رسالت: گفت‌وگوهای انتخاباتی حول محور مشکلات مردم مثل تورم، بیکاری و... باشد

کد خبر: 1269151

دشمن به انتخابات به‌عنوان نقطه گسست و تهدید امنیتی نگاه می‌کند، نباید دشمن را در این نگاه یاری کرد.

رسالت: گفت‌وگوهای انتخاباتی حول محور مشکلات مردم مثل تورم، بیکاری و... باشد

گروه سیاست سایت فردا - دشمنان و براندازان طبق روال مالوفشان از هر ابزاری علیه انتخابات استفاده می‌کنند. در این میان نوع رفتار و حرکت کنشگران و گروههای سیاسی می‌تواند تعیین کند آنها تا چه میزان به اهدافشان می‌رسند.

روزنامه رسالت در این ارتباط نوشته: دشمن به انتخابات به‌عنوان نقطه گسست و تهدید امنیتی نگاه می‌کند، نباید دشمن را در این نگاه یاری کرد. 

گفت‌وگو و مناظرات در انتخابات حول چه محورهایی باید صورت گیرد؟ عقلانیت سیاسی و سیاست‌ورزی معقول و صحیح حکم می‌کند حول حل مشکلات مردم باشد.

تورم، آلودگی هوا، مشکل بیکاری و اشتغال ، ریز گردها و ... مشکل مردم است اگر گفت‌وگوها حول این مشکلات باشد یک انرژی جدید در انتخابات برای حل مشکلات مردم تولید می‌شود که در تحکیم امنیت ملی و رفاه عمومی به‌عنوان پیشران عمل می‌کند. 

دوگانه الهی و مادی ،مقاومت و سازش ، اسلامی و سکولار مردمی و اشرافی ، پاک دست و فاسد ، قدرت‌طلب و خدمتگزار ... می‌تواند دوگانه‌های معقول باشند.

دوگانه موافقان و مخالفان نظارت استصوابی، موافقان و مخالفان حجاب اجباری و حجاب اختیاری و ... دوگانه‌های دست‌ساز دشمن برای پدیداری گسست و تهدید امنیتی است.

مردم باید حس کنند که یک عقل جمعی با چند نگاه تیمی یا گروهی و حزبی وجود دارد که به دنبال حل مشکلات کشور هستند. رقابت در این فضا مثبت و متضمن مشارکت جدی و قوی است.

مردم باید حس کنند ابعاد، اطراف‌واکناف رقابت مسئله حل‌کن هستند نه مسئله‌ساز و مسئله پاک‌کن!


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها