سرمربیان بعد از بازی چه گفتند؟/تعریف نویدکیا از بازی تراکتور /مجیدی باز هم در نشست خبری شرکت نکرد

کد خبر: 1132836

سرمربی سپاهان از عملکرد شاگردانش برابر تراکتور راضی است.

سرمربیان بعد از بازی چه گفتند؟/تعریف نویدکیا از بازی تراکتور /مجیدی باز هم در نشست خبری شرکت نکرد

محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر تراکتور اظهار کرد: فکر می‌کنم در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی داشتیم و تنها موقعیت تراکتور تبدیل به گل شد. در نیمه دوم بازی برابر بود و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشت و هم ما موقعیت‌هایی داشتیم که ۲ بار هم به تیر زدیم. بعد از خوردن گل دوم، معمولی بازی کردیم. خوشحالم در شرایط سختی که در این چند روز داشتیم، بازیکنان با وجود عقب افتادن به بازی برگشتند و حتی در لحظات پایانی می‌توانستیم برنده شویم. البته تراکتور هم این شانس را داشت. برای ما هم سخت بود که امتیازات کامل را نگرفتیم. در نیمه دوم بازی جذابی را دیدیم و حیف که تماشاگران نبودند و امیدوارم هم ما و هم تراکتور به روزهای خوبشان برگردند.

او ادامه داد: در فوتبال به اشتباه فردی اعتقادی ندارم. موقعی که بازیکنی اشتباه می‌کند، تمام تیم مسئول آن هستند. روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم. بازیکن من مقصر نیست و سر خورده است و یک موقعیت معمولی توپ به گل تبدیل شده است.

او درباره بازگشتش به سپاهان گفت: من هم شفاهی و هم کتبی به باشگاه استعفایم را اعلام کردم اما مورد قبول قرار نگرفته است اما صحبت‌های درون خانوادگی را انجام دادیم و بهترین تصمیم را برای سپاهان می‌گیریم. فدراسیون و سازمان لیگ هم باید تکلیف سهمیه را مشخص کنند تا ما اختلاف امتیازی که ایجاد شده را بتوانیم جبران کنیم.

سرمربی سپاهان درباره سفر به تبریز و کنار تیم بودن گفت: درست است که من چند روزی در کنار تیم نبودم اما من یک سال و نیم است که کنار تیم هستم و بازیکنان در این چند روز همان کارهای همیشگی را انجام دادند اما تراکتور در سبک بازی‌اش تغییراتی داشت و بازی خوبی را در نیمه دوم انجام داد و موقعیت‌های خوبی هم داشت.

وی در پایان افزود: اگر بخواهیم منصفانه حرف بزنیم، در عرض چند روز نمی‌توان تغییرات زیادی ایجاد کرد و ما سعی کردیم بازی‌های قبلی را آنالیز کنیم ولی نسبت به بازی قبلی، تراکتور تیم هجومی‌تر بود و تغییراتی را در بخش تهاجمی داشت.

حسینی: فوتبال بازی کردن در زمین حافظیه توهین به فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: فوتبال بازی کردن در زمین حافظیه در لیگ برتر یک کشور توهین به فوتبال است.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های فجرسپاسی و پیکان از هفته بیستم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید. مجتبی حسین، سرمربی پیکان در نشست خبری پس از بازی با فجرسپاسی شیراز اظهار کرد: صحبتی در خصوص بازی ندارم. فوتبال بازی کردن در زمین حافظیه در لیگ برتر یک کشور توهین به فوتبال است و هیچ نظر فنی ندارم.

او افزود: زمین مسابقه جز اصلی‌ترین ابزار برگزاری بازی است و بازی کردن در چنین زمین‌هایی هیچ بار فنی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: در چنین زمین‌هایی اتفاقات و شرایط و عادت داشتن به زمین تعیین کننده است.

حسینی ادامه داد: تیم ما از نظر بازیکن در مضیقه بود زیرا بازیکن های محروم و مصدوم داشتیم.

وی درباره داوری بازی گفت: داور بازی امروز جوان بود و سعی کرد همه توان خود را برای بازی بگذارد و خوشبختانه داوری خوبی انجام داد.

فکری: صحنه مشکوک به پنالتی را به کارشناسان می‌سپارم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این که داوری بازی تیمش مقابل آلومینیوم خوب بود، گفت: صحنه مشکوک به پنالتی را هم به کارشناسان می‌سپارم.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک از هفته بیستم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید.

محمود فکری، سرمربی نفت در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: بازیکنام با تمام توان بازی کردند و خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم. شرایط روحی بدی داشتیم و برای ما مهم این بود که نبازیم و روند باخت‌های‌مان قطع شود.

او ادامه داد: در این دیدار هم خوب بازی کردیم و هم ۹۰ دقیقه تلاش کردیم و جنگیدیم و یک امتیاز گرفتیم و این نشان می‌دهد تیم ما رو به جلو است و به بازی‌های آینده امیدوار می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی امروز می‌توانست گل داشته باشد اما این که گلی در بر نداشت از زیبایی‌های بازی کاسته نمی‌شود. آلومینیوم تیم بسیار خوبی است و مجموعه خوبی دارد. اگر چه مدتی است نتیجه نگرفته‌اند اما در مجموع فصل خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی افزود: بازی امروز برای هر دو تیم سنگین بود اما خدا را شکر که امتیاز گرفتیم و امیدوارم روندمان را ادامه دهیم. بازیکنانم باید بیش‌تر تلاش کنند و مراقب خود باشند تا بازی به بازی هم گل نخوریم و هم امتیاز بگیریم و بتوانیم خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.

فکری خاطرنشان کرد: بازیکن‌هایی که در نیم فصل جذب کردیم کاملاً در اختیار ما هستند و با تیم هماهنگ شده‌اند. خیلی برای ما مهم بود که دست‌مان برای تعویض‌ها و هم‌چنین ترکیب اولیه‌مان باز باشد و الان شرایط به صورتی است که می‌توانیم جایگزین داشته باشیم. امیدوارم از بازی آینده امتیاز بگیریم.

او درباره صحنه مشکوک به پنالتی برای تیمش و اعتراض به این صحنه گفت: در مجموع داوری خوب بود و شاید اشتباهاتی بود اما برای دو تیم بود. صحنه مشکوک به پنالتی را هم به کارشناسان می‌سپارم و باید فیلم را ببینیم و ان‌شاءالله که داور اشتباه کرده باشد.

خطیبی: نفت مسجدسلیمان تیرخلاص‌هایش را می‌زند/ انتظارات از ما بالا نرود

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به تصمیمات برخی درخصوص تیمش، گفت: انتظارات بالا نرود و بگذارید بازیکنانم کار خود را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک از هفته بیستم لیگ برتر با تساوی بدون گل به پایان رسید. رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: با تیمی بازی داشتیم که تیر خلاص‌هایش را می‌زند. با توجه به شرایطی که نفت دارد تلاش می‌کند در لیگ برتر بماند. می‌دانستیم بازی سختی داریم اما برای برد آمده بودیم و موقعیت‌سازی کردیم.

او ادامه داد: پس از سه باختی که داشتیم این که یک تساوی در خانه حریف بگیریم، خوب است. نفت واقعاً تمام تلاش خود را کرد تا در زمین خود امتیاز بگیرد. ما هم در تمام بخش‌ها خوب کار کردیم و فکر می‌کنم امروز گلر نفت بهترین بازیکن زمین و حتی هفته و ماه باشد. سیوهایی داشت که کار بزرگی بودند و اجازه نداد ما به گل برسیم. بازی خوبی بود و اگرچه گل نداشت اما همه چیز داشت.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: نفت هم خوب بود ولی ما سعی کردیم به آن‌ها موقعیت ندهیم. بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم. ضمن این که باید بگویم اول فصل که قرارداد بستم هدف این بود که ما جزو ۱۲ تیم باشیم و با توجه به شرایط فعلی به این هدف رسیده‌ایم. اما چون اول فصل به صورتی کار کردیم که تا رده‌های بالایی پیش رفتیم، به بازیکنانم فشار وارد شد. هواداران ما باید بدانند که ما در آن هدفی که باشگاه و تیم دنبال می‌کند، هستیم و با یکی، دو باخت به بازیکنان استرس وارد نشود.

وی افزود: هدف بعدی ما برای فصل آینده و قرارگرفتن در رده‌های بالای جدول است. این تیم در دو سالی که فوتبال بازی کرده است یکی از بهترین ها از نظر فوتبالی بوده است. برای تقویت تیم، لیست اول و دوم ما مهیا نشد و برای جذب بازیکن خارجی هم از طرف باشگاه منع شدیم و به نظرم با بضاعتی که داریم بازیکنانم کار بزرگی کردند و خواهش من این است که برخی آقایان که بی‌تجربه هستند و برخی تصمیمات را می‌گیرند، به رختکن بیایند و ببینند که بازیکنان ما به چه صورتی تلاش و بازی می‌کنند. انتظارات بالا نرود و بگذارید بازیکنان کار خود را انجام دهند.

خطیبی گفت: من قول می‌دهم که طبق آنچه باشگاه قرارداد بسته است، تیم را تحویل دهم و برای فصل آینده نیز به هدفی که داریم، برسیم. آرامش مهم‌ترین مقوله در تیم و بین هواداران است. ضمن این که از هواداران که روزهای بد کنار تیم بودند و حمایت کردند و هم‌چنین مردم اراک که واقعاً نشان دادند فوتبالی هستند، قدردانی می‌کنم.

 

منصوریان: در بوندسلیگا بازی کرده‌ام و اعتقادی به شانس ندارم

 

سرمربی صنعت نفت از اهمیت بازی هفته آینده تیمش مقابل پرسپولیس گفت.

به گزارش ایسنا، گل‌گهر و صنعت نفت آبادان امروز (دوشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید. علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی با کیفیتی بود که دلیل اصلی آن زمین خوب گل‌گهر بود. ما می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و در نیمه اول خیلی زود به گل رسیدیم و پس از آن با خوش‌شانسی دروازه‌بان گل‌گهر به گل نرسیدیم. ما خوب بودیم و مستحق باخت نبودیم.

او افزود: به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. او تیم خوبی دارد. ما در بخشی از بازی می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم. ما یک جلسه روحی و روانی و نیمه فنی در رختکن داشتیم. ما بعد از هر بازی در رختکن سریعا یک جلسه می‌گذاریم. ما باید چند روز دیگر با پرسپولیس بازی کنیم. از بازیکنانم راضی هستم. ما از ارتفاع منفی نسبت به سطح دریا به ارتفاع بالایی در سیرجان آمدیم.

سرمربی صنعت نفت گفت: وقتی با تیم‌های قلعه‌نویی بازی دارید باید کار را تمام کنید. ما بعد از زدن گل اول می‌توانستیم بازی را ۲ بر صفر کنیم. در نیمه دوم هم یکی، دو موقعیت ضد حمله به تیم آقای قلعه‌نویی دادیم ولی خودمان شانس داشتیم.

منصوریان درباره داوری بازی اظهار کرد: درباره داوری نظری ندارم. قبل هر بازی ما داوری را آنالیز می‌کنیم. بازیکنان در داخل رختکن نسبت به عملکرد آقای عرب براقی اعتراض داشتند. فکر می‌کنم سر صحنه اخراج طالب، ضربه دومش اخراج داشت ولی می‌توانست اخراج نکند.

او ادامه داد: در مجموع نسبت به بضاعت‌مان از عملکرد تیمم دفاع می‌کنم. بازیکنانمان بسیار خوب عمل کردند. من از نیروهای جوانی هم که استفاده کردم، راضی هستم. سرماخوردگی‌های پی‌درپی از زور تیم ما کم کرده ولی با تمام نیرو مقابل پرسپولیس قرار می‌گیریم. چون آن بازی نقطه عطف است و خواسته‌های زیادی از آن بازی داریم. هفته آینده هفته‌ای است که اگر برنده شویم، بازیکنانمان به سرمنزل می‌رسند و آن‌ها باید این موضوع را بدانند.

سرمربی صنعت نفت بیان کرد: گل‌گهر تیم خوبی است و شاید اگر هفت امتیاز کم نشده بود، در کورس قهرمانی می‌جنگید. بازی پایاپای بود و می‌توانستیم به پیروزی برسیم. نمی‌گویم بدشانس بودیم، می‌گویم کم تلاش بودیم. چرا که من در بوندسلیگا فوتبال بازی کردم و اعتقادی به شانس ندارم و فقط به تلاش، تلاش، تلاش و لطف پروردگار اعتقاد دارم.

منصوریان در ادامه درباره صحنه‌ای که گل‌گهری‌ها اعتقاد به خطای پنالتی روی امین قاسمی‌نژاد داشتند، توضیح داد: من آن صحنه را ندیدم ولی با امیرخان صحبت می‌کردم، می‌گفت که پنالتی بوده است چون او رئیس ماست ما روی حرف او حرف نمی‌زنیم. قطعا ایشان فوتبال را از هر زاویه‌ای از من بیشتر می‌فهمد و نقش استاد را برای من دارد.

او درباره اخراج طالب ریکانی مقابل گل‌گهر و نبودش در بازی با پرسپولیس تصریح کرد: از جنس طالب در لیگ ما دو، سه تا نیست. فرض کنید اگر او در استقلال و پرسپولیس باشد، تکیه‌گاه تیم است. ما در آخرین مرحله توپ را به طالب ختم می‌کنیم. او یک بازیکن بین‌المللی است و رهبر هم در داخل و هم در خارج از تیم است. ما از نبود او در بازی پرسپولیس ناراحتیم. او شماره ۱۰ کلاسیک بازی می‌کند و ضربه زدن به بازیکن حریف را بلد نیست. شاید اگر از داخل تکل می‌زد، اخراج نمی‌شد. اکثر شماره ۱۰ ها مانند ایمان مبعلی و حدادی‌فر بازیکنان آرامی هستند و اگر خطا کنند، اخراج می‌شوند.

سرمربی صنعت نفت افزود: امیدوارم بازیکنان نبود او را جبران کنند. طالب تاپ‌ترین بازیکن لیگ برتر فوتبال ایران است. هیچ بازیکنی مثل او کیفیت ندارد. طالب یک ضربه چپ مرگ‌بار دارد ولی امروز وقتی خواست این ضربه را بزند، پنج بازیکن روی پایش رفتند. بازیکن جوانی که جای او می‌خواهد بازی کند، بار سختی روی دوشش است.

منصوریان در پایان گفت: این چندمین بار است که می‌گویم، آن کسانی که باعث ایجاد امکاناتی در گل‌گهر شدند، باید دستشان را بوسید. ان‌شاءالله این الگوی همه باشگاه‌های ما باشد. فکر می‌کنم باید از مسئولان رده بالای گل‌گهر تشکر کنم. شما در شهری که ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد، امکاناتی در حد ۱۸ میلیون نفر دارید.

تولد دوباره ذوب‌آهن با برتری برابر شهرخودرو

 

سرمربی ذوب‌آهن معتقد است تیمش دوباره متولد شده است و از این هفته به بعد ۱۰ فینال خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن در نشست خبری پس از برتری ۲ بر یک تیمش برابر شهرخودرو اظهار کرد: خیلی خوشحالم اما نه به خاطر برد؛ ابتدا به دلیل این که توانستیم دل هواداران را شاد کردیم و دوم به دلیل این که داشتن چنین هوادارانی. آن‌ها وقتی حس کردند کادر فنی‌شان زیر فشار است، با تمام توان به زمین رفتند و حتی استحقاق گل‌های بیش‌تر هم داشتند.

او ادامه داد: امروز، روز تولد دوباره تیم ما بود و از این به بعد بازی‌های برای ما فینال‌گونه خواهد بود. بازیکنان ما باید بدانند که چقدر قوی هستند و قدر خود را بدانند. در اواخر بازی و به دلیل پنالتی و اخراج تحت فشار قرار گرفتند. امروز روز خوب حاج‌ملک بود اما فکر می‌کنم نه کارت زرد اول و نه کارت زرد دوم قریشی درست بوده باشد. این سومین بازی است که ما در خانه اخراجی می‌دهیم. شهرخودرو هم خوب بازی کرد اما به هر حال بازیکنان ما استحقاق پیروزی داشتند. همین که ما موقعیت ایجاد می‌کنیم، نشان می‌دهد تیم درست کار می‌کند و باید روی بخش تمام کنندگی که ذاتی است، بیش‌تر کار کنیم.

مجیدی باز هم در نشست خبری شرکت نکرد/مشت مربی استقلال به میز سالن کنفرانس خبری

فرهاد مجیدی در نشست خبری بعد از دیدار نساجی و استقلال  شرکت نکرد و صالح مصطفوی را به جای خود به کنفرانس خبری فرستاد.

صالح مصطفوی هنگامی که وارد سالن کنفرانس خبری شد با گفتن جمله‌ای به نقل از مجیدی و با بیان اینکه این فوتبال برای خودتان، با مشت روی میز کوبید و سالن نشست خبری را ترک کرد./فارس

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها