پذیرش عمان و کویت برای خدمات راپل و کار در ارتفاع با شرکت جهان فرود

کد خبر: 1087527

پذیرش عمان و کویت برای خدمات راپل و کار در ارتفاع با شرکت جهان فرود

بعضی از افراد با شنیدن کلمه ی  کار در ارتفاع  بدون داربست دچار ترس و اضطراب می شوند و به خیال خود بر این باورند که بالا رفتن از ارتفاعات بسیار سخت و دشوار است و به علت رعب و وحشتی که از کار کردن در ارتفاعات دارند، آن را به عنوان شغل خود انتخاب نمی کنند. در حالی که اگر اصول و قوانین مربوط به بالا رفتن از ارتفاعات و کار کردن در بخشهای مختلف ارتفاع رعایت شود جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و آن چنان کار در ارتفاع لذت بخش می شود که بسیاری از افراد از آن به عنوان شغل دوم خود و شغلی پرهیجان یادخواهند نمود. امروزه نیروهای زیادی در شرکتهای مختلف خدمات نما طی گذراندن دوره های کوتاه مدت آموزشی کار بالا رفتن از ارتفاع را به آسانی فرا گرفته و با استفاده از تجهیزات و ابزار استاندارد به اتجام عملیات مختلف خدمات نما مانند: نماشویی، آب بندی نما می پردازند. اما انجام این خدمات تنها در ایران نیست بلکه در سایر کشورهای جهان مانند عمان و کویت هم با استفاده از به کارگیری نیروی متخصص بدون داربست و به کمک طناب محکم صورت می گیرد در ادامه ی مطلب در این باره به بررسی بیشتری خواهیم پرداخت.  

aa8t98DCbVHA

اموزش راپل کاری برای ورود به بازار کار

برای ورود به بازار کار عمان و کویت و حتی کشورهای عربی خلیج فارس باید اموزش لازم و با مدرک معتبر را ببینید و به راحتی جذب شوید.  برای اموزش خدمات راپل میتوانید به سایت جهان فرود و دیجی کالا یا اپارات مراجعه کنید. کارهایی که در کشورهای دیگر انجام نمیشود پیچ و رولپلا ک نما  میباشد که به دلیل سنگی نبودن نماها اصلا کاربرد ندارد و فقط در ایران این نوع نماها کار میشود. و بیشتری خدماتی که در کشورهای دیگر انجام میشود  عایق کاری نما  و شستشوی نمای ساختمان میباشد.

ygZNKje3htyZ

حقوق راپل کار در بخش نماشویی، آب بندی نما در عمان و کویت 

جهان فرود درباره ی حقوق و دستمزد نیروی راپل در کشورهای عمان و کویت می گوید: این شرکتها حقوق بسیار بالایی را برای افرادی که به استخدام شرکتهای معتبر خدمات نما در عمان و کویت درآمدند در نظر گرفته اند که البته این حقوق و در آمد با توجه به سختی کار متفاوت است. حقوق و دستمزد راپل کار در عمان و کویت برای انجام خدمات مختلف نما مانند شستشوی نما، آب بندی نما از 50 ملیون شروع می شود و تا 200 میلیون در ماه ادامه دارد. همچنین جهان فرود اضافه می کند ،هر چه نیروی کار در ارتفاع با مهارت تر باشند و کار را در ارتفاع با سرعت بالاتری انجام دهند دستمزد و حقوق بیشتری دریافت می کنند. در نظر داشته باشید این کشورها با توجه به اهمیتی که به کار راپل به خاطر میزان ریسک پذیری و خطر و سختی می دهند حقوق و دستمزد بالاتری برای انجام سایر خدمات نما در مقایسه با ایران مد نظر قرار می دهند. البته در ایران، با توجه به مشکلاتی که در هنگام نصب داربست به وجود می آید استفاده از طناب محکم جز دستور کار به شمار می رود زیرا کار با سرعت بالاتر، صرفه جویی در هزینه ها و کاهش زمان را به همراه خواهد داشت. ضمن این که کارها با بالاترین کیفیت ممکن توسط نیروی راپل آموزش دیده در ارتفاعات بدون داربست انجام می شود.

جهان فرود می گوید: شرکتهای معتبر خدمات نما در ایران با توجه به نوع پروژه ای که بر می دارند به نیروی راپل حقوق خواهند داد. درباره ی پروژه های وسیع و بزرگتر میزان دریافت حقوق در ماه هم بیشتر خواهد بود اما درباره ی پروژه های کوچکتر و محدودتر میزان پرداخت حقوق در ماه کمتر خواهد بود.البته میزان دریافت حقوق با توجه به مبتدی بودن راپل کاران یا حرفه ای بودنشان و درجه ی سختی کار متفاوت می باشد.

DG6TJIqm3V4u

نماشویی

همان طور که می دانید شستشوی نما برای زیباتر شدن و تمیز شدن سطوح نمای ساختمان در طی فواصل زمانی کوتاه مدت موثر می باشد و علاوه بر آن پاکسازی نمای یک ساختمان تاثیر بسزایی در هویت بخشیدن به بافت شهر می شود. از این رو افرادی که از بیرون ظاهر تمیز نمای یک ساختمان را می بینند خیلی به سرعت مجذوب آن می شوند و همین شست و شوی نما و پاکسازی نما تاثیر بسزایی در افزایش سرعت خرید و فروش ساختمان خواهد شد. گاهی اوقات به دلیل آلودگی های زیاد از حد هوا و باران های اسیدی لایه ای از جرم بر روی سطوح نما نقش می بندد که اگر به موقع این لایه تمیز نشود باعث زشت شدن نمای ساختمان و شل شدن سنگهای نما در آن می گردد.

شرکت خدمات نمای معتبر جهان فرود می گوید: نماشویی یا شست و شوی نما با طناب یکی از روش های موثر بر روی انواع ساختمان با ارتفاع بلند می باشد. زیرا برای شست و شوی ساختمان هایی که دارای طبقات زیادی هستند و دسترسی به همه ی طبقات یا بخش هایی که دورتر هستند تنها راه استفاده از روش راپل (کار با طناب محکم )و بدون داربست می باشد که فقط از عهده ی نیروی توانمند با مهارت بر خواهد آمد. این افراد ماهر بر روی طناب تسلط کافی دارند و هیچ ترسی از ارتفاع و کار کردن در آن ندارند و با شهامت لازم کار را انجام می دهند. نحوه ی شستشو بستگی به نوع نما خواهد داشت و در ایران در حدود 15تا 17 سال است که این روش اجرا می گردد.

ZaSFcbjOCRq5

هزینه ی نماشویی ساختمان 

اما هزینه و قیمت نماشویی ساختمان با توجه به میزان آلودگی و جرم نمای ساختمان، نوع آلودگی ها ،وسعت سطح کار، جنس نما و مقدار زمانی که صرف نماشویی ساختمان و شستشوی نما می شود متفاوت است. 

طبق بررسی های انجام شده توسط شرکت معتبر خدمات نمای جهان فرود: راپل کاران یا ارتفاع کار، پیش از شروع به کار ساختمان را مورد بررسی قرار می دهند که با چه روشی، چه ابزاری در چه مدت زمانی نمای ساختمان را مورد شست و شو قرار دهند.1_آیا برای نماشویی نیاز به طناب راپل است ؟ 2-آیا نیاز به بالابر صنعتی است؟

به گفته ی جهان فرود: انجام نماشویی برای هر نوع نما با دیگری متفاوت می باشد.

1_نماشویی با دستگاه هایی که دارای فشار آب قوی هستند مانند: واتر جت و واترسندبلاست برای نماهای بتنی ،سیمانی ،چوبی، سنگی، آجری 

2_انجام عملیات نماشویی با روش دستی و به کمک تی، ابر و مواد شوینده کم قدرت برای نماهای شیشه ای، کامپوزیتی 

به گفته ی جهان فرود همه ی شرکتهای خدمات نما نیروی راپل خود را بیمه می کنند تا با آرامش و اطمینان خاطر کار را انجام دهند. اما حرفه ی راپل امروزه مورد توجه بسیاری از کشورها در آمده است تا جایی که کشورهای عمان و کویت برای خدمات مختلف نما، نیروی راپل استخدام می کنند .به طوری که جوانانی که شیفته ی این کار پر خطر و ریسک دار هستند با گزینش و تایید شرکت به انجام فعالیت های مختلف راپل در نمای ساختمان می پردازند.

آب بندی نما 

گاهی اوقات عوامل مختلف محیطی مانند: رطوبت، آب باران، برف، گرد و خاک از لابه لای منافذ درز سنگ به داخل ساختمان نفوذ می کنند که باعث تخریب سنگ نما و ریزش آن به پایین ساختمان خواهد شد .ورود رطوبت و آب به درون ساختمان هم خسارت فراوانی برای ساکنین داخل ساختمان به وجود می آورد از جمله: نمای بسیار زشتی را داخل ساختمان ایجاد خواهد کرد یا باعث نشست دیوار داخلی ساختمان خواهد شد. که پیش از به وجود آمدن چنین مشکلاتی باید به فکر چاره اساسی افتاد .جهان فرود می گوید:  پیشگیری بهتر از درمان است.

امروزه شرکتهای معتبر خدمات نما در ایران و کشورهای عمان و کویت نیروهای جوان را برای انجام خدمات موثر در نمای ساختمان آموزش و سپس به استخدام شرکت در می آورند. چنان چه جوانان مشتاق به خاطر حقوق و دستمزد بالای این شغل نوین برای کار به کشورهای عمان و کویت می روند و به استخدام شرکتهای معتبر در می آیند. البته شرط استخدام در این شرکتها، آموزش دیدن، نحوه ی آشنایی با انواع ابزار استاندارد راپل کاری و استفاده هر یک در بخشهای مختلف خدمات نمای معتبر ساختمان می باشد. داشتن مدرک بین المللی راپل، تاییدیه صحت در سلامت روحی و جسمانی افراد راپل کار، شرط ورود به شرکتهای معتبر خدمات نما در عمان و کویت می باشد.

جهان فرود: اگر   عملیات پیچ و رولپلاک نما   به درستی صورت گیرد دیگر هیچ یک از این عوامل خارجی بر نمای ساختمان اثر گذار نخواهد بود. برای این که آب بندی نمای سنگی اصولی انجام شود باید اول بدانید که از چه نقاطی آب به درون نفوذ می کند و این نقاط شناسایی شوند. سپس ماده ی عایق کننده مناسب باید آماده شود.

i0d3wYn9b3zE

انواع صدمات ناشی از عوامل محیطی بر ساختمان 

وجود باران های مکرر، بارش برف، وجود آلودگی و کثیفی ناشی از دوده به ظاهر نمای ساختمان باعث آسیب های فراوانی مانند: ایجاد شوره زدگی، پوسته پوسته شدن رنگ نما، رشد قارچ ،ایجادکپک بر نما، ایجاد کثیفی بر ظاهر نما که علاوه بر زشت شدن سطح نما باعث تخریب و ریزش بافت ستگ به پایین ارتفاعات و ایجاد خسارت مالی و گاهی جانی برای افراد پایین ارتفاع خواهند شد.

2_صدمات ساختاری که به ساختمان وارد می شود مانند: یخ زدن و ذوب شدن پی درپی مصالح ساختمانی، خرد شدن آهن های به کار رفته در اسکلت ساختمان، ایجاد ترک های زیاد که در اثر کم شدن انعطاف ساختمان و افزایش حجم آن پیش می آید. باران های اسیدی، واکنش سیلیکات قلیایی و ..

جهان فرود می گوید: برای آب بندی نمای سنگی باید از مواد ضد آب مانند نانو استفاده نمود. این محصول جدید با ایجاد پوششی یک پارچه و غیر قابل نفوذ بر روی هر نوع سطحی از پی تا بام را ضد آب می نماید. اما چسب پلی اورتان هم پر کاربردترین نوع چسب است که در برابر رطوبت از خود مقاومت بالایی نشان می دهد.البته چسب سیلیکون هم کاربرد فراوانی خواهد داشت. امروزه عملیات آببندی نما در عمان و کویت به کمک روش راپل و با استفاده از نیروهای متخصص در کوتاهترین زمان ممکن صورت می گیرد.

جمع بندی 

شرکتهای زیادی در ایران وجود دارند که کارهای مختلف خدمات نما را انجام می دهند اما در بین همه ی این شرکتها جهان فرود با سالها تجربه و تخصص در  زمینه های مختلف خدمات نمای معتبر ساختمانی با به کارگیری نیروی های ماهر و با تجربه بسیار درخشیده است. به طوری که از شیوه های جدید و نوین شکل استفاده از طناب به روش راپل ،آن را جایگزین مناسبی برای روش قدیم سنتی داربست می داند. از جمله مزایای زیادی برای استفاده از راپل وجود دارد که پیش از این به آن ها اشاره نمودیم. راپل علاوه بر معروفیت در ایران، توانسته در مدت زمان کوتاهی در سایر کشورهامانند عمان و کویت جایگاه ویژه ای پیدا نماید. به طوری که بیشتر جوانان به خاطر حقوق و دستمزد بالا در این کشورها  به شرکتهای معتبر در عمان و کویت برای استخدام و کار پیوستند زیرا این کشورها برای راپل کاری ارزش زیادی قایل هستند. زیرا آن را حرفه ای دشوار می دانند. که از عهده ی هر فرد عادی بر نخواهد آمد.

منبع: سایت اب بندی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها