صبح نو: کودتای رادیکال‌های اصلاحات کامل شد

کد خبر: 1273214

صبح نو نوشت: تندروهای اصلاح‌طلب نظیر تاج‌زاده و آذر منصوری بانگ تحریم انتخابات سر می‌دهند؛ اما بسیاری از اصلاح‌طلبان به این سیاست اعتراض دارند و می‌گویند اساسا کارکرد یک جریان سیاسی در انتخابات معنا می‌شود و فعالیت سیاسی با چریک‌بازی تفاوت دارد.

صبح نو: کودتای رادیکال‌های اصلاحات کامل شد

گروه سیاست سایت فردا - رویکرد ضدانتخاباتی تندروهای اتحاد ملت که با گذار از نهاد انتخابات به کرسی ریاست جبهه اصلاحات تکیه زده‌اند، در هفته‌های اخیر به انتخابات فراجریانی و ملی نیز کشیده شده است و رادیکالیسم حاکم بر این جبهه با مواضع، بیانیه‌ها و اقدامات خود تلاش کرده‌اند تا شاید بتوانند با تندروی و بی‌توجهی به دیگر گرایش‌های عمل‌گرایانه در داخل این جریان، خواسته‌های خود را به حاکمیت تحمیل کنند. 

روزنامه صبح نو با طرح این دیدگاه نوشته: علی‌رغم فشارهای ماه‌های گذشته مثلث عمل‌گرایان به جبهه اصلاحات اکنون شاهد این هستیم که علاوه بر پیشبرد افکار تاج‌زاده توسط رئیس این جبهه، رئیس دولت اصلاحات نیز به حمایت از مشی رادیکالانه حاکم بر این جبهه پرداخته است. 

جواد امام آب پاکی را روی دست میانه‌روها ریخت و خطاب به آنها تأکید کرد: «تصمیم مجمع عمومی جبهه اصلاحات در مرکز و استان‌ها موضع رسمی جبهه بوده و رعایت مفاد تبصره یک ماده 6 اساسنامه جبهه اصلاحات برای اعضا الزامی است و اعضا نمی‌توانند با عنوان اصلاح‌طلبی و جبهه اصلاحات برخلاف آن اقدام به ارائه لیست کنند.» اکنون با فضای جدید باید دید اعضای جبهه اصلاحات به رادیکالیسم حاکم تن خواهند داد یا پرچم عصیان برمی‌افرازند؟ 

تندروهای اصلاح‌طلب نظیر تاج‌زاده و آذر منصوری بانگ تحریم انتخابات سر می‌دهند؛ اما بسیاری از اصلاح‌طلبان به این سیاست اعتراض دارند و می‌گویند اساسا کارکرد یک جریان سیاسی در انتخابات معنا می‌شود و فعالیت سیاسی با چریک‌بازی تفاوت دارد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها