خرید درب استیل و فلزی ضد سرقت با قیمت ارزان

کد خبر: 1190395
خرید درب استیل و فلزی ضد سرقت با قیمت ارزان

 

 

اگر تمایل به خرید درب ورودی برای ساختمانتان دارید به شما توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید. بهترین و محبوب ترین درب های مورد استفاده به عنوان درب ورودی، درب استیل ضد سرقت و درب فلزی است. این دو مدل کاملا در مقابل یکدیگر قرار دارند. درب ضد سرقت فلزی دارای مدلهای ارزان با ظاهری ساده هستند و درب استیل محصولاتی با قیمت گران و ظاهر لوکس هستند. درب استیل از جنس استیل مقاوم در برابر زنگ زدگی است که در ادامه درباره ویژگی های درب ضد سرقت استیل و فلزی توضیحاتی اراده خواهیم نمود.

 

درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت معمولا با توجه به روکش چوب و یراق آلات و برجستگی های روی درب متفاوت هستد. اما شاسی کشی روی تمامی درب های ضد سرقت یکسان هستند. قیمت درب های برجسته ضد سرقت نسبت به مدل بدون برجسته آن گرانتر هستند. استفاده از یزاق آلات با جنس استیل و فلز باعث افزایش قیمت در دربهای ضد سرقت می شود. استفاده از چوب راش به نسبت گردو ارزانتر است. درب ضد سرقت فلزی ارزان از محبوب ترین مدلهای درب وروردی ساختمان است.

ویژگی درب های ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی با رویه رنگ کوره ای استاتیک است. اما در برخی موارد از روکش پی وی سی pvc استفاده می کنند. ابعاد این درب ها معمولا 105*210 است. ضخامت فلز به کار برده شده در این درب ها حدود 8/0 میل تا 1 میلی متر است.

درب های ضد سرقت با رویه فلزی معمولا از متریال های مختلفی استفاده می کنند از این رو ایمنی در این درب ها کمی پایین تر از دربهای استیل است. در ادامه به ویژگی های درب ضد سرقت فلزی می پردازیم.

  1. ضخامت درب ضد سرقت آهنی 7 سانتی متر است.

  2. ضخامت چهار چوب آنها 12 سانتی متر است.

  3. جنس استفاده شده در آنها از فولاد نورد سرد است.

  4. این درب ها در مقابل آتش و حرارت مقاوم هستند.

  5. این گونه درب ها ضد آب هم می باشند.

  6. به دلیل استفاده از درزگیر پلیمری در دربهای ضد سرقت آهنی از ورود گرد و غبار به داخل جلوگیری می کند.

  7. استفاده از قفل های گاوصندوقی

  8. سایر موارد استفاده شده چشمی، دستگیره، شب بند و ... می باشد.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

 خرید درب ضد سرقت فلزی

قبل از خرید درب ضد سرقت فلزی باید مکان مورد استفاده را بررسی کنید تا درب ضد سرقت مناسبی به کار ببرید. در دو طرف درب ضد سرقت فلزی دو لایه ورق تا ضخامت یک میلی متر استفاده شده است. در لایه میانی این درب ها از عایق ضد صدا و عایق گرمایی استفاده شده است.

این درب ها مناسب مکان های ویلایی و کارخانجات و حتی انبار ها و ... می باشد. استفاده از لایه های فولادی در دو طرف درب ها که ضخامت آن را به 4 میلی متر می رساند. این لایه ها و بعلاوه لایه های میانی استفاده شده از شبکه های با دوام فولادی و تزریق موادی چون ضد اسید، ضد مته، ضد برش به مقاومت درب ها اضافه کرده است.

فروشگاه درب امن یکی از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز پخش انواع درب ساختمانی در تهران می باشد. برای خرید درب ضدسرقت و اطلاع از قیمت با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

قیمت درب ضد سرقت فلزی

قیمت درب ضد سرقت فلزی به جنس استفاده شده و میزان طراحی روی درب و همچنینن ابعاد و یراق آلات درب بستگی دارد. درب های فلزی ضد سرقت با طرح های برجسته cnc نسبت به مدل آنها قیمت بالاتری دارند. حتی جنس چوب استفاده شده در این دربها نیز تاثیر گذار هستند. مثلا چوب راش استفاده شده در آنها ارزانتر از چوب گردو می باشد. قیمت و خرید درب های ضد سرقت استیل به یراق آلات استفاده در آن مانند برنج یا استیل نیز بستگی دارد.

درب استیل ضد سرقت

در ساخت درب استیل ضد سرقت از پروفیل استیل، لوله استیل، میلگرد آهنی و یراق آلات استیل ضد زنگ استفاده می شود. درب های ضد سرقت استیل را می توان در مکان های مختلفی که هم امنیت و هم زیبایی برای آنها مهم است استفاده نمود. برای قیمت ارزان درب ضد سرقت استیل و فلزی با شرکت تماس حاصل نمایید.

با ترکیب متریال مختلف مانند شیشه می توان به زیبایی و جذابیت دربهای استیل افزود. این درب های جایگزین خوبی برای درب های چوبی و آهنی قدیمی هستند. درب ضد سرقت استیل ضد زنگ می باشند که میتوان به استنلس استیل با مقاومت بالا اشاره کرد. ورق ها و پروفیل های استفاده در آن حدود 2 میلی متر است. 

مزایای خرید درب استیل ضد سرقت

از مزایای خرید درب استیل ضد سرقت می توان به جنس فولاد آن در شرایط آب و هوایی مختلف اشاره کرد. این فولاد در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند. این درب ها از پوشش نازک ضد خش استفاده کرده اند.

این گونه درب ها در مقابل حرارت و گرما عایق هستند. درب های استیل به علت استفاده از آلیاژ در برابر سرقت و آب و حرارت مقاوم هستند. درب های ضد سرقت استیل در برابر نور خورشید و رطوبت مقاوم هستند و به راحتی با دستمال و مواد شوینده تمیز می شوند.

قیمت درب ورودی استیل

انواع درب استیل ضد سرقت

به دلیل کیفیت و امنیت بالای درب های در مکان های مختلفی استفاده می شوند. در ادامه به انواع درب استیل ضد سرقت توضیحاتی را در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین این دربها برای کاربردهای مختلف مانند درب فروشگاه، درب لابی و درب ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند.

درب استیل طلایی یا گلد

از درب استیل طلایی یا گلد می توان به عنوان درب ورودی ساختمان استفاده نمود. از این دربها در مکان هایی مانند طلافروشی، هتل و ویلا استفاده می کنند. این درب ها همان طور که از اسمشان مشخص است از ورق های استیل طلایی استفاده می کنند. این درب ها از استیل طلایی آنودایز استاندارد با ضخامت و ماندگاری بالا است.

استیل آلیاژی ضد زنگ است که مواد تشکیل دهنده آن کربن، نیکل و کروم است. قیمت درب استیل طلایی ضد سرقت از نوع ساده آن گرانتر است است. استنلس استیل به کار رفته در نوع درب های ضد سرقت استیل طلایی یا گلد، قابلیت خود ترمیمی دارند. کروم به کار رفته باعث یکنواختی سطح استیل در برابر خوردگی و فرسایش می شود.

درب استیل طلایی

درب استیل لوکس

درب استیل لوکس از جنس استیل ساخته می شود. الیاژ استیل به کار رفته در آن از جنس استیل 304 است. این استیل به دلیل براقیت و زیبایی که دارد به عنوان درب ضد سرقت لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

درب ضد سرقت لوکس استیل با درخواست مشتری در طرح های مختلف ساخته می شود. این درب ها به عنوان درب ورودی ساختمان و درب لابی استفاده می شوند. درب لوکس استیل از شیشه سند بلاست و طرح ها و یراق آلات مختلف استفاده می کنند به همین دلیل قیمت درب استیل ضد سرقت لوکس متفاوت است.

درب ورودی استیل ضد سرقت

درب ورودی استیل ویلایی و لابی

درب ورودی استیل ویلایی و لابی از جنس مقاوم استیل  هستند. به دلیل استفاده از آلیاژ های مقاوم در این درب ها برای مناطق با رطوبت بالا مانند ویلاهای کنار ساحل یا جنگلی گزینه بسیار مناسبی هستند.

درب استیل ورودی ساختمان

درب استیل ورودی ساختمان از جنس استیل صنعتی استفاده می شود. این درب ها به دلیل زیبایی و مقاومت از محبوبیت بالایی برخوردارند.

درب استیل مغازه

درب استیل مغازه جایگزین خوبی برای درب های قدیمی آهنی است. این درب ها از امنیت و جذابیت چشمگیری برخوردار هستند. مقاومت و استحکام درب های استیل موجب شده به عنوان پرفروش ترین مدل های درب فروشگاه شناخته شوند.

قیمت درب استیل ضد سرقت

قیمت درب استیل ضد سرقت به عواملی مانند: تک لنگه یا دو لنگه، یراق آلات، ورق و چهارچوب ها و اتصالات و نوع شاسی کشی بستگی دارد. این درب ها در سایز و طرح های مختلف با سلیقه مشتری ساخته می شوند. برای استعلام قیمت درب استیل ضد سرقت و قیمت درب ضد سرقت فلزی با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

 

برچسب ها : درب ضد سرقت,درب ضد سرقت فلزی,درب استیل,درب ورودی ساختمان

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها