بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

کد خبر: 1195615
بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان

 

 

بهترین سایت آموزش زبان انگلیسی رایگان چیست ؟ از کدام منابع برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنیم ؟

در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با بهترین سایت های یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم.

 

وب سایت Moradpoor.com

وب سایت آکادمی زبان مرادپور یکی از مهم ترین و بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی است! شما می توانید با استفاده از این سایت زبان را به صورت رایگان یاد بگیرید.

همچنین شما می توانید بهترین کتاب های آموزش زبان را در این سایت دانلود کنید.

برای شروع یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان کافی است به سایت آکادمی زبان مرادپور و به نشانی MORADPOOR.COM بروید.

وب سایت British Council

این وب سایت بسیار جامع در واقع دارای سه بخش برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان است. هر بخش شامل فیلم‌ها، بازی‌ها و پادکست‌هایی است که یادگیری زبان انگلیسی را سرگرم‌کننده‌تر می‌کند.

بعد از هر فعالیت، فضایی در کلاس وجود دارد که می توانید مطالبی را که یاد گرفته اید تکرار کنید.

وب سایت Duolingo

وب سایت محبوب Duolingo به شما امکان می دهد کلمات و دستور زبان جدید را از طریق پازل یا سرگرمی یاد بگیرید. سطح دوره ها خیلی پیشرفته نیست، اما برخی از آنها واقعا جالب و کاربردی هستند.

در این وب سایت، دوره ها بر اساس موضوع تقسیم می شوند. مثلا زبان خانواده یا زبان غذا و... این ایده خوبی است. یکی دیگر از مزایای این وب سایت برای بهبود لهجه یا تلفظ شما این است که پس از یادگیری یک کلمه، می توانید آن را در عمل تکرار کنید تا امتیاز کسب کنید.

وب سایت Phrasemix

این وب سایت و نحوه آموزش زبان انگلیسی آن تا حد امکان به واقعیت نزدیک است (در مقایسه با وب سایت های دیگر) و به شما کمک می کند واژگانی مانند جملات را یاد بگیرید. عبارات و عبارات آن بیشتر شبیه حالت روزمره است تا حالت رسمی و آکادمیک.

بنابراین اگر با یک انگلیسی زبان صحبت کنید، بیشتر شبیه یک انگلیسی زبان واقعی خواهید بود تا کسی که کتاب می خواند!

وب سایت easyworldofenglish

یک وب سایت شیک و ساده با ظاهری ساده که هر کسی می تواند به راحتی از آن استفاده کند. این فرهنگ لغت نمونه خوبی است که از طریق آن می توانید به راحتی کلمات بیشتری را یاد بگیرید.

باز هم، این وب سایت دارای گرامر، واژگان، تشویق خواندن و شنیدن است و بیشتر زبان ها را پوشش می دهد. این وب سایت فوق العاده را حتما ببینید.

وب سایت cdlponlin

به کلیپ های صوتی در مورد موضوعات مختلف، اخبار، موسیقی، طبیعت، احوالپرسی و موارد دیگر گوش دهید. صفحه اول این وب سایت دارای تعدادی انشا است که مهارت شنیداری و گفتاری شما را تقویت می کند و در عین حال سوالاتی را برای پاسخگویی در هر درس در اختیار شما قرار می دهد.

آموزشگاه زبان انگلیسی بی بی سی

وب سایت بی بی سی English Learning به شما کمک می کند تا مهارت های شنیداری انگلیسی خود را بهبود ببخشید. این سایت مجموعه ای از فیلم ها و متن هایی است که می توانید با تکیه بر آن نکات زیادی را یاد بگیرید. BBC Learning English یکی از بهترین سایت های رایگان برای یادگیری زبان انگلیسی به دلیل کیفیت محتوا است.

وب سایت گفتگوی TED

اگر می خواهید در حین گوش دادن به زبان انگلیسی در مورد زندگی، شغل و سایر جنبه های زندگی بیاموزید، TED Talks به شما کمک خواهد کرد. این پلتفرم میزبان گفتگوهای نویسندگان، مهندسان، نقاشان، معماران، کارآفرینان، دانشجویان و بسیاری دیگر است که تجربیات و درس های شگفت انگیز خود را با جهان به اشتراک می گذارند.

سایت موچا

این وب سایت با هر کسی که سعی در یادگیری زبان دارد ارتباط برقرار می کند تا بتوانید به صورت آنلاین با یک بومی واقعی تبادل نظر کنید و به یک محیط یادگیری زبان جهانی دسترسی داشته باشید. همه با نظرات، اصلاحات، مشاوره و تشویق کمک می کنند. همچنین کلاس های انگلیسی و منابع مختلفی برای یادگیری گوش دادن و خواندن وجود دارد.

وب سایت Lyrics training

آهنگ ها برای یادگیری گوش دادن عالی هستند و - اگر آنها را بخوانید - مهارت های صحبت کردن شما را بهبود می بخشند. این وب سایت سرگرم کننده به شما امکان می دهد مهارت های خود را با نوشتن کلمات از دست رفته در آهنگ انتخابی خود، فصل به فصل، آزمایش کنید. می توانید از سطح آسان به سطح سخت کشش دهید.

سایت News in Levels

اگر اخبار را دنبال می کنید، چرا انگلیسی کار نمی کنید؟ این سایت دارای بسیاری از اخبار جاری و یک آرشیو گسترده است که همگی به سه سطح تقسیم شده اند تا بتوانید بدون توجه به سطح تسلط خود به زبان انگلیسی، از آنچه در سراسر جهان در حال وقوع است مطلع شوید.

 

برچسب ها : آموزش,زبان,آموزش زبان انگلیسی,یادگیری زبان انگلیسی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها