عرب صادق در گفت‌وگو با «فردا»:

شریان با پرچم تمامیت‌خواهی

کد خبر: 1268561

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه شریان با هیچ گروه دیگری ائتلاف نمی کند، اظهار کرد: آرای شریان میزان سرمایه اجتماعی دولت را نشان می دهد.

شریان با پرچم تمامیت‌خواهی

گروه سیاست سایت فردا: شریان از جمله گروه های سیاسی است که در این دوره از انتخابات فعالیت پررنگی را دنبال می کند. شریان تا چندی پیش محکم و قوی از حضور مستقل در عرصه انتخابات صحبت می کرد اما اخیرا دبیرکل این مجموعه اعلام کرده که راه ائتلاف مسدود نیست. سئوال این است که تغییر موضع شریان چه معنا و مفهومی می تواند داشته باشد؟

مهدی عرب صادق در گفت‌وگو با خبرنگار فردا درباره چراغ سبز جریان به ائتلاف انتخاباتی با سایر مجموعه های اصولگرا گفت: شریان ژست موافق با ائتلاف را می گیرد چون با نگاه حمایت از دولت، رویکرد تمامیت خواهی دارد.

وی با بیان اینکه شریان جریان شکست خورده حامی دولت در انتخابات خواهد بود، افزود: چون شورای ائتلاف شخصیت هایی همچون آقای قالیباف حضور دارند شریان با شورای ائتلاف جمع نمی شود. البته این به آن معنا نخواهد بود که شریان با مجموعه دیگری جمع خواهد شد، خیر این اتفاق نمی افتد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه شریان با هیچ گروه دیگری ائتلاف نمی کند، اظهار کرد: شریان با پرچم تمامت خواهی وارد انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می شود اما در نهایت شکست می خورد چون هیچ گفتمان مشخصی همسو با مردم ندارد.

وی با بیان اینکه شریان فقط آمده تا سایر عرصه های قدرت را کسب کند، افزود: معتقدم نتیجه ای که شریان در انتخابات مجلس می گیرد تیر خلاصی به آینده این دولت خواهد بود چون آرای شریان میزان سرمایه اجتماعی دولت را نشان می دهد.

عرب صادق شریان را خط کش اندازگیری محبوبیت دولت در جامعه خواند و افزود: سبد رأی شریان ثابت خواهد کرد دولت کنونی در انتخابات ریاست جمهوری 1404 چه میزان رأی می آورد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد