کارت‌های آزاد پمپ بنزین‌ها فعال هستند؟

کد خبر: 1153484

کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها برای گازوئیل با نرخ ۶۰۰ تومان و برای بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان فعال هستند و جایگاه‌ها خدمات توزیع سوخت به مراجعان را انجام می‌دهند.

کارت‌های آزاد پمپ بنزین‌ها فعال هستند؟

قلیزاده رئیس صنف جایگاهداران سوخت: کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها برای گازوئیل با نرخ ۶۰۰ تومان و برای بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان فعال هستند و جایگاه‌ها خدمات توزیع سوخت به مراجعان را انجام می‌دهند.

ویدئویی که از دیشب در فضای مجازی با لوگوی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وجود نداشتن کارت‌های آزاد در جایگاه‌های سوخت بازنشر شده، مربوط به مدت‌ها پیش یعنی زمان اجرای طرح کدینگ جایگاه‌های سوخت در برخی مناطق جنوب شرق کشور است./باشگاه خبرنگاران

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی از باطل شدن کارت سوخت‌های آزاد مربوط به این استان نیست.

مهرداد بیوکی صبح روز شنبه در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از سوختن کارت سوخت آزاد پمپ بنزین‌های استان بوشهر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در این استان به قوت خود باقی و در حال سرویس دهی و خدمات رسانی به شهروندان گرامی هستند.

وی تصریح کرد: هیچ گونه محدودیت و یا مسدودی در دستور کار نیست. لذا از عموم هم استانی‌های گرامی تقاضا می‌شود به شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود توجه نکنند و اخبار صحیح را از رسانه‌های معتبر دنبال و دریافت کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر خاطر نشان کرد: کارت‌های آزاد موجود در جایگاه‌ها برای گازوئیل با نرخ ۶۰۰ تومان و برای بنزین با نرخ ۳۰۰۰ تومان فعال هستند و جایگاه‌ها خدمات توزیع سوخت به مراجعان را انجام می‌دهند.

بیوکی یادآور شد: ۷۹ جایگاه عرضه سوخت (بنزین و نفت گاز) در استان بوشهر وجود دارد.ایسنا

حجم ویدیو: 1.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها