درب ضد سرقت

کد خبر: 1200655

درب ضد سرقت به دربی گفته می‌شود که نسبت به شکستن مقاوم است و قفل‌های آن به‌گونه‌ای طراحی و ساخته شده که امنیت بسیار بالایی دارد. همچنین این درب‌ها معمولا ضد حریق نیز هستند. از درب‌های ضد سرقت که به آن درب امنیتی هم می‌گویند در ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری برای جلوگیری از سرقت استفاده می‌شود.

درب ضد سرقت

 

انواع درب­های ضد سرقت

درب‌های امنیتی معمولاً با توجه به جنس روکش، یراق‌آلات و طرح درب در انواع مختلفی طراحی و ساخته می‌شوند. درب‌های ضد سرقت از پیش‌ساخته شده نیز در بازار موجود است اما می‌توانید با سفارش نوع درب‌ ضد سرقت که مجهز به قفل‌های پیچیده‌تری است یا اینکه از ورق فلزی ضخیم‌تری در داخل آن‌ استفاده شده، سطح امنیت آن را بالاتر ببرید.

برای نمونه، درسام در پشت لولا، شب‌بند، روز بند و درزگیر پلاستیکی درب‌های امنیتی با روکش ترک از چهار عدد پین استفاده کرده که امنیت آن را به‌طور چشمگیری افزایش داده است. همچنین برای اطمینان بیشتر می‌توانید قفل‌های مولتی سیستم چهار زبانه را برای درب‌های ضد سرقت سفارش دهید.

قیمت درب‌های‌ ضد سرقت

قیمت درب­های ضد سرقت با توجه به نوع آن متفاوت است. برای مثال قیمت دربی که برای روکش آن از چوب گردو استفاده شده از چوب راش گران‌تر است. یراق نیز بسته به اینکه از جنس برنج یا استیل باشد در هزینه تمام‌شده درب و بهایی که باید بپردازید تأثیرگذار است.

برجستگی‌های روی درب نیز یکی دیگر از عوامل مؤثر در قیمت نهایی آن است؛ هرچه قدر میزان این برجستگی‌ها بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. 

نصب درب ضد سرقت در چارچوب قدیمی

می‌توانید این درب‌ را در همان چهارچوب فلزی درب معمولی، بدون هیچ‌گونه تخریب نصب کنید. برای این کار چارچوب درب امنیتی را روی چارچوب قبلی جوش می‌دهند.  این روش نصب درب ضد سرقت، توسط نصاب حرفه‌ای به‌گونه‌ای انجام می‌شود که چارچوب قدیمی زیر کار قرار می‌گیرد و از بیرون مشخص نیست. ساخت درب‌های ضد سرقت درسام برای این منظور، حدود 10 تا 15 روز طول می‌کشد.

زمان تحویل درب‌های ضد سرقت

ابعاد استاندارد درب امنیتی 110*220 سانتی‌متر در نظر گرفته می‌شود، اما شما می‌توانید درب مورد نظر را در اندازه‌ی دلخواه خود از درسام سفارش دهید.

در صورتی که مدل و سایز درخواستی شما در شرکت موجود باشد 24 ساعت بعد از ثبت سفارش، درب امنیتی به شما تحویل داده می‌شود، اما اگر موجود نباشد حدود 25 روز کاری زمان می‌برد. امکان تغییر این بازه در فصل‌های مختلف نیز وجود دارد. همچنین این درب‌ها یک سال گارانتی دارند. قفل‌های ترکیه‌ای کاله نیز دارای 5 سال گارانتی هستند.

جمع‌بندی

از درب ضد سرقت برای افزایش امنیت ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری استفاده می‌شود. با توجه به اینکه طراحی درب‌های ضد سرقت با درب‌های معمولی متفاوت است و برای امنیت آن از قفل‌های پیچیده‌تری استفاده شده است باعث جلوگیری از سرقت و دزدی می‌شود. برای نصب آن نیز حتماً نیاز به تخریب چهارچوب قبلی نیست.

شرکت درسام یکی از شرکت‌های معتبر و باتجربه در زمینه‌ی ساخت و عرضه‌ درب‌‌های ضد سرقت است که با کیفیت مناسب و خدمات پس از فروش، اطمینان مشتریان زیادی را جلب کرده است. این شرکت انواع درب‌های ضد حریق، درب لابی و درب داخلی ساختمان را نیز ارائه می‌دهد. برای اطلاع بیشتر از انواع، مشخصات و ویژگی‌های این درب‌ها می‌توانید به سایت درسام مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها