دلایل ارزان یا گران بودن مدل های مختلف درب ضد سرقت

کد خبر: 1162100
دلایل ارزان یا گران بودن مدل های مختلف درب ضد سرقت

 

تا سال ها قبل درب های ضد سرقت فقط در چند مدل محدود در بازار موجود بودند. اما امروزه مدل های مختلفی از این درب ها تولید و روانه بازار شده اند. درب ضد سرقت ایرانی، درب ضد سرقت ترک و درب چینی از مدل های موجود در بازار می باشند. هر درب بسته به کیفیت و نوع طراحی آن دارای قیمت های متفاوتی است. ارزان ترین مدل درب ضد سرقت، درب چینی است و گران ترین مدل هم درب ترک می باشد. در ادامه به بررسی دلایل ارزان و گران بودن انواع درب ورودی ضد سرقت می پردازیم.

درب ضد سرقت ارزان دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

درب های ارزان قیمت معمولا دارای کیفیت مطلوبی نمی باشند و به عنوان درب های فیک در بازار شناخته می شوند. درب های ضد سرقت چینی عمدتا در این دسته از محصولات قرار دارند. اما نمی توان گفت که هر درب ارزانی دارای کیفیت پایینی است. مهم ترین مورد که در درب ضد سرقت باید رعایت شود تا منجر به ایجاد مقاومت در این محصولات شود، ساختار درب می باشد. به منظور خرید و اطلاع از قیمت درب ضد سرقت کلیک کنید. از ویژگی های درب ضد سرقت ارزان می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای ساختار ناامن و یا امنیت بسیار پایین هستند.
  • استفاده از روکش های فلزی ارزان قیمت در ساخت این محصولات.
  • تنوع کم محصولات
  • استفاده از یراق آلات بدون کیفیت 

معمولا خرید این محصولات توصیه نمی شود زیرا امنیتی برای شما فراهم نمی آورند. درب های ارزان دارای قیمت حدودی 3,000,000  تومان می باشند. می توان گفت امنیت درب معمولی از این مدل درب های به ظاهر ضد سرقت بیشتر است. 

درب ضد سرقت لوکس و لاکچری

درب های لوکس دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا هستند. این درب ها علاوه بر زیبایی دارای مقاومت و امنیت بسیار بالایی نیز هستند. در ساخت درب های اصل و باکیفیت از استراکچر تمام فلز استفاده می شود و همین امر موجب افزایش امنیت درب خواهد شد.

از مهم ترین مشخصات درب لوکس می توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای ساختاری بسیار مقاوم و امن هستند.
  • استفاده از روکش های تمام چوب و یا استیل در ساخت این محصولات
  • تنوع زیاد در مدل ها
  • استفاده از یراق آلات لوکس و دیجیتال
  • نصب قفل ضد سرقت امن و مقاوم از بهترین برندها بر روی درب
  • دارای عایق صوتی و  حرارتی می باشند.
  • استفاده از درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و خاک به داخل ساختمان.

درب های ضد سرقت لوکس دارای قیمت بسیار بالایی هستند و محصولاتی تا قیمت 30,000,000  میلیون تومان هم در بازار موجود می باشد.

7

درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی ارزان از محصولات محبوب بازار می باشد. در ساخت این درب ها از استراکچر مقاوم و قفل ضد سرقت باکیفیت استفاده شده است ولی برای مناسب بودن قیمت محصول از روکش های فلزی و یراق آلات معمولی استفاده شده. این محصولات درب های با ظاهر معمولی ولی مقاوم هستند. درب ضد سرقت فلزی در رنگ های سفید و قهوه ای در بازار موجود می باشد. درب ضد سرقت سفید از محصولاتی است که با نصب آن ها ظاهری شیک و زیبا به ساختمانتان می بخشید.

آیا با نصب در ضد سرقت می توانید امنیت صد در صدی به منزلتان ببخشید؟

خرید و نصب درب ضد سرقت اصل کمک بسیاری در ایجاد امنیت برای ساختمان شما می کند. اما نمی توان گفت با نصب درب ضد سرقت امنیت ساختمان شما به صورت کامل حفظ شده و از شر سارقان رها می شوید. باید بدانید با نصب این درب ها باید دیگر موارد امنیتی را نیز رعایت نمایید. مواردی مانند قفل نمودن کامل درب، نصب دوربین مداربسته، نصب حفاظ های امنیتی مقاوم و یا حتی نصب دزدگیر بر روی درب ضد سرقت می توانند موجب افزایش امنیت بیشتر منزل شما شود.

درب ضد سرقت ترموود، محصولی جدید و شیک

چوب ترموود از جدیدترین مدل روکش مورد استفاده در درب ها می باشد. درب ضد سرقت ترموود دارای طراحی بسیار شیک بوده و از قیمت نسبتا خوبی برخوردار می باشد. همچنین می توان از درب های ساخته شده با چوب ترموود به عنوان درب حیاط ضد سرقت نیز استفاده  نمود. ترکیب چوب و فلز در ساختار این درب محصولی مقاوم ایجاد می نماید که می تواند امنیت مناسبی را برای ساختمان شما فراهم آورد.

8

در هنگام خرید درب ورودی ضد سرقت باید چه مواردی را رعایت نمایید.

قیمت درب ضد سرقت از مهم ترین مواردی است که اولویت خریداران است ولی باید امنیت را در اولویت اصلی قرار دهید. هرچه درب دارای امنیت و مقاومت بیشتری باشد قیمت آن هم گران تر است. اولویت بعدی ظاهر و همخوانی درب با نمای ساختمان می باشد. نصب یک درب شیک و زیبا تاثیر بسیار زیادی در نمای ساختمان شما دارد. همچنین مورد بعدی قفل ضد سرقت است. هر چه قفل نصب شده دارای امنیت بیشتری باشد، آن محصول مقاوم تر است. نصب قفل دیجیتال بر روی درب های ضد سرقت امنیت این درب ها را بسیار افزایش می دهد اما در عوض قیمت تمام شده درب هم افزایش خواهد یافت.

همواره توصیه می شود برای خرید انواع درب ساختمانی باکیفیت به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. در این فروشگاه ها محصولات با قیمت و کیفیت بسیار مناسب عرضه می شود.

درب آکوستیک ضد سرقت

آرامش و امنیت دو عنصر جداناپذیر هستند. برای جلوگیری از ورود سر و صدا به داخل منزل می توانید از انواع درب آکوستیک استفاده نمایید. درب های ورودی ضد سرقت معمولا دارای مقداری عایق صوتی می باشند اما اگر بخواهید به طور کلی از ورود و خروج صدا به ساختمان جلوگیری نمایید باید اقدام به نصب درب های آکوستیک نمایید. درب های چرم کوب از محصولات جدیدی است که برای درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرند. در ساخت این درب ها باید از چرم باکیفیت استفاده نمایید زیرا اگر از چرم بی کیفیت استفاده شود، روکش درب دچار خرابی شده و ظاهر درب بد شکل خواهد شد.

می توانید درب های ضد سرقت را پس از نصب آکوستیک نمایید اما کیفیت درب هایی که از ابتدا به عنوان درب آکوستیک ضد سرقت تولید می شوند بسیار بیشتر می باشد.

استفاده از در ضد سرقت به عنوان درب ضد حریق 

درب های ضد سرقت اصل و با کیفیت دارای مقداری عایق حرارت و مقاومت در برابر آتش می باشند. اما مانند درب ضد حریق نمی توانند ساعت ها در برابر آتش و حرارت مقاومت کنند. در استراکچر درب ضد حریق از پشم سنگ به منظور مقاومت در برابر آتش سوزی استفاده می شود و جنس رویه این محصولات از فلز مقاوم ساخته شده است.

9

درب ضد سرقت ارزان بخریم یا گران؟

بسته به بودجه خود می توانید در میان مدل های مختلف، درب مناسب را خریداری نمایید. اگر بودجه متوسط برای خرید دارید می توانید بی خیال ظاهر لوکس و زیبای درب شوید و امنیت را در اولویت قرار دهید. هر چه درب دارای طراحی خاص و یراق آلات گران قیمت باشد، قیمت نهایی آن هم افزایش می یابد. نمی توان گفت لزوما هر درب گران دارای امنیت بالاتری از درب های معمولی می باشد. این درب ها فقط در ظاهر و روکش با درب های ارزان تر تفاوت دارند و ساختار تمام درب های اصل مشابه یکدیگر بوده و از امنیت خوبی برخوردارند. 

مهم ترین موردی که برای خرید این محصولات باید به آن توجه نمایید خرید از یک فروشگاه معتبر می باشد. در یک فروشگاه و بورس درب ضد سرقت تمام محصولات اصل و با قیمت مناسب عرضه می شود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها