محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با «فردا»:

ارائه لیست اصلاح طلبان در تهران محتمل است

کد خبر: 1261750

فعال سیاسی اصلاح طلب: ممکن است در تهران فهرستی هم بیرون بیاید ولی لزوما این فهرست به معنای لیست جریان اصلاحات نخواهد بود .

ارائه لیست اصلاح طلبان در تهران محتمل است

گروه سیاست سایت فردا: آرایش فضای سیاسی انتخابات پیش رو هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما در روزهای اخیر شاهد تحرکات انتخاباتی بیشتری بوده‌ایم . مثلا محمدرضا باهنر از نهایی شدن لیست تهران اصلاح طلبان خبر داد و آن را هشداری برای مجموعه های اصولگرا دانست که تصمیم به رقابت درون گفتمانی گرفتند. اصلاح طلبان اما اصرار دارند که این حرف‌های باهنر را جدی نگرفته و داری مصرف داخلی برای اصولگرایان بدانند!

محمدعلی وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره تدوین فهرست اصلاح‌طلبان در تهران گفت: از این موضوع بی خبرم چون ثبت نام نکردم و درگیر موضوع انتخابات نیستم. تصور می کنم صحبت های آقای باهنر بیش از آنکه ناظر بر واقعیت باشد نوعی تشویق و ترغیب به وحدت بین اصولگرایان بود. در واقع آقای باهنر به نوعی خواست با طرح خطر فهرست اصلاحات، اصولگرایان را به سمت وحدت سوق دهد.

وی درباره ثبت نام اعضای احزاب گوناگون اصلاح طلب از حزب ندا و کارگزاران گرفته تا حزب اتحاد ملت در انتخابات مجلس یادآور شد: حالا ممکن است در تهران فهرستی هم بیرون بیاید ولی لزوما این فهرست به معنای لیست جریان اصلاحات نخواهد بود چون جبهه اصلاحات رسما اعلام کرد نفیا و اثباتا ورودی به عرصه انتخابات نخواهد کرد.

این فعال اصلاح‌طلب اظهار کرد: برخی احزاب اصلاح طلب مثل کارگزاران، ندا، مردم‌سالاری و اعتماد ملی منتظر نتیجه بررسی صلاحیت نامزدها هستند تا بعد موضع‌شان را اعلام کنند.

وکیلی درباره چهره های اصلاح‌طلب ثبت نام کرده در انتخابات گفت: آقای پزشکیان در تبریز ثبت نام کرد اما از سوی هیأت های اجرایی ردصلاحیت شد، حالا باید دید هیأت نظارت انتخابات چه نظری می دهد، چهره دیگری را از جریان اصلاحات خبر ندارم که ثبت نام کرده باشد. البته از جریان اعتدال هم آقای نوبخت و علی مطهری هستند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها