گزارش صبح نو از لیست‌‌بندی اعتدالیون و اصلاح‌طلبان عمل‌گرا به‌رغم تحریم‌طلبی جبهه اصلاحات

کد خبر: 1274540

صبح نو نوشت: با استمرار این مسیر نه‌تنها جبهه اصلاحات از اسارت رها خواهد شد، بلکه رادیکالیسم حاکم بر این جبهه نیز طرد شده و تا مدت‌ها امکان عرض اندام نخواهد داشت.

گزارش صبح نو از لیست‌‌بندی اعتدالیون و اصلاح‌طلبان عمل‌گرا به‌رغم تحریم‌طلبی جبهه اصلاحات

گروه سیاست سایت فردا - کودتاچی‌های اصلاح‌طلب که در سال 1402 عرصه را بر میانه‌روها تنگ و بر هم‌فکرانشان همراه کرده بودند، در نهایت جورچین ترسیم شده خود را کامل و به انتخابات پشت کردند. 

روزنامه صبح نو با اشاره به این موضوع نوشته: پس از راهبرد جبهه اصلاحات در روزهای اخیر شاهد بیانیه‌ای از سوی این جبهه بودیم که شورش عمل‌گراها را برانگیخت و آنها را از مرحله رایزنی برای تلطیف فضا به اقدام برای سرکوب تندروی سوق داد. 

در این بیانیه که تفکرات تاج‌زاده و اتحادملت در آن موج می‌زند، تأکید شده است که اعمال نظارت استصوابی و سلب قدرت، اختیار و مسدودسازی مجاری اعمال خواست و اراده ملت نه‌تنها متوقف نشده، بلکه رو به تزاید گذاشته است. 

بیانیه جدید جبهه اصلاحات در تحریم لیست دادن اکنون باعث شده است گروهی از اصلاح‌طلب‌ها جدیت خود برای حضور در انتخابات را با صدای بلندتری فریاد بزنند و با جمع‌آوری بیانیه‌ای به دنبال نقش‌آفرینی در انتخابات به سرلیستی علی مطهری هستند.  

با بررسی مواضع جلایی‌پور، کرباسچی، علی باقری، مطهری و بسیاری دیگران از اصلاح‌طلبان شاهد به گوشه رفتن خوانش اتحادملت از سیاست‌ورزی اصلاح‌طلبان هستیم و با استمرار این مسیر نه‌تنها جبهه اصلاحات از اسارت رها خواهد شد، بلکه رادیکالیسم حاکم بر این جبهه نیز طرد شده و تا مدت‌ها امکان عرض اندام نخواهد داشت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها