بهترین تعرفه تبلیغاتی اینستاگرام (قیمت٬ هزینه و نرخ به روز 2022)

کد خبر: 1128700

می دانیم که اینستاگرام با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، یک فرصتی عالی برای مارکتینگ هدفمند کسب و کارها می باشد.  این ابزار دیجیتال مارکتینگ، ارتباط با سرنخ ها (مشتریان احتمالی) علاقه مند به محصولات یا خدمات شما را آسان تر کرده است. همچنین با تبلیغات اینستاگرام، می توانید به سرنخ های بیشتری دست پیدا کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

احتمالاً شما نیز به محض شنیدن تبلیغات در اینستاگرام، در سایت های مختلف  تعرفه کمپین تبلیغاتی اینستاگرام  را جستجو کرده اید! هزینه تبلیغات در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از این رو هیچ پاسخ قطعی در مورد تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام وجود ندارد. با این حال اگر جزء شرکت‌هایی هستید که با تبلیغات رسانه‌های اجتماعی سروکار دارید، در این مقاله قصد داریم هزینه تبلیغات اینستاگرام و هر آنچه که قیمت تبلیغات اینستاگرام را تعیین می کند را بررسی کنیم. همچنین چند تاکتیک استراتژیک را به شما در مورد انتخاب نحوه برگزاری تبلیغات اینستاگرام را ارائه خواهیم کرد. 

 

هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟

اگر می خواهید در تبلیغات اینستاگرام موفق شوید، باید برآوردی از بازده آن داشته باشید. هزینه بالای تبلیغات محیطی و رسانه ای و همچنین اثربخشی پایین آن، مردم را به سمت تبلیغات در فضای مجازی و دیجیتال سوق داده است. اما اگر بخواهیم منصفانه مقایسه کنیم، هزینه تبلیغات در اینستاگرام با توجه به تاثیرگذاری آن بسیار معقول است. در هر کسب و کاری نیاز به دیده شدن دارید و بدون دیده شدن نمی توانید رشد کنید؛ تبلیغات یکی از روش هایی است که به شما کمک می کند دیده شوید.

یکی از مهم ترین سوالات تبلیغ کنندگان علاقه مند به تبلیغات در اینستاگرام این است، که هزینه تبلیغات اینستاگرام چقدر است؟ گفتیم عناصر زیادی وجود دارد که بر هزینه تبلیغات اینستاگرام شما تاثیر می گذارد.

تبلیغات در اینستاگرام یکی از فعالیت هایی است که تخمین مالی آن بسیار سخت است. دلیل این امر عدم وجود تعرفه خاصی برای تبلیغات می باشد. بسیاری از اینفلوئنسرها نرخ‌های بالاتر از حد انتظار را برای پست‌های تبلیغاتی ارائه می‌کنند. عدم آگاهی از نحوه قیمت گذاری سبب شده است کسب و کارها نتوانند بودجه لازم برای تبلیغات را به طور دقیق تخمین بزنند، یا  حتی ممکن است دقیقاً ندانند که کمپین تبلیغاتی آن ها چگونه عمل خواهد کرد.

برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی اینستاگرام به چه مقدار بودجه نیاز دارید؟

این روزها با حجم انبوهی از کسب و کارها اینستاگرامی، راه اندازی  کمپین های  تبلیغاتی اینستاگرام تنها راه برای کسب درآمد بیشتر  و پیشرفت شما در فضای مجازی اینستاگرام می باشد.

اما سوال مهم این است:  آیا راه اندازی کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام نیاز به سرمایه زیادی دارد؟ بودجه شما برای راه اندازی کمپین اینستاگرام چقدر باید باشد؟ مخاطبان هدف خود را چگونه انتخاب کنید؟

توجه داشته باشید که قبل از راه اندازی کمپین تبلیغاتی باید پاسخ این سوالات را بدانید. اگر بدون برنامه ریزی بخواهید تبلیغات اینستاگرامی برگزار کنید قطعاً با شکست مواجه می شود و هزینه ای که صرف تبلیغات کرده اید را هدر می رود. به منظور جلوگیری از هدر رفت هزینه تبلیغات بهتر است به تیم های متخصص فعال در این زمینه ن اعتماد کنید و بودجه محدود خود را به آنها بسپارید تا مطمئن باشید پس از مدتی این سرمایه قطعا به سود تبدیل خواهد شد.

تیم متخصص دیجی فالوور به دلیل تسلط بر انواع استراتژی های کمپین تبلیغاتی، قادر خواهد بود بهترین خدمات را با مقرون به صرفه ترین هزینه ها به شما ارائه دهد.

عناصر تاثیرگذار در تعرفه کمپین های تبلیغاتی اینستاگرام

گفتیم تعرفه مشخصی برای تبلیغات وجود ندارد و هزینه آن به عوامل مختلفی بستگی دارد. اولین عامل تاثیرگذار در تعیین هزینه تبلیغات اینستاگرام  به مخاطب مورد نظر شما بستگی دارد، به همین دلیل دانستن اطلاعات جمعیت شناسی اینستاگرام  و یا آمار استفاده مخاطبان شما از اینستاگرام بسیار ضروری است. توجه کنید برگزاری کمپین های تبلیغاتی در طول رویدادهای مهم یا تعطیلات مانند جمعه سیاه و غیره نیز در تعرفه تبلیغات بسیار تاثیرگذار می باشند. 

 

بطور کلی در پس هر کمپین تبلیغاتی موفق، برنامه ریزی دقیقی وجود دارد؛ این برنامه ریزی تنها با دانستن پاسخ سوالات زیر امکان پذیر است.

 مخاطب شما کیست؟

قبل از هر چیز بهتر است بدانید با چه نوع مخاطبی سروکار دارید، نیازها، علایق، دغدغه های آن ها را بشناسید؛ با دانستن این موارد می تواند به جذب مشتری و ارائه خدمات بهتر به آن ها کمک کند. شناخت مخاطب در تبلیغات به شما این امکان را می دهد که بدانید مخاطب شما  برای رفع کدام یک از نیازهای خود به دنبال محصول شما است و چگونه می تواند به  محصولات و یا خدمات شما اعتماد کند. 

 کدام تبلیغ برای شما مناسب است؟

قبل از انتخاب یا محاسبه، باید از هدف تبلیغاتی خود کاملاً آگاه باشید. به طور کلی اینستاگرامرها به سه دسته تقسیم می شوند: صفحات پر بازدید، اینفلوئنسرها و افراد مشهور. هزینه تبلیغات در اینستاگرام در هر کدام از این نوع صفحات متفاوت است و بسته به اهداف شما، کار با هر یک از این دسته بندی ها می تواند بازدهی بهتری را برای شما رقم بزند. 

برای برآورد دقیق هزینه تبلیغات در اینستاگرام، ابتدا باید نوع تبلیغات را بررسی کنیم؛ سه نوع تبلیغات وجود دارد:

 

تبلیغات در استوری

تبلیغات در پست

تبلیغات اسپانسری

 

تبلیغات اسپانسر شده ممکن است برای شما مبهم باشد و بپرسید تبلیغات اسپانسر شده چیست؟ ویدیوهایی که توسط افرادی با فالوورهای زیاد ساخته شده و توسط افرادی که می خواهند دیده شوند هزینه شده اند. اگر می خواهید چنین تبلیغاتی برای کسب و کار خود ایجاد کنید، بهتر است مراقب کلاهبرداران باشید که می خواهند جیب شما را خالی کنند.افراد زیادی هستند که تبلیغات اسپانسری انجام می دهند اما نرخ های تبلیغات متفاوتی دریافت می کنند.  توصیه می کنیم  وقت و هزینه خود را صرف این نوع تبلیغات نکنید.

 

 

قبل از برگزاری تبلیغات اینستاگرام، مطمئن شوید که اینگونه تبلیغات می تواند راهی دقیق و موثر برای جذب مشتریان بالقوه و شناسایی مخاطبان هدف شما باشد. اگر بتوانید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را به درستی برگزار کنید، به زودی چندین برابر سرمایه ای که برای تبلیغات هزینه کرده اید را دریافت می کنید. اما لازمه بازگشت سرمایه همراه با سود این است که مطمئن شوید کمپین تبلیغاتی را به درستی انجام داده اید، بدین منظور ما به شما پیشنهاد می کنیم تبلیغات خود را به شرکت های تبلیغاتی فعال در زمینه تبلیغات اینستاگرام با بازاریابان حرفه ای بسپارید. 

 

 

توصیه ما 

 

اگر بهترین باشید قطعاً بهترین ها را جذب خواهید کرد؛ پس تمام تلاش خود را برای بهتر شدن بکنید و سرمایه گذاری در تبلیغات را یک تاکتیک جدی در نظر بگیرید.  تبلیغات مهم ترین عامل رشد کسب و کار است و اگر در این زمینه اشتباه کنید تمام زحمات شما به هدر می رود.

 

 اگر می خواهید با هزینه ای مناسب تبلیغ کنید و بازدهی خوبی داشته باشید، مطمئن شوید که یک تیم قوی با دانش به روز و با تجربه در کنار خود دارید. تیم متخصص به شما کمک می کند تا از این شمشیر دولبه به نفع خود استفاده کنید و با انتخاب مسیر درست به موفقیت برسید. 

 

تیم ما در دیجی فالوور توانسته اند شرکت های زیادی را تا رسیدن به موفقیت همراهی کنند؛ شما نیز میتوانید یکی از شرکت هایی باشید که با دیجی فالوور این مسیر موفقیت را طی کنید. برند دیجی فالوور با در نظر گرفتن موقعیت و اهداف و همچنین امکانات شما بهترین استراتژی تبلیغاتی را برای شما اجرا می کنیم. تیم ما در زمینه نرخ تبلیغات اینستاگرام امکانات و دانش لازم را در اختیار شما قرار می دهد و با کمک به تصمیم گیری صحیح شما را به موفقیت می رساند.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها