حمله روزنامه اصلاح‌طلب به مشارکتی‌ها: کارگزاران سازندگی دست به شویی انتخاباتی زد/ کارگزاران کودتا کرده است

کد خبر: 1269149

آرمان ملی نوشت: : چندماه مانده به انتخابات، حزب کارگزاران سازندگی دست به شویی انتخاباتی زد. گویا با آنها رایزنی شده بود که «بله» شما بیایید و فرش قرمز برایتان پهن کرده‌اند و یک راست از مسیر از پیش تعیین شده با رای مردم برکرسی‌های سبز بهارستان بنشینید.

حمله روزنامه اصلاح‌طلب به مشارکتی‌ها: کارگزاران سازندگی دست به شویی انتخاباتی زد/ کارگزاران کودتا کرده است

گروه سیاست سایت فردا - هر چند موضع اصلاح‌طلبان رادیکال‌ و تحریمی‌ها نسبت به طیف میانه‌رو و مشارکت‌جو در هفته‌های اخیر تضعیف شده اما دعوا میان آنان همچنان ادامه دارد.

در این شرایط روزنامه آرمان ملی نوشته: چندماه مانده به انتخابات، حزب کارگزاران سازندگی دست به شویی انتخاباتی زد. گویا با آنها رایزنی شده بود که «بله» شما بیایید و فرش قرمز برایتان پهن کرده‌اند و یک راست از مسیر از پیش تعیین شده با رای مردم برکرسی‌های سبز بهارستان بنشینید.

 اقدام کارگزاران سازندگی در انتخابات و موضع‌گیری در برابر اصلاح‌طلبانی که زمین بازی مجلس را برای بازی خود آماده نمی‌دیدند، بی‌شباهت به یک کودتا نبود. کودتایی که حسین مرعشی اما با طعنه به احزابی مانند حزب اتحاد ملت آن را در کنفرانس خبری خود آغاز کرد و با واکنش آذرمنصوری، دبیرکل حزب اتحاد و رئیس جبهه اصلاحات روبه‌رو شد. 

بازنده انتخابات کنونی حزب کارگزاران سازندگی است که به اصلاح‌طلبان پیشرو هشدار می‌دادند که شما اهل کنش انتخاباتی نیستید و زمین بازی سیاست را دو دستی به رقیب سپرده‌اید و اساسا علت پایدار شدن جبهه پایداری را در عرصه سیاست به کوتاهی حزب اتحاد و سایر احزاب نزدیک به این حزب در جبهه اصلاحات منتسب می‌کردند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها