هدایای سازمانی نوروزی سورپرایزی مناسب برای مدیران و کارکنان + 10 ایده جذاب

کد خبر: 1204926
هدایای سازمانی نوروزی سورپرایزی مناسب برای مدیران و کارکنان + 10 ایده جذاب

برای افرادی که درون شرکت‌های خصوصی یا ادارات دولتی کار می‌کنند، نام هدایای سازمانی بسیار آشناست. مطمئنا در مناسبت‌های مختلف این کادوها، را از مدیران یا بالا دستان خود دریافت کرده‌اند. پروسه خرید هدایای سازمانی مناسب کارمندان به خصوص اگر تعدادشان زیاد باشد، برای مدیر، مسئول تبلیغات و یا هر فردی که این وظیفه را درون سازمان به عهده دارد، بسیار سخت است. این افراد باید به دنبال تهیه هدیه‌ای باشند که علاوه بر زیبایی، کاربردی بوده و از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد. علاوه بر این ویژگی‌ها، باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

در این مطلب می‌خواهیم در مورد هدایای سازمانی صحبت کنیم و در نهایت پیشنهاداتی را برای انتخاب بهترین هدیه به شما ارائه دهیم. اگر مدیر یک سازمان دولتی یا شرکت خصوصی هستید، یا حتی اگر وظیفه خرید هدایا برای مناسبت‌های خاص به عهده شماست، بهتر است این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

برای هدایای سازمانی چه بخریم؟

قبل از معرفی پیشنهادات، بهتر است به چند ویژگی مهم در هنگام خرید ست هدیه شرکت بپردازیم که رعایتشان در نهایت حس خوبی را به کارمندانتان منتقل خواهد کرد:

  • اولین و مهمترین ویژگی در مورد هدایای سازمانی کیفیت آنهاست. هیچگاه کیفیت را فدای کمیت یا مبالغ کم نکنید. در نظر داشته باشید که شما با دادن این هدیه ارزش کارمندانتان را بالاتر خواهید بود.
  • برای انتخاب بهترین هدیه باید به کاربردی بودن آن نیز توجه کنید. جنسیت و سلیقه کارمندانتان را در نظر بگیرید و در نهایت بر اساس آن، خرید خود را نهایی کنید. محصول شما باید کاربردی و متناسب با آن چیزی باشد که کارمندان شما به دنبالش هستند.
  • سعی کنید محصولاتی را انتخاب کنید که لوکس و ماندگار باشند. می‌توانید هدایای کاربردی و صنایع دستی یا محصولاتی که هنر دست ایرانیان است را برای این پروسه انتخاب کنید.

انواع هدایای سازمانی

هدایای سازمانی را بر اساس نوع و کاربردشان می‌توانیم در دسته‌های مختلفی قرار دهیم. موارد زیر انواع مختلف این کادوها هستند:

گیفت‌های کلاسیک

می‌توانید این نوع هدایا مانند ست هدیه چرم که شامل جاکارتی، کیف پول یا کمربند است را برای هدایای سازمانی خود انتخاب کنید. البته بهتر است برای این خرید به سراغ مدل‌هایی بروید که جنس باکیفیتی دارند.

گیفت‌های دیجیتال

محصولات دیجیتال نوع دوم هدایای سازمانی است که شامل فلش‌ها، پاوربانک‌ها و ... می‌شود. می‌توانید آرم شرکت خود را روی این محصولات حک کنید تا برای همیشه به یاد شما باشند. این محصولات معمولا کاربرد زیادی را برای کارمندانتان خواهند داشت.

گیفت‌های دکوری نفیس

نوع دیگری از هدایا سازمانی است که شامل برخی از کتاب‌های نفیس، صنایع دستی، تابلوهایی حکاکی شده و ... بوده و ظاهری جذاب و متفاوت دارند.

گیفت دکوری مدرن

در نهایت نیز اگر کارمندانتان جوان هستند، می‌توانید گیفت‌های دکوری مدرن را برایشان انتخاب کنید. این کادو معمولا برای این قشر از کارمندانتان جذاب خواهد بود.

ست هدیه

چند پیشنهاد جذاب برای خرید هدایای سازمانی

اکنون با هدایای شرکتی آشنا شدید و انواع آن را شناختید. اما هر کدام از این دسته‌ها خود هزاران محصول را در بر می‌گیرند که شاید کار را برای انتخاب شما سخت‌تر کند. در اینجا می‌خواهیم چند پیشنهاد ویژه را برای انتخاب هدایای سازمانی به شما ارائه دهیم:

1- ست آجیل خوری فیروزه کوبی و رومیزی ترمه

اولین محصول پیشنهادی ما برای هدایای سازمانی ست آجیل خوری فیروزه به همراه رومیزی ترمه است که می‌توانید آن را در فروشگاه نیکان تجارت هاشمی ببینید. این ست شامل یک آجیل خوری فیروزه کوبی است که ارتفاع 13 سانتی‌متر داشته و ترکیب فیروزه و مس آن جذابیت بسیار بالایی را دارد. در کنار آن یک رومیزی ترمه ابریشم با ابعاد 1 در 1 متر قرار گرفته که زمینه آبی آن در کنار طرح‌هایی با رنگ مسی به خوبی با آجیل خوری هماهنگ است. این دو محصول درون یک جعبه مقوایی زیبا قرار گرفته و انتخاب بسیار خوبی برای هدایای سازمانی خواهد بود.

2- ست خودکار و جاکلیدی

می‌توانید برای کارمندان خود، ست‌های اداری را انتخاب کنید. برخی از آنها شامل خودکار، جاکلیدی و یک دفترچه کوچک هستند و مطمئنا گزینه پرمصرفی برای آنها خواهند بود. بهتر است در صورت انتخاب این هدیه، به سراغ جنس‌های متفاوت و زیبا بروید. مانند مدل‌هایی که روکششان از جنس چرم است.

3- ست گلدان و بشقاب میناکاری

دومین پیشنهاد در میان محصولات نیکان تجارت هاشمی، یک ست جذاب از صنایع دستی میناکاری با ترکیب رنگ آبی است. دو محصول که درون یک جعبه مقوایی قرار گرفته و شامل گلدان و بشقاب رومیزی است که هر دو با هنر میناکاری مزین شده‌اند. بشقاب میناکاری دارای قطر 20 سانتی متری است و گلدان نیز دارای ارتفاع 20 سانتی‌متر است. به جز جعبه یک ساک نیز در کنار آن ارائه شده و یک هدیه مناسب برای کارمندانتان خواهد بود.

هدیه شرکتی نوروزی

4- آجیل و مواد خوراکی

اگر هدایای سازمانی را برای ایام خاصی مانند عید یا شب یلدا در نظر گرفته‌اید، می‌توانید آجیل و مواد خوراکی را نیز برای هدیه دادن به کارمندان خود انتخاب کنید. بسته بندی‌های جذاب و زیبایی از آجیل را آماده کنید و آنها را در اختیار کارمندان خود قرار دهید.

5- ست کیف چرم اسپورت و جاکلیدی

پیشنهاد بعدی مربوط به محصولات کاربردی است. در این ست چرم یک کیف اسپورت و یک جاکلیدی واقع شده است. رنگ مشکی در نظر گرفته شده برای این ست به زیبایی با جعبه قرمز و مشکی آن هماهنگ بوده و با هر سلیقه‌ای سازگار است. این محصول توسط فروشگاه صنایع دستی نیکان تجارت هاشمی و با استفاده از چرم گاوی تهیه شده است. نحوه باز و بسته شدن آن به وسیله دکمه بوده و دارای بند و دستگیره برای استفاده آسان‌تر است.

6- کارت هدیه

اغلب کارمندان از هدایای نقدی یا کارت هدیه نیز استقبال می‌کنند. در بسیاری از بانک‌ها امکان چاپ روی کارت هدیه نیز وجود دارد. می‌توانید مبالغی را برای کارمندانتان در نظر گرفته و از طریق یک بانک معتبر کارت‌های هدیه‌ای را با آرم شرکت خود تهیه و در مناسبت مورد نظرتان در اختیار کارمندان قرار دهید.

سخن پایانی

خرید هدایای سازمانی شاید سخت‌ترین کاری باشد که با نزدیک شدن به مراسم خاص به عهده مدیر شرکت است. جدا از مبالغی که باید برای خرید پرداخت کند، نوع و کیفیت آن نیز اهمیت دارد. در این مطلب به سراغ معرفی هدایای سازمانی و ویژگی‌هایی پرداختیم که در زمان خرید باید به آنها توجه کنید. به نظر شما چه هدیه‌ دیگری را می‌توانیم در لیست پیش رویمان جای دهیم؟

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها