لمینت دندان غرب تهران

کد خبر: 1183626
لمینت دندان غرب تهران

 

لمینت دندان غرب تهران چگونه انجام می‌شود؟ عمل لمینت دندان چه فوایدی دارد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ خواهیم داد. دندانپزشکی زیبایی فقط برای سفید کردن دندان های شما نیست. انجام عمل‌های زیبایی برای داشتن دندان‌هایی درخشان و زیبا عملی است که از قرن‌ها پیش مورد توجه همگان قرار گرفته است. جالب است بدانید در گذشته، یعنی در قرن‌ها پیش مصریان باستان از طلا برای زینت بخشیدن به دندان‌های خود استفاده می‌کردند و با آن روکش یا تاج دندان، می‌ساختند.

اگر هنگام لبخند زدن از اعتماد به نفس کافی برخوردار نیستید، این امر می‌تواند روی دیگر جنبه‌های زندگی شما نیز تاثیر منفی بگذارد. لمینت کردن دندان‌ها یک راه حل جذاب و مطمئن است که به شما کمک می‌کند لبخندی بی نظیر داشته باشید. ما در ادامه به بحث در رابطه با عمل زیبایی لمینت دندان خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.  اگر قصد انجام لمینت دندان در غرب تهران را دارید ، می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

لمینت دندان

عمل لمینت دندان غرب تهران چیست؟

عمل لمینت دندان غرب تهران چیست؟

عمل لمینت دندان غرب تهران دقیقا روشی مشابه با کامپوزیت دندان است. با گذر زمان و تحت تاثیر عوامل مختلف، ممکن است دندان‌های شما تحت تاثیر عوامل مخرب قرار گرفته و زیبایی ظاهری و سلامت خود را از دست بدهند. این امر علاوه بر این که موجب ایجاد نقص در ظاهر شما می‌شود، موجب تاثیرات روانی منفی نیز در شما می‌گردد. در چنین شرایطی راه حل چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم در این شرایط لمینت کردن دندان می‌تواند مانند یک معجزه برای شما باشد. این روش زیبایی که یک روش درمانی نیز به حساب می‌آید، یک روش کم تهاجمی است که هیچ ضرری برای سلامت شما ندارد. لمینت کردن دندان یک روش عالی است که شما کمک می‌کند علاوه بر زیبایی ظاهری، سلامت دندان‌های خود را نیز تضمین نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کامپوزیت دندان می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

 

کامپوزیت دندان

9

توجه داشته باشید که گاه ممکن است بسیاری از افراد لمینت دندان را با کامپوزیت و یا روکش دندان اشتباه بگیرند. اگر چه هردوی این روش‌ها به عنوان روش‌هایی برای زیبایی بخشیدن به دندان‌های شما هستند، اما روش انجام این دو روش با یکدیگر کاملا متفاوت است. لمینت‌ها نسبت به کامپوزیت نازک‌تر و درخشان‌تر هستند. نکته‌ی دیگر این است که هنگام انجام لمینت مینای بسیار کمتری نسبت به روکش از سطح دندان شما برداشته می‌شود. لمینت‌ها از آنجا که دقیقا همرنگ دندان‌های خود شما هستند، بسیار طبیعی و زیباتر جلوه می‌کنند. لمینت از جنس سرامیک است. در واقع این روکش‌ها از سرامیک مقاوم و با استحکام بالا ساخته می‌شوند و سپس روی دندان‌های شما نصب می‌گردند. لازم به ذکر است که جنس لمینت‌ها با ساختار دندان‌های شما به خوبی سازگار است.

لمینت دندان غرب تهران چگونه انجام می‌شود؟

برای انجام لمینت دندان غرب تهران در اولین جلسه با دندانپزشک، ابتدا یک تصویر واضح از دندان‌های شما گرفته می‌شود تا دندانپزشک بتواند دندان‌ها را به خوبی بررسی کند. بعد از این کار نوبت به برداشتن مینای دندان می‌شود. در این مرحله دندانپزشک مقدار مینای لازم را که برابر با اندازه‌ی لمینت‌های شماست از روی دندان برمی‌دارد. لازم به ذکر است که برداشتن مینای دندان برای انجام لمینت، هیچ آسیبی به دندان‌های شما وارد نمی‌کند. شایان ذکر است که در صورتی که دندان‌های شما دارای فاصله‌های زیاد باشند و یا مشکلات ظاهری شدید داشته باشند، ابتدا می‌بایست ارتودنسی دندان انجام شود. لمینت کردن دندان مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد. یک دندانپزشک ماهر می‌تواند تنها در دو جلسه لمینت‌های شما را آماده کرده و آن‌ها را روی دندان‌های شما نصب کند.

10

بعد از این که دندان‌های شما مورد بررسی قرار گرفت و مینای مورد نظر از سطح دندان‌ها برداشته شد. حال نوبت آن است که لمینت‌ها روی دندان‌های شما چسبانده شوند. در این مرحله دندانپزشک لمینت‌هایی که توسط لابراتوار ساخته شده‌اند را تحویل گرفته و آن‌ها را روی دندان‌های شما نصب می‌کند. این لمینت‌ها موجب اصلاح فرم دندان‌های شما می‌شوند. . دندانپزشک با استفاده از یک پرتو نور مخصوص موجب می‌شود تا لمینت‌ها در جای خود محکم شده و به خوبی سفت شوند. سپس فرم مورد نظر حاصل می‌شود. پس از انجام این مراحل حال نوبت آن است که لمینت‌های توسط دندانپزشک مورد معاینه قرار بگیرند. این کار انجام می‌شود تا از سلامت لثه‌ها و پذیرش لمینت‌ها توسط لثه اطمینان حاصل شود.

چه کسانی می‌توانند دندان‌هایشان را لمینت کنند؟

افرادی که دندان‌هایشان تغییر رنگ داده‌اند، دندان‌های شکسته دارند، فاصله بین دندانی دارند و دندان‌های فرسوده دارند، کاندیدای واجد شرایط برای انجام لمینت دندان غرب تهران هستند. همانطور که گفتیم در صورتی که فواصل بین دندان‌ها زیاد باشد، دندان‌ها خیلی کج باشند، دندان‌های نهفته وجود داشته باشند و یا وجود هر مشکل دیگر، می‌تواند موجب اختلال در روند لمینت کردن دندان‌ها بشود. بنابراین ابتدا الزامی است این مشکلات از بین بروند و سپس برای لمینت اقدام شود.

مزایا و معایب لمینت دندان غرب تهران چیست؟

لمینت دندان غرب تهران عملی است که علاوه بر زیبایی، می‌تواند کمک شایانی به سلامت دهان و دندان شما باشد. با لمینت علاوه بر این که اصلاح فرم لبخند شما انجام می‌شود، دندان‌های آسیب دیده نیز به خوبی درمان می‌شوند. همچنین لمینت کردن دندان کمک می‌کند تا دندان‌ها از آسیب دیدگی بیشتر در امان بمانند.

یکی از عوارض لمینت دندان این است که دندان ها را در برابر سرما و گرما حساس می کند. این حساس بودن می‌تواند خوردن غذاهای خیلی گرم یا خیلی سرد را آزار دهنده کند. همچنین هنگامی که لمینت‌ها قرار داده می شوند، دندان ها نمی توانند فشار ناشی از خوردن غذاهای سفت را تحمل کنند. بنابراین افرادی که دندان‌های خود را لمینت می‌کنند، باید از خوردن غذاهای سفت، خیلی داغ و یا خیلی سرد جلوگیری کنند.

 

عمر لمینت دندان چقدر است؟

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم باید بگوییم دوام لمینت‌های شما کاملا به خودتان بستگی دارد. اگر بهداشت دهان و دندان خود را به خوبی رعایت کنید، لمینت‌ها می‌توانند عمری بین 7 تا 15 سال برای شما داشته باشند.

هزینه لمینت کردن دندان چقدر است؟

هزینه لمینت دندان غرب تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچقدر دندانپزشک شما ماهرتر باشد و از مواد مرغوب و اصل استفاده کنید، هزینه لمینت نیز بیشتر است. ممکن است با تبلیغات زیادی مواجه شده باشید که با هزینه کم لمینت دندان را انجام می‌دهند. لازم است بدانید این ارزانی می‌تواند برای شما گران تمام شود و آسیب‌های جدی به سلامت دهان و دندان شما وارد کند.

بعد از لمینت کردن دندان چه کنیم؟

هیچ رژیم مراقبتی خاصی وجود ندارد که فرد پس از انجام لمینت دندان، آن را رعایت کند. تنها کافی است به خوبی به رعایت بهداشت دهان که شامل مسواک زدن و نخ دندان کشیدن منظم است، بپردازید. توصیه می شود افرادی که لمینت دندان غرب تهران دارند از دهانشویه استفاده کنند. همچنین دندانپزشکان به این افراد توصیه می کنند از مصرف غذاهایی که باعث ایجاد لک می شوند مانند شراب، قهوه، زردچوبه زیاد و غیره خودداری کنند. علاوه بر این توجه داشته باشید بعد از انجام لمینت دندان ضروری است از شکستن مواد خوراکی سفت مانند پسته و گردو با دندان، خودداری کنید. چراکه این امر ممکن است موجب آسیب رساندن به لمینت‌‌های شما بشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت دندان در غرب تهران از لینک زیر استفاده فرمایید.

ایمپلنت دندان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها