فلاحت پیشه در گفت‌وگو با «فردا»:

لزوم پاسخ بی‌درنگ و پشیمان‌کننده

کد خبر: 1266334

فلاحت پیشه با بیان اینکه سهل انگاری در کرمان نباید در آینده تکرار شود، یادآور شد: یک جنگ تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران شروع شده است، ایران باید برای این جنگ آمادگی لازم را داشته باشد.

لزوم پاسخ بی‌درنگ و پشیمان‌کننده

گروه سیاست سایت فردا: حمله تروریستی در کرمان 95 شهید و 200 زخمی به جای گذاشت؛ تهران اعلام کرده به این حمله پاسخ محکمی خواهد داد.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با فردا درباره پاسخ تهران به حمله تروریستی کرمان گفت: هر وقت شعاع حضور و نفوذ ایران در عمق استراتژیک گسترش پیدا می کند، دشمنان سعی می کنند ناامنی را به درون مرزهای ایران بکشانند؛ موضوعی که قبلا برخی سیاستمداران عرب هم این استراتژی را به زبان آورده اند.

وی افزود: از زمانی که آبراه های منطقه را ایران تحت حضور و نفوذ خود قرار داد و همچنین بزرگترین رسوایی های نظامی 7 اکتبر به اسرائیل تحمیل شد باید پیش بینی های لازم و بازدارنده انجام می گرفت تا مثلث آمریکا، اسرائیل و تروریست های رهنی همچون باقیمانده های داعش نتوانند اقدام به ناامنی در درون مرزهای ایران کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه سهل انگاری در کرمان نباید در آینده تکرار شود، یادآور شد: یک جنگ تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران شروع شده است، ایران باید برای این جنگ آمادگی لازم را داشته باشد. در چنین جنگی اصل اول وارد آوردن ضربه متقابل پشیمان کننده است که ایران از تجربه کافی در این زمینه برخوردار است.

فلاحت پیشه افزود: به محض آنکه مقامات نظامی و امنیتی ایران عامل اصلی حمله تروریستی کرمان را شناسایی کردند نباید در وارد آوردن ضربه متقابل درنگ کنند چون درنگ در مقابله به مثل موجب تداوم اقدامات تروریستی می شود. همچنین در داخل کشور کاری نکنیم در مواردی از این نوع، وظایف عملیاتی تحت شعاع سیاست های تبلیغاتی قرار بگیرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد