درب ضد سرقت فلزی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد خبر: 1117135
درب ضد سرقت فلزی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

 

            همواره یکی از دغدغه‌های خریداران درب ضد سرقت این است که این درب در شمال ایران در معرض رطوبت و باران قرار دارد و یا در جنوب ایران، علاوه بر رطوبت، آفتاب شدید نیز بر آن تابیده می‌شود. پس چه نوع درب ضد سرقتی برای استفاده در چنین شرایطی مناسب است؟ درب‌های ضد سرقتی‌ که رویه فلزی دارند و به نوع درب ضد سرقت فلزی معروف می‌باشند، از دسته پرطرفدارترین درب‌ها در شمال و جنوب کشورمان ایران و تحت عنوان درب‌های ضد سرقت ویلایی می‌باشند که به عنوان درب ورودی اصلی ساختمان‌ها که در معرض آفتاب و باران قرار دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوع درب ضد سرقت

            در تولید یک درب ضد سرقت، اجزای زیادی برای آن در نظر گرفته می‌شود. از این اجزا می‌توان به استراکچر و انواع قفل‌های امنیتی اشاره کرد. هر یک از اجزا درصدی در ایجاد امنیت درب ضد سرقت نقش خواهند داشت که درکل باعث می‌شوند کارایی امنیتی یک درب ضد سرقت بسیار بیش‌تر از یک درب ساده و معمولی باشد. درصد بسیار بالایی از درب‌های ضد سرقت از جنس ام دی اف و با روکش چوب و یا روکش‌های مصنوعی مانند لمینوکس یا پی وی سی می‌باشد. اما این روکش‌های در هنگام قرار گرفتن مدتی تقریبا نیمه طولانی در مقابل نور مستقیم آفتاب و یا بارش باران فورا حالت عادی و طبیعی خود را از دست داده و خراب می‌شوند. آن‌ها به وسیله نور آفتاب رنگ خود و توسط باران متورم خواهند شد. پس می‌توانیم نتیجه بگیریم که استفاده از این نوع درب ضد سرقت برای چنین شرایطی مناسب نیست. از همین رو درب‌های ضد سرقت فلزی چاره کار ما خواهند بود.

از طریق مجموعه دژ درب می‌توانید انواع درب ضد سرقت را تهیه فرمایید.

2

 

درب ضد سرقت فلزی، مناسب برای محیط آزاد و فضای بیرون!

            درب ضد سرقت فلزی که به درب ضد سرقت رویه فلز نیز معروف است، دربی متناسب با فضای بیرون مکان‌هایی است که درب نصب شده در آن‌جا در معرض بارش باران و تابش نور آفتاب قرار می‌گیرد. البته باید این موضوع را خاطر نشان کرد که فلزی بودن روکش درب به تنهایی ملاک و فاکتور درست و کافی‌ای برای انتخاب درب برای محیط بیرون نیست. بلکه نکته مهم نوع و کیفیت رنگ مورد استفاده شده در کنار جنس روکش می‌باشد.

تفاوت درب ضد سرقت فلزی ایرانی و چینی

            در بازار ایران دو نوع درب در قالب درب ضد سرقت فلزی یا همان رویه فلز وجود دارد که شامل نوع تولید ایرانی و چینی می‌شود. در مورد درب‌های ضد سرقت فلزی چینی باید گفت که این درب‌ها قیمت کم‌تری به نسبت نمونه‌های ایرانی دارند اما باید توجه داشت که رنگ سری درب‌های چینی از نوع دکورال می‌باشد و همانند کاغذ دیواری در کوره‌ای داغ به روی درب ضد سرقت منتقل می‌شوند. لذا از همین رو به سرعت در مقابل نور مستقیم آفتاب در طی مدت زمانی آسیب می‌بینند و متاسفانه هیچ راهی برای جبران این آسیب‌ها وجود ندارد. در مقابل نمونه درب ضد سرقت فلزی تولید کشور چین، نوع ایرانی نیز وجود دارد که در تولید آن از رنگ الکترواستاتیک استفاده می‌شود و همین امر سبب شده تا مقاومت خوبی در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و رطوبت داشته و انتخاب صحیحی برای خرید به نسبت نمونه چینی باشد.

ساخت درب‌ ضد سرقت فلزی به شکل سفارشی توسط دژ درب

            همان‌طور که گفتیم، با توجه به جنس درب فلزی و نوع رنگ استفاده شده برای ضد آفتاب و آب بودن درب، تنوع درب‌های فلزی هنگام خرید بسیار محدود می‌باشد. این در حالی است که حتی درب‌های فلزی تنها در دو رنگ سفید و قهوه‌ای یافت می‌شوند. برای افزایش زیبایی درب در محیط داخلی ساختمان می‌توان رویه داخلی درب ضد سرقت فلزی را از نوع روکش چوب انتخاب کرد تا زیبایی بیش‌تری را در محیط ایجاد ساخت.

از آن‌ جایی که تولیدات درب ضد سرقت مجموعه دژ درب توانایی سفارشی سازی برای مشتریان گرامی را دارا هستند، می‌توانید سفارش مورد نیاز خود را با ما در میان بگذارید.

انتخاب درب ضد سرقت فلزی

3

اگر به دنبال تهیه یک درب ضد سرقت با مقاومت در برابر عوامل محیطی طبیعی نظیر تابش خورشید و بارش باران هستید، پیشنهاد می‌شود تا یک درب ضد سرقت فلزی ایرانی با رنگ روکش الکتوراستاتیک تهیه کنید. همچنین برای بالا رفتن امنیت و کیفیت بیشتر درب های ضد سرقت بهتر است که از قفل‌های با کیفیت ساخت ترکیه و ضخامت رویه و ورق چهارچوب ۱.۵ برای سفارش کار استفاده کنید. همچنین اگر رنگ رویه الکترواستاتیک نباشد مقاومتی از خود در مقابل نور آفتاب نشان نخواهد داد.

شرکت دژ درب نامی آشنا و شناخته شده در تولید و ارائه انواع متنوعی از درب‌های ضد سرقت با کیفیت و یراق آلات و قفل ترک می‌باشد. در کارگاه‌ای تولیدی دژ، درب‌ها توسط کارشناسان مورد نظارت قرار می‌گیرند تا از کیفیت نهایی برای مشتری اطمینان حاصل گردد. از همین رو بهترین متریال و رنگ الکترواستاتیک در تولید محصولات درب ضد سرقت فلزی دژ درب استفاده می‌شود.

نمونه‌های کامل را می‌توانید در وبسایت رسمی دژ درب مشاهده نمایید. همچنین در صورت نیاز می‌توانید با عوامل مجموعه دژ درب تماس گرفته و از مشاوره رایگان و یا بازدید محلی برای نصب درب قبل از سفارش به صورت رایگان بهره مند شوید. ما به عنوان یکی از برترین برند‌های درب ضد سرقت که در پایتخت و کل کشور شناخته شده‌ایمِ خدماتی را با ضمانت و کیفیت کامل به مشتریان ارائه خواهیم نمود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر و مشاهده تمامی محصولات و نمونه کار‌ها به صفحه رسمی وبسایت و فروشگاه دژ درب مراجعه نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها