جوان: باز هم پیش‌بینی اصلاح‌طلبان نادرست از آب در آمد

کد خبر: 1279817

جوان نوشت: آیا اصلاح‌طلبان همین یک قلم - یعنی پیش بینی نادرست و حداقلی در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات- را می‌پذیرند؟ آیا قبول خواهند کرد که برای ناامیدی مردم دست به انتشار پیش بینی‌های عجیب و غریب زدند؟

جوان: باز هم پیش‌بینی اصلاح‌طلبان نادرست از آب در آمد

گروه سیاست سایت فردا - محمود صادقی، فعال اصلاح‌طلب پیش‌بینی کرده بود که میزان مشارکت در کل کشور حدود ۲۴ تا ۲۷ درصد و در تهران بین ۶ تا ۹ درصد خواهد بود و در بهترین حالت، مشارکت کل به ۳۰ درصد خواهد رسید. 

روزنامه جوان در این خصوص نوشته: در روز‌های قبل از انتخابات و در حالی که طیف تندرو اصلاح‌طلبان از ماه‌ها قبل بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبید و حتی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات تلاش و فعالیت می‌کردند، برخی خواص اصلاح‌طلب در راستای کمک به همین تلاش، پیش‌بینی‌های حداقلی از حضور مردم در انتخابات ارائه می‌دادند. 

میزان مشارکت در انتخابات بالای ۴۰ درصد بود و طبعاً اگر شرایط اقتصادی کشور در حالت بهتری بود و از سویی برخی فعالان سیاسی بر طبل ناامیدی و دعوت به تحریم انتخابات نمی‌کوبیدند، مشارکت از این هم بالاتر می‌رفت. حال آیا اصلاح‌طلبان همین یک قلم - یعنی پیش بینی نادرست و حداقلی در مورد میزان مشارکت مردم در انتخابات- را می‌پذیرند؟ آیا قبول خواهند کرد که برای ناامیدی مردم دست به انتشار پیش بینی‌های عجیب و غریب زدند؟


 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها