سامسونگ و سوپر امولد دو یار قدیمی

کد خبر: 1055689

سامسونگ در حالی وارد بازار گوشی شده بود که برندهای بسیار قوی و قدیمی سوار بر بازار بودند. برندهایی مانند نوکیا ، سونی اریکسون و اپل بازار را گرفته بودند. سامسونگ به مرور خود را در این بازار نشان داد و توانست در کنار بزرگان این تکنولوژی جدید خود را پیدا کند. اما طولی نکشید تا سامسونگ توانست جای پای بزرگان بگذارد و رقیبی جدی برای این برندهای پرفروش جهان شود.

به مرور برندهای دیگری همانند ال جی – هواوی هم در جمع بزرگان تولید موبایل حضور پیدا کردند و توانستند بازار را از مدلهای مختلف موبایل پر کنند. اما پیشرفت تکنولژی و تغییرات در ظاهر موبایل باعث یک اتفاق جالب شد.

به مرور که صفحات نمایش گوشی های قدیمی بزرگتر شدند و کاربران علاقمند شدند تا از گوشی هایی استفاده کنند که دارای صفحات بزرگتر و دکمه های کمتری باشد، تولیدکنندگان موبایل تصمیم گرفتند تا یک طراحی جذاب و بسیار جدید را به نسل جدید کاربران موبایل نشان دهند.

بنابراین برندها در این تکاپو بودند تا هرچه سریعتر بتوانند از رقبای خود سبقت بگیرند و صفحات نمایش بزرگ با دکمه های کمتر را طراحی کنند. به فاصله چند سال گوشی های هوشمند با صفحات لمسی توانستند رقیب جدی برای گوشی های قدیمی با تکنولوژی ضعیف شوند.

اما ماجرای اصلی از آنجا شروع می شود که سامسونگ در بین تکاپوی رقبا برای بزرگتر کردن صفحه نمایش و بیشتر کردن مدلهای گوشی های لمسی، طرح و نقشه جالبی را آزمایش می کرد.

سوپر امولد و دیگر هیچ

بله سوپر امولد برنامه ای بود که خیلی از رقبا با دیدن این تکنولوژی توسط سامسونگ متوجه شدند نیاز به کارهای بیشتری برای رقابت با سامسونگ دارند. این حرکت سامسونگ باعث شد تا بتواند یکی یکی رقبا را کنار بزند و بیشترین فروش گوشی هوشمند را در بین رقبای اندرویدی خود کسب کند.

سوپر امولد که یک تفاوت جالبی با امولد. امولد از یک لایه جدا بر روی نمایشگر جهت تشخیص دادن لمس ها استفاه می شود. اما سوپر امولد توانست این دو لایه را ترکیب کند و یک پنل باریکتر را به نمایش بگذارد.

همین موضوع باعث شد تا کاربران در هنگام کار بر روی نمایشگرهای سامسونگ تصاور را زنده تر و با کنتراست بالاتری مشاهده کنند.

سوپر امولد و تاچ ال سی دی سامسونگ

همین موضع به مرور باعث شد تا برند سامسونگ بتواند برنامه های بیشتری را بر روی گوشی های لمسی اندرویدی خود تست کند و هر سال با تکنولوژی های جدیدتر ، رقبا را شگفت زده کند. با بزرگتر شدن برند سامسونگ آنها تصمیم گرفتند از نام بردشان استفاده بهتری کنند و همین موضوع باعث شد تا آنها کمی قیمت مدلهای مختلف موبایل هوشمند خود را بالاتر از رقبا به فروش برسانند.

اگر در بازار بگردید متوجه می شوید که قیمت تاچ ال سی دی گوشی سامسونگ نسبت به اکثر برندها گرانتر هست. این نشان می دهد که در هنگام خرید قطعه ال سی دی سامسونگ باید دقت بالایی داشته باشید تا قطعه اصلی را خریداری کنید. زیرا اگر از قطعات تقلبی برای نمایشگر گوشی ساسونگ استفاده کنید، دیگر آن نمایشگرهای جذاب سوپر امولد سامسونگ وجود نخواهد داشت.

پنلهای سوپر امولد در مصرف انرژی موبایل بسیار کارآمد هستند. به این شکل که در هنگام استفاده از آن و اگر رنگ مشکی در تصاویر وجد داشته باشد ، پیسکلهای رنگ مشکی کاملا خاموش می شوند و همین موضوع در کمتر داغ کردن پنل ها بسیار موثر هست.

حساس بودن بالای نمایشگرهای سوپر امولد نسبت به ال سی دی ها و امولد ، یکی دیگر از ویژگی های خاص این پنل هست. پس اگر قصد دارید که قیمت تاچ ال سی دی سامسونگ را بررسی کنید حتما به اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

اما سامسونگ به سوپر امولد قانع نشد و بعد از آن " سوپر امولد پلاس " را وارد بازار کرد و بر روی گوشی های A71 – S10 LITE استفاده کرد.

سامسونگ می داند که برای رقابت با رقبا باید بدنبال تکنولوژی های برتر در نمایشگر گوشی بود. همین عامل باعث شد تا بتواند در میان رقبای اندرویدی خود را بالاتر بکشاند و تنها رقیب سیستم عامل اندرویدی اپل به شما برود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها