قوانین کنسلی اجاره روزانه خانه و آپارتمان‌های مبله در تهران

کد خبر: 1193133
قوانین کنسلی اجاره روزانه خانه و آپارتمان‌های مبله در تهران

 

می‌دانید قوانین اجاره خانه و آپارتمان مبله در تهران چیست و در صورت کنسلی چه قوانینی شامل حالتان می‌شود؟

باتوجه به قیمت‌های سرسام‌آور هتل‌ها، اجاره خانه و آپارتمان مبله در تهران انتخابی هوشمندانه برای مسافران است زیرا در این شهر طیف گسترده‌ای از خانه‌ها و آپارتمان‌های مبله وجود دارد و هر کس متناسب با شرایط مد نظر خود می‌تواند خانه و آپارتمان مناسبش را پیدا کند.

اگر تا انتها با این مطلب همراه باشید هم راجع‌به قوانین کنسلی اجاره روزانه خانه و آپارتمان‌های تهران اطلاعاتی به‌دست می‌‌آورید هم آسان‌ترین و سریع‌ترین شیوه اجاره روزانه خانه و آپارتمان در تهران را می‌شناسید.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان در تهران

اجاره روزانه خانه در تهران یکی از بهترین گزینه‌ها برای مسافرانی است که برای انجام کارهای پزشکی، اداری، تحصیلی و… پا به این شهر می‌گذارند زیرا اقامت در این مکان‌ها به نسبت رزرو هتل و اقامت در آن، مقرون به‌صرفه‌تر است و افراد راحتی و صمیمیت بیش‌تری را در محیط تجربه می‌کنند. از طرف دیگر تهران خانه‌های مختلفی با امکانات متنوعی دارد که هر کدام با قوانین خاصی ارائه می‌شوند بنابراین شما با هر سلیقه و شرایطی که باشید در این شهر بی‌نصیب نمی‌مانید. در ادامه برخی از قوانین اجاره روزانه خانه و آپارتمان مبله در تهران را بیان می‌کنیم.

  1. برای اجاره روزانه خانه در تهران باید حتماً مدارک شناسایی معتبر به همراه داشته باشید.
  2. مهمانان نباید بدون هماهنگی با میزبان، فرد دیگری را به اقامتگاه دعوت نمایند.
  3. در صورت وارد کردن خسارت به لوازم موجود در اقامتگاه، ملزم به پرداخت خسارت خواهید بود.
  4. خانه‌ها و آپارتمان‌های مبله تهران معمولا در ساعت ۱۴ تحویل داده می‌شوند و در ساعت ۱۲ ظهر تخلیه می‌شوند. (این ساعت می‌تواند متناسب با خواست میزبان متفاوت باشد)
  5. در برخی از اقامتگاه‌ها امکان استعمال دخانیات وجود ندارد.
  6. برخی از میزبان‌ها با ورود حیوانات خانگی به اقامتگاه مشکلی ندارند و برخی شرایط سخت گیرانه ای دارند.

    15

 

این موارد تنها بخشی از قوانین اجاره روزانه خانه در تهران هستند در نظر داشته باشید که بررسی تمام این شرایط و تایید مدارک مهمان توسط میزبان انجام می‌شود و پلتفرم‌هایی مانند جاباما که بستری مناسب برای اجاره روزانه خانه و آپارتمان در تهران هستند، تنها شما و مالک را به یکدیگر معرفی می‌کنند. به همین علت در ادامه قوانین کنسلی اجاره آپارتمان در تهران را نیز بیان می‌کنیم تا با تمام جوانب این موضوع آشنا باشید.

قوانین کنسلی اجاره روزانه خانه در تهران

هر خانه و آپارتمانی در تهران قوانین خاص خود را برای کنسلی در نظر گرفته است‌ به‌عنوان مثال برخی از خانه‌ها متناسب با زمان کنسل‌کردن، تمام وجه را به مسافر باز می‌گردانند و برخی دیگر بخشی از مبلغ را به‌عنوان جریمه کسر می‌کنند که این میزان هم متناسب با زمان و روز کنسلی متفاوت است. اما در این بین گاهی برخی از قوانین لغو رزرو مشابه و مشترک هستند. در ادامه تعدادی از قوانین کنسلی اجاره روزانه خانه در تهران را بیان می‌کنیم:

  1. یکی از مهم‌ترین قوانین لغو رزرو اقامتگاه مربوط به کسر مبلغ است. اگر شما واحد و محل اقامت خود را از طریق جاباما رزرو کرده باشید، معمولاً از لحظه رزرو تا یک روز قبل از تاریخ ورود کل مبلغ بازگشت داده می‌شود. اگر این کنسلی تا روز ورود مهمان طول بکشد، ۲۰ درصد مبلغ شب اول کسر می‌شود و اگر کنسلی بعد از ورود مهمان باشد، ۱۰۰ درصد مبلغ شب‌های سپری شده به اضافه 10 درصد مبلغ شب‌های باقیمانده کسر می‌شود.
  2. مسئولیت سوئیت‌هایی که در سامانه‌های رزرو روزانه خانه و آپارتمان ثبت می‌شوند با میزبان است و در صورتی که مهمان مدعی نامناسب بودن اقامتگاه یا عدم تطابق آن با اطلاعات ثبت شده باشد، موضوع از طرف کارشناسان بررسی می‌شود و در صورت لزوم، اقدامات عودت وجه از طرف میزبان صورت می‌گیرد.
  3. میزبان ملزم است هرگونه تغییر در اطلاعات اقامتگاه را در اسرع وقت در پنل وارد کند. در غیر این صورت و مواجه شدن مهمان با مسائل و مشکلات ذکر شده، او مجاز به لغو رزرو است.

 

16

.

اجاره روزانه خانه و آپارتمان در تهران به صورت آنلاین

در این مطلب تعدادی از قوانین اجاره روزانه خانه در تهران و قوانین کنسلی آن‌ها را بیان کردیم. با دانستن این موارد مسافران می‌توانند به‌راحتی مکان مناسب خود را برای اقامت انتخاب نمایند. البته امروزه رشد تکنولوژی و گسترش فضای وب همه کارها را آسان کرده است به‌طوری که شما می‌توانید پیش از شروع سفر و زمانی که در منزل خود هستید با استفاده از وب سایت های آنلاین بهترین و مناسب‌ترین اقامتگاه در تهران را برای خود رزرو کنید. نکته جالبی که باید بدانید این است که می‌توانید در صفحه هر اقامتگاه قوانین ورود، خروج و لغو رزرو را مطالعه نمایید و با آگاهی کامل محل مناسب خود را رزرو کنید. از همراهی شما تا پایان مطلب سپاس‌گزاریم.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها