چگونه عطر را ماندگار کنیم ؟

کد خبر: 1121946

توصیه می شود که در حین خرید عطر اصل نوع تیپ پوستی خود را با فروشنده در میان بگذارید تا بتواند بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهد چرا که افرادی که واجد پوست چرب هستند می توانند به مدت طولانی تری رایحه عطر خود را بر روی بدن حفظ کنند اما افرادی که پوست خشکی دارند این میزان بسیار کمتر است.

چگونه عطر را ماندگار کنیم ؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید یعنی احتمالا شما به منظور خرید عطر اصل اقدامات لازم را انجام داده‌ اید و پس از بررسی و تست انواع محصولات توانسته ‌اید نمونه مورد نظر خود را بیابید، حال که دارنده یک کالای ارزشمند و خاص هستید می توانید از آن به منظور آراستگی بیشتر خود بهره ببرید و یا حتی از راهکارهایی به منظور ارتقاء ماندگاری آن کمک بگیرید.

اگر به دنبال ترفندهایی برای افزایش دوام رایحه عطر خود می گردید مقاله درستی را انتخاب نموده اید چرا که در این متن قرار است در باب تمامی راهکارهای ساده اما کارآمد صحبت کنیم، البته اگر هنوز هم نتوانسته اید به منظور خرید اقدام کنید جای نگرانی نیست چرا که می توانید از فروشگاه اینترنتی عطر مهر به منظور خرید عطر اصل کمک بگیرید و با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید.

 

خرید عطر اصل

خرید عطر اصل و راهکارهای افزایش ماندگاری رایحه

گاهی ممکن است شما به منظور خرید عطر اورجینال هزینه نسبتاً زیادی را پرداخت کرده باشید اما در اغلب اوقات این طور احساس می کنید که عطر شما ماندگاری اصلی خود را ندارد به همین دلیل قرار است در این متن به شرح بایدها و نبایدهایی بپردازیم که می‌ تواند بر روی بازه زمانی ماندگاری یک ادکلن تاثیر گذار باشد.

1.خرید عطر اصل و توجه به محل نگهداری آن

به منظور دوام حداکثری این محصول شما می بایست نسبت به نگهداری آن حساس باشید، چنانچه شیشه آن را در مقابل نور آفتاب و یا حرارت شدید قرار دهید ممکن است به علت اکسید شدن ترکیبات؛ محتویات به کلی تغییر حالت دهند که یکی از عوارض آن از بین رفتن ماندگاری عطر است از این رو توصیه می شود تا به منظور پیشگیری از چنین اتفاقی محصول خریداری شده را در مکانی خنک و دور از نور خورشید نگهداری نمایید و با این کار سبب حفظ بوی و نت های آن خواهید شد.

معمول ترین شیوه نگهداری عطر این است که شما آن را درون جعبه اصلی خود حفظ کنید، با انجام این کار نه تنها از شکسته شدن و ضربه شیشه پیشگیری خواهید کرد بلکه همانطور که گفته شد عطر شما رایحه خوش خود را حفظ خواهد نمود.

2.دقت به رایحه‌ انتخاب شده برای خرید عطر اصل

همانطور که مستحضر هستید عطر و ادکلن ها واجد پایداری و دوام یکسانی نیستند گاهی ممکن است برخی از آنها به علت محتویات خود ذاتا ماندگار تر باشند و یا برخی دیگر در مدت کوتاه تری رایحه نهایی خود را از دست بدهند و دلیل این امر نت های میانی و پایانی آنها است.

چنانچه محصول خریداری شده در نت پایه خود واجد رایحه چوب، رایحه های شرقی و یا گرم باشد می تواند دوام بیشتری را داشته باشد، به طور کلی این دسته از رایحه ها می توانند جزء پایدارترین رایحه ها محسوب شوند پس با این تفاسیر در هنگام خرید عطر اصل می بایست به مشخصات محصول خریداری شده واقف باشید و هرگز از عطری که رایحه اصلی آن مدیترانه ای و یا خنک است انتظار ماندگاری همپای یک ادکلن گرم را نداشته باشید.

اگر در این کار تبحر ندارید جای نگرانی نیست، تنها کافیست از فروشنده تقاضا کنید تا اطلاعات تکمیلی محصول پیش روی شما را ارائه دهد.

3. خرید عطر اصل و توجه به فصل

مطمئناً یکی از مواردی که می‌ تواند بر روی پایداری رایحه محصول خریداری شده موثر باشد آب و هوا و فصلی است که شما در آن واقع شده اید، آب و هوای خنک می تواند ماندگاری رایحه های گلدار را ارتقا دهد و دقیقا به همین علت است که پیشنهاد می دهند تا عطرهای استفاده شده در فصول گرم را برای فصل ‌های سرد استفاده نکنید و برعکس.

شما می توانید در فصل هایی مثل بهار و تابستان از ادکلن های خنک بهره ببرید چرا که به علت دمای هوا و تعریق ماندگاری عطرهای استفاده شده بیشتر خواهد شد.

دقت داشته باشید که بعضی از ادکلن هایی که رایحه های گرم دارند برای آنکه بتوانند بهترین پخش بو و پایداری را برای شما به ارمغان آورند می ‌بایست بر روی پوست خشک استفاده شوند و یا به تفسیر دیگر ممکن است رطوبت موجب عدم فعالیت بهینه آنها شود لذا توصیه می‌ شود تا در هنگام انجام فعالیت‌ های بدنی و تعریق از این گروه استفاده نکنید.

خرید عطر اورجینال

 

 

4.خرید عطر اصل و شیوه استفاده از آن

اگر تمایل دارید تا محصول خریداری شده بهترین عملکرد خود را داشته باشد و یا به عبارتی بتواند با حداکثر ماندگاری ایفای نقش کند توصیه می کنیم تا هرگز آن را بر روی البسه و یا موهایتان اسپری نکنید چرا که این عمل سبب تغییر رایحه ادکلن شما خواهد شد و البته که دوام آن را نیز به میزان چشمگیری کاهش خواهد داد.

برای پیشگیری از این اتفاق بهتر است عطر را بر روی نواحی واجد نبض بدن خود بزنید یعنی می توانید در نواحی مثل درون آرنج، مچ های دست، گردن، روی شکم و سینه و پشت زانو پاشش نمایید، با انجام این کار علاوه بر حفظ رایحه اصلی عمر آن را نیز افزایش خواهید داد و می توانید مدت زمان طولانی تری از رایحه خوش آن لذت ببرید.

5. دقت به غلظت محتویات در خرید عطر اصل

مطمئناً یکی از مواردی که می تواند کیفیت هر محصول را مشخص کند متریال موجود در آن است به همین دلیل این طور می ‌توان عنوان کرد که طول عمر یک عطر نیز متاثر از حجم و غلظت عصاره های معطر آن خواهد بود، یعنی هر چه محصول خریداری شده غلیظ تر باشد ماندگاری بیشتری خواهد داشت و در طرف مقابل هر چه میزان آب و الکل بیشتر باشد ماندگاری کاهش خواهد یافت.

در بین تمامی گروه های تولید شده پرفیوم ها به علت حضور بیشترین حجم روغن های معطر و کم ترین میزان آب و الکل بالاترین ماندگاری را دارا می باشند.

6.خرید عطر اصل بر اساس تیپ پوستی 

جالب است بدانید که یکی از مواردی که می تواند عمر یک ادکلن را مشخص کند جنس و تیپ پوستی شماست، کسانی که واجد پوست های چرب هستند می توانند به مدت طولانی تری رایحه عطر خود را بر روی بدن حفظ کنند اما کسانی که واجد پوستی خشک می باشند این میزان به حداقل خود خواهد رسید، علت این موضوع این است که عطر استفاده شده همانند هر مایع دیگری پس از اسپری شدن تبخیر می گردد و چنانچه شما پوست خشکی داشته باشید این موضوع تشدید خواهد شد.

اما جای نگرانی نیست چرا که برای این مورد هم راهکاری وجود دارد و شما می توانید پیش از استفاده از ادکلن بدن خود را به واسطه لوسیون و یا روغن بدن چرب نمایید، هنگامی که شما از لوسیون استفاده می کنید پوست بدنتان همانند افرادی خواهد شد که واجد پوست چرب می باشند و در واقع انجام این کار علاوه بر ایجاد طراوت بیشتر برای پوست می‌ تواند افزایش طول عمر ادکلن استفاده شده را نیز به همراه داشته باشد.

البته توصیه می شود که در حین خرید عطر اصل نوع تیپ پوستی خود را با فروشنده در میان بگذارید تا بتواند بهترین گزینه ها را به شما پیشنهاد دهد.

7.خرید عطر اصل و چگونگی اسپری نمودن آن بر روی پوست

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که پس از پاشش عطر و ادکلن بر روی مچ دست ها و یا گردن؛ آن را مالش می دهند از همین الان باید این عادت را کنار بگذارید چرا که این کار سبب تغییر رایحه‌ ادکلن خواهد شد و به علت سنگین شدن مولکول ها به طور کلی ساختار آن دچار اختلال می گردد و یا به عبارتی مولکول‌ ها شکسته خواهند شد.

اگر چنین اتفاقی پیش بیاید چند نتیجه منفی به دنبال خواهد داشت اول اینکه ممکن است رایحه ادکلن شما عوض شود و نتوانید از رایحه اصلی آن لذت ببرید و دوم اینکه بر روی ماندگاری و دوام آن نیز اثر منفی می گذارد لذا سعی کنید پس از آن که ادکلن را بر روی نواحی نبض دار پاشش نمودید فرصت دهید تا جذب پوست شود و سعی نکنید این فرآیند را تسریع نمایید.

 

عطر مهر

 

خرید عطر اصل و روش های تشدید رایحه

در کنار تمامی ترفند های ذکر شده در این مقاله می توانید از راهکارهای زیر نیز به منظور افزایش رایحه مطبوع ادکلن خود بهره ببرید :

  • استفاده از وازلین :

کمک گرفتن از یک ترکیب چرب و یا مرطوب پیش از پاشش نمودن عطر می تواند طول عمر و دوام آن را افزایش دهد.

  • توجه به زمان استفاده :

مفید ترین زمان به منظور استفاده از این محصولات دقیقاً هنگامی است که شما از حمام بیرون آمده اید چرا که در این حالت به علت نم دار بودن پوست؛ مولکول های عطر درون رطوبت پوست شما محفوظ خواهند شد، به علاوه دیگر نگران باقی ماندن لکه ادکلن بر روی البسه خود نیز نخواهید بود.

  • ایجاد موهایی خوشبو :

یکی از نکات مهم و در عین حال ساده برای بانوان این است که موهای خود را دائماً خوشبو و معطر نگه دارند، برای این کار کافیست پس از استحمام و گرفتن آب اضافی موها کمی عطر را بر روی شانه خود اسپری کنید و سپس موهایتان را توسط آن شانه بزنید، با انجام این ترفند توانسته اید موهای خود را از ریشه تا نوک معطر و مطبوع سازید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها