9 بهترین کتاب هایی که باید در سنین جوانی بخوانید

کد خبر: 1176392
9 بهترین کتاب هایی که باید در سنین جوانی بخوانید

 

 

دلایل زیادی وجود دارد که کتاب‌ها باید حتماً خوانده شوند، و این لزوماً فقط کیفیت ادبی یا شهرت آنها نیست. این فهرست از 9 کتاب برای خواندن هر کسی که آنها را انتخاب کند چیزهای زیادی برای ارائه دارد. آموزش ترکی استانبولی

عشق در زمان وبا

با شخصیت اصلی که روش ها و انگیزه هایش ممکن است با معیارهای امروزی تا حدودی بحث برانگیز دیده شود، این یکی از آن داستان های زیبا و کلاسیک است که ما را در مورد امکان یافتن عشق در هر مرحله از زندگی امیدوار می کند. در سال 1988 به انگلیسی ترجمه شد، عشق در زمان وبا توسط نویسنده برنده جایزه نوبل صد سال تنهایی گابریل گارسیا مارکز نوشته شد و رمانی است که نیوزویک آن را «داستان عشقی با قدرت شگفت‌انگیز» می‌نامد. بهترین دندانپزشک تهران

آقای ریپلی با استعداد (نسخه انحصاری B&N)

بسیاری از ما رویای برنده شدن در لاتاری و تغییر زندگی خود را داریم. برخی از ما در مورد اینکه شخص دیگری باشیم خیال پردازی می کنیم. از دست دادن هویت خود به شخص دیگری "بهتر". و پس از آن، افراد بسیار بسیار کمی وجود دارند که برای ایجاد چنین تغییری، زندگی و اندام (خود یا دیگران) را به خطر می اندازند. آیا تا به حال هیچ یک از این افکار به ذهن شما خطور کرده است؟ اگر چنین است، پس ما شما را با The Talented Mr. Ripley آشنا می کنیم.

از فایل های مختلط خانم باسیل ایفرانکویلر

چه کسی رویای گذراندن شب را در موزه مورد علاقه خود، احاطه شده توسط مجموعه عظیمی از مصنوعات باستانی و آثار هنری زیبا، ندیده است؟ از پرونده های مختلط خانم باسیل ای. فرانکویلر خواهر و برادرهای کلودیا و جیمی را دنبال می کند که از خانه حومه ای خود در کنتیکت به موزه هنر متروپولیتن در شهر شلوغ نیویورک فرار می کنند. این داستان هوشمندانه و جذاب دارای بخش های مساوی ماجراجویی، رمز و راز، خرد و شوخ طبعی است و امروز به همان اندازه که در سال 1967 منتشر شد لذت بخش است.

ربکا

رمان کلاسیک گوتیک دافنه دو موریه، ربکا، درباره زنی است که حقیقت زن اول مرده شوهر جدیدش را آشکار می کند. دو موریه در این داستان فراموش نشدنی و فراموش نشدنی مرز بین رویاها و واقعیت را به طرز ماهرانه ای محو می کند.

سوراخ ها

دمدمی، سرگرم کننده، و مرموز، Holes یک کلاسیک مدرن است که ارزش آن را دارد که در قفسه کتاب هر خواننده جوانی قرار بگیرد. لویی ساچار به طرز ماهرانه‌ای داستان‌هایی از گذشته و حال را به هم می‌پیوندد و داستانی درخشان و قابل تامل درباره استنلی یلنتس، دریاچه کمپ گرین و قدرت قدرت و استقامت در مواجهه با ناملایمات خلق می‌کند. کتابی که در هر سنی باید بخوانید.

کفاره

وقتی یک لحظه صمیمی توسط یک دختر جوان به اشتباه تعبیر می شود، عواقب آن غم انگیز است. رمان یان مک ایوان از دو عاشق که توسط جنایتی خیالی از هم جدا شده اند، ماهیت رستگاری داستان سرایی را بررسی می کند.

 

 

خویشاوند

در حالی که بسیاری از آثار کلاسیک سیاه‌پوست اولیه حول برده‌داری یا پیامدهای آن متمرکز هستند، اکتاویا باتلر با رمان خود در سال 1979، Kindred، رویکردی منحصربه‌فرد در پیش گرفت. روایت نوبرده‌ای که خطوط ژانر را با عناصر علمی تخیلی معمول باتلر تلاقی می‌کند، باعث شد بسیاری از مردم سر خود را در مورد نحوه طبقه‌بندی آن خراش دهند. دیدگاه منحصر به فرد او نسبت به ژانر عمدتاً سفیدپوست، دیدگاهی است که اسنس آن را «واقعاً وحشتناک» می نامد. . . کتابی که کنار گذاشتن آن برایتان سخت است.»

بازی آن را همانطور که می گذارد

در فلاش‌بک‌هایی که داستان بین هالیوود، لاس وگاس و فیلمبرداری فیلم در صحرای موهاو می‌گذرد، روایت می‌شود، داستان حذف نشدنی ماریا وایت، زنی است که ازدواج و حرفه بازیگری‌اش هر دو در حال شکست هستند. او در دنیای خودش تبدیل به یک بیگانه شده است و بی‌وقفه در اتوبان‌های لس‌آنجلس رانندگی می‌کند (و تخم‌مرغ‌های آب پز را روی فرمان می‌شکند) زیرا این تنها راحتی واقعی است که می‌تواند پیدا کند. آیا دنیای او مشکل است؟ یا اوست؟

باجه تلفات فانتوم

"بسیاری از چیزها ممکن است فقط تا زمانی که شما ندانید که غیرممکن هستند." چندین نسل از خوانندگان متوجه شدند که زندگی پر از ماجراجویی است، زیرا آنها با میلو به سرزمین های فراتر در این کلاسیک محبوب سفر کردند. کتاب The Phantom Tollbooth اثر نورتون جاستر که 60 سال پیش منتشر شد، خواندنی فریبنده است - چه برای اولین بار باشد چه 50 سالگی.

ما همیشه در قلعه زندگی کرده ایم: (نسخه لوکس پنگوئن کلاسیک)

نوشته شده از دیدگاه مری کاترین "مریکات" بلک‌وود 18 ساله که با خواهر بزرگترش کنستانس و عموی جولیان در انزوا زندگی می‌کند، ما همیشه در قلعه زندگی کرده‌ایم، داستانی جاودانه درباره احساس ناخواسته در قلعه است. دنیا و یافتن آرامش در محدوده خانه. برای کسانی از ما که از قرنطینه خارج می شوند و آنهایی که از بازگشت به حالت عادی خسته شده ایم، این کتاب خواندنی عالی و به موقع است. اگر رمان ترسناک روان‌شناختی شرلی جکسون، The Haunting of Hill House را خوانده‌اید، از قبل می‌دانید که از این رمان لذت می‌برید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها