پلی‌آف قطر را داوران اروپایی سوت می‌زنند

کد خبر: 656595

در پی اعتراض های شدید مربی کروات الشحانیه به اشتباهات تاثیرگذار داوران قطری در بازی های این تیم اتحادیه فوتبال این کشور برای پلی آف حساس فردا شب از داوران اروپایی سود خواهد برد.

ورزش سه: ایگور استیماچ سرمربی کروات الشحانیه در آخرنی صحبت های خود در رسانه های قطر بار دیگر با حمله به داوران بومی قطری مدعی شد اگر اشتباهات آنها نبود و 9 امتیاز الشحانیه دزدیده نمی شد تیم او الان برای بقا نیازی به حضور در پلی آف نداشت از همین رو اتحادیه و فدراسیون فوتبال قطر باید تصمیمات مقتضی برای اعاده حق تیم های متضرر را اتخاذ کنند.
جنجال های این مربی کروات که بیشتر توجهات را معطوف به داوران ضعیف قطری کرد باعث شد تا اتحادیه فوتبال قطر درست مثل بازی های حساس لیگ ستارگان قطر میان مدعیان برای پلی آف بقا در لیگ ستارگان که فردا شب میان تیم های الشحانیه و القطر برگزار می شود از داوران اروپایی بهره ببرد تا جلوی هر گونه شائبه ای گرفته شود.
بنا بر اعلام رسمی این اتحادیه قضاوت این بازی حساس را داور سرشناسی از سوئد برعهده خواهد داشت. جوناس اریکسن سوئدی که بازی های بسیار مهمی در چمپیونزلیگ اروپا را سوت زده به همراه دو هموطنش عهده دار قضاوت پلی آف قطر خواهند بود. داورانی که امروز وارد دوحه خواهند شد تا با استراحت کافی برای فضاوت فرداشب آماده باشند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها