بهترین برند های باتری ماشین را بشناسیم!

کد خبر: 1134492

مراقبت از باتری می‌تواند به شما کمک کند تا از بیشترین عمر مفید باتری بهره مند شوید و توجه به شرایط و سن آن شما را از شرایط بحرانی نجات داده و زمان دقیق تعویض باتری را به شما اطلاع می‌دهد. اما این که چه باتری برای خودروی شما مناسب است و بهتر است چه نوع برندی را انتخاب کنید، سوالی است که اغلب افراد هنگام خرید و تعویض باتری با آن مواجه می‌شوند.  

برترین برندهای باتری خودرو را در الو باتری بخواهید

اما برندهای متفاوتی از باتری خودرو موجود هستند که شما می‌توانید با کسب اطلاعات درست و تحقیق کافی، برند باتری خودروی خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید قیمت باتری ماشین مورد نظر خود را از  فروشگاه قطعات خودرو خریداری کرده یا آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. برندهای ذکر شده در این قسمت در وب سایت الوباتری موجودند و شما می‌توانید باتری پراید مورد نظر خود را سفارش داده و آن را با ارسال و نصب رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

01

باتری ماشین واریان

این نوع باتری یکی از تولیدات باکیفیت و پرتیراژ شرکت صباباتری است. باتری واریان دارای 12 ماه گارانتی بوده و توزیع و پخش مناسبی در سراسر کشور دارد. شما موظف هستید پس از خرید این باتری، برگ گارانتی 12 ماهه را از فروشنده دریافت کرده و از صحت اطلاعات و شماره سریال نوشته شده روی برگ گارانتی اطمینان حاصل کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های باتری واریان قیمت مناسب آن بوده که به همین دلیل بین رانندگان محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است. البته توجه داشته باشید که قیمت این باتری بر اساس آمپراژهای مختلف، متفاوت است. از انواع باتری 206 ماشین واریان می‌توان به باطری ماشین 50 آمپر، باتری 55 آمپر، باتری 60 آمپر، باتری ماشین 66 آمپر، باتری ماشین 70 آمپر و باتری 74 آمپر اشاره کرد. این برند دارای باتری با آمپرهای بالاتر مانند 150 آمپر یا 200 آمپر نیز هست که می‌توانید بر حسب نیازهای خودروی خود آن‌ها را انتخاب کنید.

باتری ماشین کارپیل

باتری کاپریل از محصولات کارخانه آکوباتری است که مطابق با استانداردهای جهانی تولید شده و دارای کیفیت بسیار بالایی است. این باتری 15 ماه گارانتی تعویض کالا دارد که لازم است حتماً هنگام خرید، برگه گارانتی را از فروشنده دریافت کنید و از صحت اطلاعات درج شده روی آن مطمئن شوید.

در مراحل تولید و مونتاژ این نوع باتری از تجهیزات مدرن و پیشرفته صنعتی استفاده می‌شود که را برندی مطرح و بدون نیاز به نگهداری تبدیل کرده است. باتری ماشین کاپریل دارای عمری طولانی، مقاومت بالا در برابر لرزش‌ و ضربه و دوام بالا در دماهای 41- تا 61+ درجه سانتی‌گراد می‌باشد. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع باتری می‌توان به کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب، کیفیت بالای قاب، بدنه محکم و قدرت استارت زنی بالا اشاره کرد.

باتری‌ 60 آمپر کاپریل در انواع مختلفی از جمله باتری ماشین 50 آمپر، باتری 55 آمپر، باتری خودرو 60 آمپر، باطری 66 آمپر و حتی باتری با آمپرهای بالاتر مانند 150 و 200 آمپر تولید می‌شوند. تمامی باتری‌های تولید شده توسط این برند دارای ولتاژ 12 ولت هستند.

باتری ماشین تینو 

این باتری نیز توسط کارخانه آکوباتری تولید و مونتاژ می‌شود. باتری تینو دارای کیفیتی بالا و مطابق با استانداردهای جهانی است. باطری تینو با تکنولوژی سافت اکسپندر ساخته شده که نیاز به نگهداری و تعمیر ندارند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های باتری تینو عمر طولانی آن است، البته کیفیت ساخت، قیمت مناسب، قدرت استارت زنی بالا، کیفیت قاب و بدنه محکم آن نیز حائز اهمیت است.

این باتری با نظارت کارشناسان اروپایی تولید شده و در مراحل تولید آن از باکیفیت‌ترین و مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ماشین آلات ساخت باتری استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که باتری ماشین تینو دارای 2 گواهینامه معتبر از کمپانی TUV-NORD با عنوان‌های زیر است:

  • IATF 16949 2016
  • ISO 9001 2015

تمامی باتری‌های برند تینو دارای ولتاژ 12 آمپر بوده و در انواع مختلفی از جمله باطری‌ ماشین 50 آمپر تینو، باتری ماشین 55 آمپر، باتری ماشین 60 آمپر، باطری ماشین 66 آمپر تولید می‌شوند. این برند همچنین دارای ظرفیت‌های 150 و 200 آمپر نیز می‌باشد که می‌توانید بر حسب نیاز خودوری خود آن را تهیه و نصب کنید.

باتری تینو دارای 15 ماه گارانتی معتبر شرکتی بوده که لازم است پس از خرید باتری، برگ گارانتی را از فروشنده دریافت کرده و از صحبت اطلاعات موجود در آن اطمینان کسب کنید. توجه داشته باشید که پس از دریافت برگ گارانتی باید آن را فعال کنید.

باتری ماشین اوربیتال

باتری ماشین اوربیتال در شرکت سپاهان باتری اصفهان تولید شده و یکی از برترین و پرفروش‌ترین برندهای ایرانی است. این باتری همچنین در انواع و با آمپرهای متنوعی از جمله 35 آمپر، باتری ماشین 45 آمپر، باطری ماشین 50 آمپر، باتری خودرو 55 آمپر، باتری 60 آمپر، باتری 66 آمپر، باتری 74 آمپر و باتری‌های سنگین اسیدی و اتمی‌150 و 200 آمپر تولید و توزیع می‌شود.

باتری‌های 35 و 45 آمپری برای خودروهای سبک مانند ماتیز، تویوتا کرولا و... تولید می‌شود که شرکت آرمان باتری اردبیل وظیفه توزیع و خدمات پس از فروش آن‌ها را بر عهده دارد.

 

در هنگام خرید باتری به این نکات توجه کنید

در زیر به نکاتی برای خرید بهترین باتری متناسب با نیازهای شما اشاره کرده‌ایم. ما در الوباتری، جدیدترین باتری‌های خودرو را آزمایش، ارزیابی و مقایسه می‌کنیم تا خودروی شما را کاملاً شارژ نگه داریم.

زیر کاپوت را چک کنید.

توجه به نگهداری باتری و توجه به زمان نزدیک شدن به تعویض باتری، این اطمینان را به شما می‌دهد که باتری را در زمان درست آن تعویض کرده و دیگر نگران تمام شدن باتری در شرایط اضطراری نخواهید بود.

 

 

 

باتری خودرو باید متناسب با ماشین و نیازهای رانندگی شما باشد.

باتری‌های خودرو در اندازه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. در میان مواردی که ما آزمایش کرده‌ایم، تفاوت قابل توجهی وجود دارد که در آن بهترین عملکرد از سالی به سال دیگر و از اندازه به اندازه دیگر متفاوت است. این امر باعث می‌شود که توصیه‌های ساده بر اساس برند یا مدل غیرممکن شود. همچنین به این معنی است که نباید تصور کنید که یک باتری برای 2 خودروی متفاوت با نیازهای متفاوت نتایج یکسانی به دنبال دارد.

اطمینان حاصل کنید که اندازه، آمپراژ و مکان ترمینال (یا نوع) مناسب برای وسیله نقلیه خود را تهیه می‌کنید. قبل از خرید، دفترچه راهنمای مالک را بررسی کنید. در ضمن باید نیازهای خودرو مانند استفاده بیش از حد از تجهیزات برقی را نیز مدنظر داشته باشید.

03

از نو و آکبند بودند و گارانتی بودن باتری خود مطمئین شوید

باتری‌ها به مرور زمان قدرت خود را از دست می‌دهند، حتی زمانی که در انبار هستند. برای عملکرد بهینه، باتری را بخرید که کمتر از 6 ماه از عمر آن می‌گذرد.

در انتها شما می‌توانید برای خرید هرگونه باتری با آمپرهای مختلف و متناسب با نوع خودوری خود روی تیم الوباتری حساب کنید. برای خرید باتری مورد نظر خود، آن را انتخاب کرده و پس از تکمیل فرآیند خرید، باتری را با ارسال و تعویض رایگان درب منزل تحویل بگیرید.

 

الوباتری و خدمات اینترنتی باتری خودرو

الوباتری در سال 1396 با پشتیبانی محصولات دو شرکت بزرگ باتری‌سازی کشور یعنی آرمان باتری و اشجع باتری شروع به کار کرد. این دو شرکت زنجیره نمایندگی‌های گسترده‌ای در سراسر کشور دارند که باعث شده خدمات الوباتری در بیشتر نقاط کشور در دسترس کاربران باشد.

الوباتری خدمات تخصصی برق و باتری خودرو را به صورت پیوسته در چهار بخش عرضه می‌کند:

فروش اینترنتی و آنلاین باطری خودروهای سواری

ارسال محصول به محل مشتری

تعویض رایگان باتری خودرو در محل مشتری

تست عملکرد باتری و سیستم برق خودرو مشتری

به‌این‌ترتیب با خرید باتری مناسب ماشین خود از الوباتری می‌توانید تا تست نهایی عملکرد سیستم برق خودرو را به دست تکنیسین‌های مجرب این شرکت بسپرید بدون اینکه هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها