چطور جم رایگان کلش اف کلنز بدست بیاریم؟ از کلاهبرداری تا واقعیت!

کد خبر: 1169485
چطور جم رایگان کلش اف کلنز بدست بیاریم؟ از کلاهبرداری تا واقعیت!

 

چکیده : راه به دست آوردن جم رایگان کلش اف کلنز از طریق ردیم کد را توضیح دادیم + هشدارهایی درباره‌ی کلاهبرداران اکانت که حتما باید بدانید!

 

درباره کد دریافت جم رایگان کلش شایعات زیادی وجود دارد. در این‌که خیلی‌ها از این مطلب سوء استفاده کرده و از این راه ممکن است به هر نحوی کلاه‌برداری کنند شکی نیست؛ اما واقعاً این کدها وجود دارند؟ آیا این تبلیغات کلاه‌برداری هستند؟ آیا واقعاً کد هک جم کلش اف کلنز وجود دارد؟ اگر وجود دارند از کجا باید این کدها را دریافت کنیم؟ و این‌که این کدها را کجا باید وارد کنیم؟

بازی جذاب و پرطرفدار کلش اف کلنز

بازی استراتژیک آنلاین کلش اف کلنز یکی از پرطرفدارترین بازی‌های آنلاین مربوط به گوشی همراه است. بسیاری این بازی را فقط به‌صورت رایگان بازی می‌کنند؛ اما خیلی‌ها هم دوست دارند زود در بازی پیشرفت کنند و روند کند دریافت جم و پیشرفت در حالت رایگان را دوست ندارند؛ اما خرید جم جهت پیشرفت در بازی هزینه دارد و بابت آن باید پول واقعی پرداخت کرد؛ بنابراین آیا کد دریافت جم رایگان کلش وجود دارد؟ پس با ما همراه باشید تا با هم این موضوع را بررسی کنیم.

کدهای دریافت جم رایگان در کلش اف کلنز

یک خبر خوب برای دوستداران بازی کلش آف کلنز و عاشقان جم کلش اف کلنز؛ بازی کلش آف کلنز به‌صورت ماهانه همیشه کدهای جدیدی را منتشر می‌کند. شما با استفاده از این کدها می‌توانید به‌راحتی جم رایگان به دست بیاورید. شما به‌راحتی و با یک جستجوی آسان در اینترنت می‌توانید این کدهای ماهانه را دریافت کنید و پس از واردکردن کدها، جم رایگان دریافت کنید.

کدهای جم رایگان کلش اف کلنز

کد دریافت جم رایگان در کلش اف کلنز چیست؟

این کدها که به Redeem codes یا کدهای تبلیغاتی شهرت دارند، چه هستند؟ کد دریافت جم رایگان کلش یا همان Redeem codes به‌صورت چند حرف و عدد پشت سر هم است که هنگام واردکردن در قسمتی از بازی، شما از جم رایگان بهره‌مند خواهید شد. پس از دریافت جم به‌راحتی می‌توانید سروسامانی به وضعیت بازی خود دهید و کلی پیشرفت کنید.

جمع‌کردن جم‌ها در بازی کلش اف کلنز می‌تواند واقعاً خسته‌کننده باشد و به همین دلیل است که کدهای تبلیغاتی می‌توانند برای شما چیز بسیار خوبی باشند؛ زیرا جم‌های رایگانی را برای شما به ارمغان می‌آورند. با استفاده از کد دریافت جم رایگان کلش می‌توانید برای دریافت جم رایگان و موارد دیگر اقدام کنید.

جم‌های با ارزش کلش اف کلنز

کلش آف کلنز یک بازی استراتژی بسیار سرگرم‌کننده است؛ اما وقتی از جدیدترین و به‌روزترین کد الماس کلش اف کلنز برای دریافت جم استفاده می‌کنید، بسیار سرگرم‌کننده‌تر می‌شود. کلش آف کلنز یک بازی تقریباً 10 ساله است؛ اما هنوز هم در میان 50 برنامه پردرآمد در اپ استور و پلی استور با صدها میلیون بازیکن، در رتبه بالایی قرار دارد.

تنوع استراتژیکی در این بازی و گیم پلی بسیار عالی و روان دلایلی هستند که باعث می‌شوند پس از گذشت این‌همه سال همچنان این بازی محبوبیت زیادی داشته باشد. این بازی رایگان است؛ اما دارای یک ارز ممتاز و با ارزش‌تر از طلا به نام جم (Gem) است. جم‌ها برای موارد مختلفی که همگی منتهی به، پیشرفت دهکده‌های بازیکنان است، استفاده می‌شوند، برخی از این موارد عبارتند از قبیل بلیط طلایی کلش.

شما می‌توانید آن‌ها را با تکمیل مأموریت‌ها و دستاوردها یا پشت سر گذاشتن موانع به دست آورید؛ اما اکثر این راه‌ها بسیار زمان‌بر هستند و برای افرادی که حال و حوصله زیادی برای بازی طولانی‌مدت ندارند، راه خوبی نیست. بهترین و سریع‌ترین راه برای دریافت جم، این است که دست‌به‌جیب شوید و با پول واقعی آن‌ها را بخرید.

بخش خرید جم کلش اف کلنز

این کدها را در کدام قسمت وارد کنیم؟

بعد از به دست آوردن کدها باید بدانیم که آن‌ها را کجا وارد کنیم. برای واردکردن کدهای تبلیغاتی در بازی کلش آف کلنز و کسب جم رایگان، کافی است این چند مرحله ساده که در زیر آمده را دنبال کنید:

  • ابتدا بازی را اجرا کنید.

  • وارد داشبورد حساب کاربری خود در بازی شوید.

  • حالا وارد قسمت setting شوید.

  • در این قسمت شما باید گزینه Redeem Gems را پیدا کنید.

  • روی گزینه Redeem Gems کلیک کنید.

  • حالا کد دریافت جم رایگان کلش را وارد کنید و گزینه Get را بزنید.

شما با موفقیت کد دریافت جم رایگان کلش را فعال کرده و جم رایگان به دست آورده‌اید. جم‌های رایگان بلافاصله در حساب شما ظاهر می‌شوند و برای استفاده در دسترس شما خواهند بود. حالا به محیط بازی برگردید و مقدار جم‌های خود را چک کنید. آن‌ها را عاقلانه خرج کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید.

قسمت تنظیمات بازی کلش آف کلنز

مراقب کلاه‌برداری‌ها باشید

بعضی از سایت‌ها برای ارسال کد دریافت جم رایگان کلش، از شما نام کاربری و رمز ایمیلی که با آن به بازی وارد شده‌اید را می‌خواهند؛ اما اگر آدرس ایمیل و رمز خود را ارسال کنید، به‌احتمال‌زیاد ایمیل شما هک خواهد شد و دیگر نمی‌توانید وارد حساب خود بشوید؛ پس دقت کنید که نام کاربری و رمز خود را به‌غیراز محیط بازی یا سایت ایمیل در هیچ سایت دیگری وارد نکنید.

در یک روش کلاه‌برداری دیگر، از شما می‌خواهند برای دریافت کد جم رایگان کلش اف کلنز یک اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید. این روش بسیار از روش اول خطرناک‌تر است. اگر این اپلیکیشن را روی گوشی خود نصب کنید، به‌غیراز حساب بازی، ممکن است اطلاعات محرمانه‌ای که در گوشی دارید نیز به سرقت برود. اطلاعاتی مثل شماره‌ها، تماس‌ها یا اطلاعات حساب بانکی و ...

پس حتماً مراقب باشید که برای کد جم رایگان کلش اف کلنز، هر کاری انجام ندهید. برای این کار هیچ اطلاعاتی نباید ارسال کنید و هیچ برنامه خاصی روی گوشی نباید نصب کنید. این کدها به‌صورت رایگان در سراسر اینترنت وجود دارند و فقط در جای مخصوص که گفته شد باید وارد شوند.

جمع‌بندی

داشتن جم در بازی کلش اف کلنز یک لذت بی‌نظیر است که هر بازیکنی از آن خبر دارد. از آنجایی‌که جمع‌کردن جم در حالت معمولی و رایگان بازی بسیار زمان‌بر و خرید جم با پول واقعی هم هزینه‌بر است، یکی از بهترین گزینه‌ها برای علاقه‌مندان به این بازی و کسانی که دوست دارند زود پیشرفت کنند، کد دریافت جم رایگان کلش است. با این کدها هم جم زیاد خواهید گرفت و هم در وقت و هزینه صرفه‌جویی خواهید کرد.

منبع: diamond-land.ir

 

برچسب ها : اسکین کالاف دیوتی,موبایل,بازی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها