‌کرد ، که همچنان محل بحث و بررسی و نقد است. تحلیل های مختلفی درباره موضع تند وی درباره نظام و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مطرح می شود.

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره پشت پرده موضع تند سیدمحمد خاتمی گفت: آقای خاتمی سیاستمداری است که به انتهای راه رسیده و بازنشسته شده است. آقای خاتمی نسلی را فرماندهی می کرد که بخش اعظم آن نسل از آقای خاتمی پیروی نمی کنند و دیدگاه های دیگری را دنبال می کنند.

وی افزود: چنین سیاستمداری قدرت خط و نشان کشیدن، تعیین تکلیف، فشار وارد کردن و مشکل زایی برای نظام جمهوری اسلامی را ندارد. آن دورانی که آقای خاتمی می توانست بسیج سیاسی داشته باشد و مثلا به نوعی 18 تیر را از طریق بدنه اجتماعی جریان دوم خرداد در سال 78 به راه بیاندازد، سال هاست که تمام شده است.

این فعال سیاسی اظهار کرد: آقای خاتمی عملا قدرت اینکه حامیان سابقش را پای صندوق رأی بکشد ندارد بنابراین خیلی نباید مواضع، حرف ها و نامه نگاری های او را جدی گرفت. او دیگر شخصیت تأثیرگذاری بر جامعه و حتی در اردوگاه اصلاحات نیست بنابراین نمی تواند براندازی کند.

این استاد دانشگاه افزود: همچون آقای خاتمی، جبهه دوم خرداد و اصلاحات هم تمام شد. الان اصلاح طلبان به دسته جات گوناگونی پراکنده شده اند بنابراین جبهه اصلاحات وجود خارجی ندارد. سیاستمدارانی که خودشان را اصلاح طلب می خوانند دیگر تعهدی و پایبندی به نظرات آقای خاتمی نشان نمی دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها