در گفتگو با فردا مطرح شد؛

کوشکی: ژنرال‌های اصلاحات سرباز صفر نشان دادند/ دست اصلاحات در 1400 خالی است

کد خبر: 1065213

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ژنرال‌های اصلاحات همچون جهانگیری، آخوندی و زنگنه در دولت روحانی سرباز صفر نشان دادند که توان اداره کشور را ندارند. هر زمان که اصلاح طلبان بر سر قدرت بودند، کشور با پسرفت مواجه شد. این دوره هم مستثنی نبود. با وجودی که امروز اصلاح طلبان مدعی اند عملکرد دولت روحانی را نباید به پای آنها نوشت، اما نمی توانند از زیر بار عملکرد شهرداری تهران شانه خالی کنند.

کوشکی: ژنرال‌های اصلاحات سرباز صفر نشان دادند/ دست اصلاحات در 1400 خالی است

محمدصادق کوشکی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره اعتراف اصلاح طلبان به خالی بودن دست شان در انتخابات 1400 گفت: این صحبت چهره های جریان اصلاحات کاملا درست است چون آنها نه تنها پیش عموم مردم ایران جایگاه و اعتباری ندارند بلکه حتی نزد حامیان و پایگاه رأی خودشان نیز اعتبار و جایگاه شان را از دست داده اند.

وی افزود: عملکرد 8 ساله دولت آقای روحانی بهترین دلیل برای خالی بودن دست اصلاح طلبان است. اصلاح طلبان با وجود آنکه خود را مدعی دیپلماسی، سیاست‌مداری و اقتصاد می دانند و همه ظرفیت های شان را در دولت روحانی به میدان آوردند اما الان حرفی برای گفتن ندارند.

فعال سیاسی اصولگرا تأکید کرد: ژنرال‌های اصلاحات همچون جهانگیری، آخوندی و زنگنه در دولت روحانی سرباز صفر نشان دادند که توان اداره کشور را ندارند. هر زمان که اصلاح طلبان بر سر قدرت بودند، کشور با پسرفت مواجه شد. این دوره هم مستثنی نبود. با وجودی که امروز اصلاح طلبان مدعی اند عملکرد دولت روحانی را نباید به پای آنها نوشت، اما نمی توانند از زیر بار عملکرد شهرداری تهران شانه خالی کنند.  

وی ادامه داد: 30 نفر از همین جماعتی که نشان دادند در حد سرباز صفر هم نیستند، از همین الان صف ایستادند تا برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند. نکته طنز ماجرا هم این است که همه آنها نیز معتقدند رئیس جمهور اختیار ندارد. معتقدم گرچه اصلاح طلبان هرچه در حوزه اجرایی و اداره کشور ناتوان هستند اما در عرصه رسانه همیشه خود را مدعی نشان دادند.

کوشکی بیان کرد: با همه این اوصاف معتقدم اصلاح طلبان از عرصه انتخابات ریاست جمهوری کنار نخواهند کشید چون به شدت تشنه قدرت هستند و مزه قدرت را چشیده اند. آنها به هر حیله ای دست می زنند تا از صحنه قدرت کنار نروند و تا لحظه آخر نیز ناامید نمی شوند چون می دانند کنار کشیدن از انتخابات موجب خداحافظی همیشگی شان از قدرت می شود.

فعال سیاسی اصولگرا افزود: اصلاح طلبان در توافقی پشت پرده بنا داشتند داستان رحم اجاره ای را برای آقای لاریجانی تکرار کنند و این را کورسوی امید خود می دیدند. بر همین اساس اسامی مختلفی همچون سیدحسن خمینی و محمدجواد ظریف را مطرح کردند تا تمرکز جریان رقیب را از روی نامزد اصلی شان بردارد. حالا تا چند روز آینده مشخص می شود این مدل آنها همچنان پا برجا است یا پلن دیگری را درسر دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها