لاهوتی در گفت‌وگو با «فردا»:

رقابت اصلی در انتخابات مجلس بین میانه‌روها است

کد خبر: 1256139

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه باید به مردم امید واقعی داد، گفت: البته نامزدها اگر با هم رقابت جدی دارند باید روی موضوع پرشور کردن انتخابات براساس راهکارهای ایجابی و نه تخریبی متفق باشند.

رقابت اصلی در انتخابات مجلس بین میانه‌روها است

گروه سیاسی فردا: به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدکی می‌شویم و فضای سیاسی کشور هم کم‌کم رنگ و بوی انتخاباتی پیدا می کند. گروه‌ها و جریان‌های سیاسی از یک سو به هر بهانه‌ای علیه هم موضع می‌گیرند و از سوی دیگری در صدد تدارک لیست‌های انتخاباتی و ائتلاف‌های درون گروهی هستند. در این بین سوال مهم و اساسی این است که مردم با توجه به شرایط موجود، بیشتر به کدام گروه و طیف تمایل دارند؟

مهرداد لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره جریان سیاسی مورد اقبال عموم در انتخابات گفت: جریان اصلاحات که وارد انتخابات مجلس نشد و این دوره رقابت اصلی در انتخابات بین میانه‌روها است.  

وی افزود: مردم از گفتمان ادبیات تند و تهمت زنی خسته شده اند و هر کسی این دوره باید تلاش کند تا برای حل مشکلات و مسائل کشور به ویژه در حوزه اقتصادی راه حل ارائه دهد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه باید تلاش کرد اعتماد مردم برگردد، اظهار کرد: مردم آمادگی مشارکت در انتخابات را دارند. معتقدم نامزدهایی که بتوانند با مردم گفتگو کنند و راه حل های منطقی تری بتوانند در انتخابات ارائه دهند بهتر با اقبال مواجه خواهند شد.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه باید به مردم امید واقعی داد، افزود: البته نامزدها اگر با هم رقابت جدی دارند باید روی موضوع پرشور کردن انتخابات براساس راهکارهای ایجابی و نه تخریبی متفق باشند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها