جام جم: دغدغه منتخبان ملت معطوف به حل مسائل مردم باشد/ رای جامعه هوشمندانه بود نه سیاسی

کد خبر: 1278708

جام جم نوشت: امروز با معضلاتی مثل موضوع معیشت و اقتصاد مواجه هستیم و در چنین وضعیتی انتظار این است که مسئولان با تلاش و کوشش خود بتوانند پاسخ این اقبال مردمی را بدهند. نمایندگان باید لزوما از اقشاری باشند که مشکلات و معضلات جامعه را درک کنند.

جام جم: دغدغه منتخبان ملت معطوف به حل مسائل مردم باشد/ رای جامعه هوشمندانه بود نه سیاسی

گروه سیاست سایت فردا - رخداد بسیار مهم حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۱اسفند در شرایطی اتفاق افتاد که دشمن برای ناامید کردن مردم هزینه‌های زیادی را صرف کرد اما ناکام ماند. همین مساله انتظار فراوانی را در میان جامعه ایجاد می‌کند و ازسویی دیگر مسئولیت سنگینی را متوجه برگزیدگان و منتخبان مردم می‌کند.

روزنامه جام جم با این مقدمه نوشته: امروز با معضلاتی مثل موضوع معیشت و اقتصاد مواجه هستیم و در چنین وضعیتی انتظار این است که مسئولان با تلاش و کوشش خود بتوانند پاسخ این اقبال مردمی را بدهند. نمایندگان باید لزوما از اقشاری باشند که مشکلات و معضلات جامعه را درک کنند. 

 آنها باید با درک درست شرایط دشمن شناس باشند. از این جهت که تمام تلاش دشمنان و معاندان آن است که وضعیت داخلی کشور را از انسجام و اتحاد ملی تهی کند و البته برای پیشبرد اهدافش هم برنامه‌های متعددی از جمله اعمال تحریم‌هایی که به قول اوباما و ترامپ، فلج کننده است، دارد. طبعا یکی از شیوه‌های ایستادگی مقابل  چنین تهدیداتی شناخت کامل تکنیک‌ها و ترفند‌های دشمنان است. 

جامعه رای سیاسی نداده بلکه کاملا هوشمندانه براساس شعار‌ها و معیار‌های نامزد‌ها آرای خود را به صندوق‌ها ریختند. نامزد‌هایی که فریاد مقابله با فساد را سر دادند باید به این نکته توجه کنند که وعده‌ها و شعار‌ها ازحافظه مردم خارج نمی‌شود؛ بنابراین مجلس دوازدهم بیش از رفتار‌های سیاسی باید به مشکلات مردم توجه نشان دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها