فروش خرد و عمده انواع مواد شیمیایی پودری در فروشگاه اُشیم

کد خبر: 1119310
فروش خرد و عمده انواع مواد شیمیایی پودری در فروشگاه اُشیم

طبیعتا مواد شیمیایی مصرفی در آزمایشگاه ها و صنعت در سه حالت جامد, مایع و گاز وجود دارند, اما در بین این دسته بندی, بسیاری از مواد در حال استفاده به شکل جامد هستند. (جدا از حلال های مصرفی) و بسیاری از این مواد جامد نیز در حالت پودری قرار دارند. از مزایای استفاده از مواد شمیایی پودری آن است که این گروه از مواد را راحت تر و در شرایط بسته بندی بهتری می توان نگهداری نمود و طرز مصرف آن نیز آسان تر از سایر حالت ها می باشد. لذا صنعتگران و محققان در مواجهه با موادی که در بازار هم به صورت مایع و هم به صورت جامد وجود دارند, نوع جامد آن را بر می گزینند. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم مفتخر است به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین مواد شیمایی, طیف وسیعی از مواد شیمایی پودری اعم از نمک های فلزات مختلف, اسید های پودری و انواع مختلفی از سایر مواد شیمیایی را برای مصرف کنندگان گرامی چه به صورت خرد و چه به صورت عمده فراهم ساخته است.

آشنایی با مواد شیمیایی پودری

همانطور که گفته شد, مواد شیمیایی پودری طیف وسیعی از مواد شیمایی را شامل می شوند که در اینجا توضیحات مختصری در ارتباط با هر یک از آن ها بیان می شود.

  نمک های فلزی

می توان گفت تمام نمک های فلزات, با عدد اکسایش های مختلف, به صورت جامد هستند و در این دسته بندی قرار می گیرند و در کاربرد های متنوعی از جمله مواد غذایی, دارو ها, رنگ, رزین, کشاورزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال هیدروکسید باریم یک نمک از فلزات گروه اصلی و اکسید مس I)) نمکی از فلزات واسطه می باشد. ( نمک اکسید مس (II) نیز مانند همین نمک از اکسیداسیون مس به وجود آمده است اما دارای خواص متفاوتی با اکسید مس (I) می باشد.) فروشگاه اُشیم خرید نمک های فلزات مختلف را برای مصرف کنندگان این دسته از مواد شیمیایی آسان نموده است و بسیاری از این مواد شیمیایی را در مجموعه انبارهای خود برای عرضه به مشتریان گرامی آماده نموده است.

  اسید های پودری

برخلاف باور بسیاری از افراد, اسید ها فقط به صورت مایع وجود ندارند و بسیاری از آن ها به صورت پودری و جامد در بازار یافت می شوند و از انحلال آن ها در آب, اسید مورد نظر با غلظت مورد نیاز به دست می آید. برای مثال اگزالیک اسید جز این دسته از مواد می باشد. مجموعه اُشیم در این زمینه نیز تمهیدات لازم را اندیشیده و بسیاری از این اسید های پودری, که نگهداری و حمل و نقل آسان تری نسبت به انواع مایع دارند را جهت عرضه در مقیاس های خرد و عمده فراهم کرده است.

بسیاری دیگر از مواد شیمیایی و مصرفی در آزمایشگاه و صنعت به صورت پودری به فروش می رسند و مورد مصرف قرار می گیرند گلوکز خشک، لاکتوز، ژلاتین و بسیاری دیگر از این قبیل محصولات, نمونه هایی از این دسته از مواد شیمیایی می باشند که در فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اوشیم موجود می باشند.

فروش آنلاین مواد شیمیایی

مشخصات، قیمت و خرید ژلاتین

یکی از موادی که در بالا نام آن ذکر شد ژلاتین می باشد. ژلاتین از کلمه لاتین  gelatus به معنای "سفت" یا "یخ زده" برداشت شده است که یک ماده غذایی شفاف، بدون رنگ و بدون طعم است که معمولاً از کلاژن گرفته می شود که این کلاژن می تواند از منابع مختلفی مانند اعضای بدن حیوانات به دست آید. در صورت خشک شدن, ژلاتین شکننده است و در صورت مرطوب بودن به شکل لاستیکی در می آید. این محصول با نام های کلاژن هیدرولیز شده، هیدرولیز ژلاتین، ژلاتین هیدرولیز شده و پپتید های کلاژن نیز خرید و فروش می شود. این ماده دارای کاربردهای متنوعی است و معمولاً به عنوان یک عامل ژل کننده در غذاها، نوشیدنی ها، دارو ها و کپسول های ویتامین و کاغذ های عکاسی و لوازم آرایشی استفاده می شود.

ظاهر ژلاتین بی رنگ یا کمی زرد است. شفاف و شکننده است و می تواند به صورت ورقه، پولک یا پودر باشد. حلالیت این محصول به این صورت است که در حلال های قطبی مانند آب و به خصوص آب داغ، گلیسرول و اسید استیک می تواند حل شود، اما در حلال های آلی غیر قطبی نا محلول است. ژلاتین به عنوان یک عامل ژله ای ‌کننده در آشپزی شناخته می‌شود، از انواع و درجات مختلف ژلاتین در طیف وسیعی از محصولات غذایی و استفاده می‌شود. نمونه ‌های متداول غذاهایی که حاوی ژلاتین هستند عبارتند از: دسرهای ژلاتینی، شیرینی‌ها، مارشملو، ذرت آب نباتی، و شیرینی ‌هایی مانند پاستیل، میان وعده ‌های میوه ‌ای و ژله ‌ای نوزادان. ژلاتین می تواند به عنوان تغلیظ کننده و یا بافت دهنده در مواد غذایی مانند ماست ها، پنیر خامه ای و این قبیل از محصولات استفاده شود. از ژلاتین برای شفاف سازی آب میوه ها مانند آب سیب و محصولات مایع دیگر مانند سرکه استفاده می شود که تمام تولید کنندگان صنایع غذایی, محققین و صنعتگران می توانند جهت خرید ژلاتین به صورت خرد و عمده با راه های ارتباطی مجموعه اُشیم که در زیر قرار داده شده تماس حاصل فرمایند.

 

فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

فروشگاه اُشیم, به عنوان جامع ترین فروشگاه آنلاین خرید مواد شیمیایی, عرضه تمامی محصولات بیان شده در این مقاله را چه به صورت خرد و چه به صورت عمده فراهم ساخته است و تنها با چند کلیک و مشاوره با کارشناسان خبره این مجموعه, می توان هر یک از مواد ذکر شده و تعداد زیادی از مواد شیمیایی پودری ذکر نشده در این مقاله که در سایت فروشگاه قرار دارد را از این مجموعه تهیه نمود.

لازم به ذکر است که تنوع محصولات این مجموعه محدود به مواد شیمیایی پودری نمی شود؛ بلکه ارائه انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی, اعم از پلاستی سایزر ها, افزودنی ها, پلیمر ها, حلال ها, روغن ها, رزین ها مانند رزین های اپوکسی , رزین های فنولیک, رزین پلی استر و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر, از افتخارات این مجموعه می باشد.

راه های ارتباطی فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم به منظور استعلام قیمت و خرید خرد و عمده انواع مواد شیمیایی پودری و همچنین غیر جامد به شرح زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021         

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: https://oshim.ir/

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها