تتر رو از جایی بخر که میشناسی

کد خبر: 1174612
تتر رو از جایی بخر که میشناسی

انسان علاقه‌مند کسب درآمد و پول با کمترین میزان کار کردن بوده و پیشرفت فناوری در سال‌های اخیر موجب تحقق چنین رویایی شده است. بسیاری از بزرگان علم اقتصاد سخنانی با مضمون "اجازه دهید پول تان برای شما کار کند، نه شما برای پول" روند کسب درآمد را به ساده‌ترین شکل ممکن تشریح نموده‌اند. ارزهای دیجیتال محل خوبی برای سرمایه‌گذاری و افزایش وجه با گذر زمان است. به طور معمول در ابتدای ورود به بازار معاملات رمز ارزها باید اقدام به خرید تتر در انواع مختلف نمایید.

در مراحل بعدی تتر خریداری شده را به واسطه صرافی و واسطه‌ به رمز ارز نهایی تبدیل کرده و در مدت زمان مشخص کسب درآمد نمایید. اما در این میان اطمینان به صرافی آنلاین و سایت‌های واسطه حائز اهمیت بوده و در صورت استفاده از مراکز نامعتبر امکان مسدود سازی حساب کاربری و سرقت‌های آنلاین نیز وجود خواهد داشت. طی این مقاله به بررسی وضعیت اهمیت خرید تتر از مراجع معتبر خواهیم پرداخت. جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص تهیه انواع تتر و استیبل کوین‌ها تا انتهای این مطلب با بخش وبلاگ سایت صرافی ایرانی کارت همراه باشید.

کاربرد و تاثیر استیبل کوین ها در بازار ارز دیجیتال

برای خرید ارز دیجیتال جهت انجام سرمایه‌گذاری نیاز به تهیه انواع استیبل کوین‌ها مثل تتر خواهید داشت. استیبل کوین‌ها ترکیبی از ارزهای فیات (اسکناس واقعی) و ارز دیجیتال بوده و به طور واقعی باید به اندازه میزان حجم معاملات انجام شده آن ارز استیبل کوین، پول واقعی به عنوان پشتوانه وجود داشته باشد. به طور مثال مردم کشورهای دارای تورم منفی بالا تنها با خرید دلار کشور آمریکا و گذشت یک ساعت امکان افزایش سرمایه خود را دارند. اما برای انجام چنین کسب درآمدی نیاز به تهیه اسکناس واقعی دلار آمریکا نبوده و تنها با خرید تتر به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

 

آیا معاملات تتر برای ایرانیان امن است

همچنین ارزش اصلی استیبل کوین‌ها در زمان زیان ده بودن بازار معاملات بوده و کاربران دنیای مجازی در جهت حفظ ارزش اموال اقدام به فروش ارزهای دیجیتال نموده و سپس رمز ارز تتر را مورد خرید قرار خواهند داد. در چنین وضعیتی شاخصه دامیننس تتر به دلیل افزایش حجم فروش و معاملات به شدت بالا رفته و میزان تسلط استیبل کوین‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. کاربران پس از ثبات بازار مجددا رمز ارزهای با ثبات (از لحاظ قیمت) خود را فروخته و بازار معاملاتی برای کسب درآمد و سرمایه‌گذاری باز خواهند گشت. در این حالت دامیننس تتر و دیگر استیبل کوین‌ها نزولی شده ولی تاثیری بر قیمت ارز دیجیتال نخواهد داشت.

 چرا باید تتر بخریم

تهیه و سرمایه‌گذاری روی بسیاری از ارزهای دیجیتالی نیازمند خرید تتر و در مرحله بعد تبدیل تتر به رمز ارز نهایی خواهد بود. در واقع تتر و دیگر استیبل کوین‌ها نقش تبدیل پول واقعی به پول دیجیتالی بوده و امکان ارائه اسکناس به صرافی آنلاین ارز دیجیتال ممکن نخواهد بود. همچنین تتر ارزشی معادل با یک دلار آمریکا داشته و از اعتبار مناسبی جهت انواع خریدهای بین‌المللی در سراسر جهان برخوردار است. مشکلات تحریم و عدم دسترسی کافی به اسکناس دلار موجب شده تا در سال‌های اخیر بسیاری از تجار و مردم عادی ارز دیجیتال تتر را جایگزین اسکناس کاغذی دلار نمایند.

آیا معاملات تتر برای ایرانیان امن است

انجام تحریم ظالمانه از سوی ابر قدرت‌های جهانی در زمینه تجارت، تحصیل، مسافرت و حتی سرمایه‌گذاری موجب اختلالات مهمی در دو سمت مبدا و مقصد بین ایران و دیگر کشورها شده است. انتقال پول از کشور ایران به سایر نقاط دنیا با مشکلات زیادی روبرو بوده و از طرفی ورود حجم ارز به کشور مستلزم ارائه مدارک تاییدیه به نهادهای نظارتی خواهد بود. از این رو با گسترش رمز ارزهای مطمئنی مثل تتر تنها با بهره‌مندی از خصوصیات ثبات قیمتی و برابری ارزش هر واحد آن با یک دلار آمریکا استفاده از آن برای مردم کشور ایران بسیار کارآمد و مناسب خواهد بود.

از کجا تتر بخریم؟

با ورود پلیس فتا به حوزه سایبری کشور شاهد افزایش امنیت و ترس برخی از سودجویان در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها هستید. اما همچنان بسیاری از اشخاص با حضور در کشورهای همسایه مثل: ترکیه و ارمنستان اقدام به راه‌اندازی سایت و صرافی‌های جعلی نموده و پس از گذشت مدت زمان کوتاه مبادرت به سرقت از حساب کاربری اشخاص خواهند نمود. همچنین به صرافی‌های خارجی IP آدرس کاربران ایرانی را در لیست سیاه قرار داده و برای ورود به چنین سایت‌های نیاز به فیلترشکن خواهید داشت.

در صورت شناسایی و تایید استفاده از فیلترشکن توسط شما در زمان مراجعه به صرافی‌های آنلاین خارجی، حساب کاربری شما مسدود شده و احتمال آزادسازی سرمایه‌گذاری انجام شده نزدیک به صفر خواهد بود. از این رو باید از صرافی‌های داخل کشور بهره برده و با توجه به تایید عملکرد صرافی ایرانی کارت از سوی سازمان قضایی و نهادهای نظارتی بهترین گزینه برای انجام خرید ارز دیجیتال و تهیه تتر خواهد بود. در صورت هرگونه مشکل قادر به تماس با پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته را داشته و مشکل مسدود سازی غیر منصفانه وجود نخواهد داشت.

خرید تتر بدون کارمزد در صرافی معتبر ایرانیکارت

خرید تتر بدون کارمزد در صرافی معتبر ایرانیکارت

ارائه کارمزد یا حق‌الزحمه امری مرسوم در تمام صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال بوده و انواع مختلف کارمزد شبکه و پلتفرم وجود دارد. با خرید هر کدام از واحدهای ارز دیجیتال باید مقداری مشخص مالیات استفاده از شبکه پرداخت نمایید و در کنار آن صرافی محل انجام معاملات نیز درصدی مشخص به عنوان کارمزد پلتفرم از حساب شما کسر خواهد نمود. در صورتی که حجم معاملات شما عدد قابل توجه‌ای باشد یا به عنوان تریدر دفعات زیادی اقدام به جابجایی و خرید رمز ارز نمایید به اهمیت چنین کارمزدهای پی خواهید برد.

در صورت عدم توجه به چنین ارقام کم و کوچک در طولانی مدت حجم سود دریافتی شما را به شدت کاهش داده و حتی احتمال ضرر سرمایه را برای کاربران به وجود خواهد آورد. صرافی ایرانی کارت در کنار دیگر تعهدات معتبر خود از دریافت کارمزد پلتفرم صرفه نظر کرده و به افزایش سوددهی کاربران خود کمک شایانی نموده است. همچنین ارائه خدماتی نظیر: خرید انواع مستر کارت، پرداخت هزینه‌های ویزا و سفارت، پرداخت شهریه آزمون آنلاین و مدارس خارج از کشور در کنار خرید کیف پول سخت‌افزاری بخش کوچکی از خدمات همراه با مشاوره تلفنی و پشتیبانی آنلاین شبانه‌روزی صرافی ایرانی کارت است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها