مهم ترین مزایا و معایب خرید آنلاین گل و گیاه

کد خبر: 1210406

در میان پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیک در ایران، خرید گل هدیه و ارسال گل آنلاین اهمیت زیادی پیدا کرده است.اما می دانید که... برای خرید آنلاین گل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟ مزایا و معایب خرید دسته گل زیبا از یک گل فروشی آنلاین چیست؟

مهم ترین مزایا و معایب خرید آنلاین گل و گیاه

 

خرید آنلاین گل و گیاه

تکنولوژی هر روز تغییر می کند و سوال مهم این است که "آیا باید گل و گیاهان آپارتمانی را آنلاین بخریم؟" شاید این سوال به خصوص در مناسبت های مهم مثل روز مادر یا حتی روز تولد یکی از دوستان خود، بارها به ذهن شما خطور کرده باشد. امروز، ما به شما برخی از مزایای شگفت انگیز خرید آنلاین گل و گیاه را می گوییم که به شما کمک می کند دفعه بعد به این سوال راحت تر پاسخ دهید.

جهان با پیشرفت های جدید در زمینه های خرید اینترنتی در هر کسب و کاری هر روز به سرعت در حال تغییر است. انقلاب اینترنت نحوه عملکرد کسب و کارها را به طور کلی تغییر داده و باعث شده تا سفارش آنلاین به یکی از مهم ترین قسمت های زندگی روزمره ما تبدیل شود.

با پیشرفت تکنولوژی، فرهنگ خرید آنلاین از طریق تلفن همراه در روزهای اخیر به شدت پیشرفت کرده است. اکنون می توانید چیزهای زیادی را در مکانی که هستید به آسانی و سریع داشته باشید. همچنین در میان پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیک در ایران، خرید گل هدیه و ارسال گل آنلاین اهمیت زیادی پیدا کرده است.

همیشه در ذات انسان ها بوده که دوست داشته است تا به راحتی، کارهای خود را انجام دهد و اینجاست که جنبه آنلاین کسب و کار نمایان می شود. به همین خاطر مزایای خرید اینترنتی گل و گیاه برای ما مهم می شود.

امروزه، ما در حال خرید کالاهای زیادی از طریق فروشگاه های اینترنتی هستیم. پس چرا برای خرید باکس گل باید خودمان را به دردسر بندازیم و از یک گل فروشی محلی به صورت حضوری سفارش دهیم!؟ چرا این همه وقت تلف کردن؟ چرا باید از این گل فروشی به آن گل فروشی سرگردان باشیم تا بالاخره باکس گل رز مورد علاقه خودمان را پیدا کنیم ؟

ممکن است از مزایای خرید آنلاین گل و گیاه مطلع نباشید. به همین دلیل است که ما چند مزیت مهم را برای شما بیان می کنیم که می تواند به تصمیم گیری شما برای انتخاب و خرید گل آپارتمانی از طریق یک گل فروشی آنلاین کمک کند.

گل همیشه خاص ترین هدیه برای هر مناسبتی می باشد. ممکن است جشن تولد، عروسی، مهمانی یا جشن فارغ التحصیلی و حتی مراسم ترحیم و ختم باشد. وجود گل ها غیر قابل انکار است. گلفروشی های آنلاین، انواع گل ها و گیاهان آپارتمانی را در اختیار شما خواهند گذاشت تا بتوانید بایکدیگر مقایسه کنید و تجربه خرید لذت بخشی را داشته باشید.

معایب خرید آنلاین گل و گیاه

  • چون به صورت حضوری خرید نمی کنید و دسته گل مورد علاقه خود را از نزدیک لمس نمی کنید گاهی ممکن است در انتخاب گل آنلاین به همان اندازه توجه و دقت کافی را به خرج ندهید.
  • گاهی ممکن است چیدمان شاخه گل ها در یک دسته گل هدیه، تازه یا در شرایط خوبی به دست شما نرسد. مثلا، ممکن است مناسب سلیقه شما نباشد.
  • گل های شما ممکن است از راه دور ارسال شوند و تازگی و کیفیت مناسب را برای هدیه دادن نداشته باشند.
  • فرض کنید می خواهید برای تولد همکار خود، گل هدیه بدهید. به علت ترافیک شهری به خصوص در مناسبت های خاص یا روزهای تعطیل، اگر تحویل همان روز را به شما ارائه ندهند، ممکن است برای شما خیلی دیر باشد.
  • این معایب ممکن است باعث شود که در مورد سفارش آنلاین گل و گیاه دو بار فکر کنید، اما این انتخاب مزایای مهم تری برای شما دارد.

مزیت های مهم خرید آنلاین گل

  • راحتی و تنوع در انتخاب

راحتی، مزیت سفارش آنلاین گل و گیاه است که مطمئناً مورد علاقه شما خواهد بود. برای خرید گیاه آپارتمانی مورد نظرتان لازم نیست از گل فروشی در شرق تهران تا یک گل فروشی در غرب تهران سرگردان باشید. خرید آفلاین (حضوری) گیاهان بسیار خسته کننده است، اما زمانی که گزینه آنلاین را انتخاب می کنید، تنها با چند کلیک ساده در خانه، گیاه مورد علاقه شما در دسترستان قرار می گیرد. به همین راحتی...

چرا که شما به مکان خاصی محدود نیستید و مجاز به خرید آنلاین گل در هر زمان و در هر نقطه از جهان هستید.همچنین زمان مشخصی برای خرید آنلاین گل وجود ندارد. برعکس، گل فروشی های سنتی برای مدت زمان مشخصی باز هستند و شاید این مورد برای شما از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

-آیا همه ما دوست نداریم هنگام خرید هر چیزی گزینه های زیادی داشته باشیم؟ از گیاهان گلدار گرفته تا انواع کاکتوس ها،گیاهان سایز بزرگ و حتی دسته گل رز لاکچری گزینه های بی شماری برای شما وجود دارد. سفارش گل و گیاه موجود در یک گل فروشی محلی به دلیل عوامل متعددی، محدود، قدیمی و گاهی گران قیمت می باشد. آیا این یک مزیت مهم نیست؟ وقتی قیمت ها، کیفیت و پیشنهادات گل فروشی آنلاین را با گل فروشی سنتی مقایسه کنید، خودتان تفاوت را احساس خواهید کرد.

  • ارسال فوری در محل

یکی دیگر از مزایای عالی سفارش آنلاین گل و گیاهان این است که خیلی سریع و حتی زیر 2 ساعت در شهر خود، درب منزل تحویل خواهید گرفت.

فقط گل هایی را که می خواهید تحویل بگیرید انتخاب کنید، آدرس خودتان یا شخص تحویل گیرنده را ثبت و بقیه کار توسط گل فروشی آنلاین انجام می شود.

  • مقرون به صرفه بودن قیمت گل

گل های ارائه شده به صورت آنلاین نسبت به گل های سنتی مقرون به صرفه تر هستند. دلیل آن این است که گل فروشی های محلی باید گل ها را در فروشگاه خود نگهداری کنند تا به خریداران خود نشان دهند، در حالی که یک گل فروشی آنلاین این کار را نمی کند. فروشگاه های اینترنتی نمونه ها را در اختیار شما قرار می دهند و هنگام سفارش، گل ها را تحویل شما می دهند.

آنها هیچ نگرانی بابت عدم فروش محصولات خود ندارند. مثلا اگر همسر شما به گل رز علاقه مند است، به فروشگاه های آنلاین گل و گیاه بروید، زیرا در آنجا می توانید قیمت باکس گل رز را با قیمت دسته گل رز متناست با بودجه خود مقایسه کنید و انتخاب بهتری داشته باشید.

همچنین این وب سایت ها امکانی را برای جلب رضایت مشتریان خود فراهم کرده اند تا در روز تولد همسرتان بتوانید با یک کد تخفیف شگفت انگیز، باکس گل محبوب همسرتان را با قیمت پایین ترین خریداری کنید .

  • کیفیت گل و گیاه

اکثر مردم در خرید یا سفارش آنلاین گل و گیاهان تردید دارند زیرا امکان بررسی فیزیکی گیاهان وجود ندارد. این مورد شاید یکی از نکات منفی خرید آنلاین گل و گیاه باشد، اما یک نکته مهم را فراموش نکنید! فروشندگان آنلاین گل نیز همانند گل فروشی های سنتی در حال تجارت هستند و اگر محصولات با کیفیت ارائه نکنند، کسب و کار آنها برای مدت طولانی دوام نخواهد آورد. پس نگران نباشید...

بنابراین رفتن به گل فروشی محلی، منتظر ماندن در صف و انتظار برای دیزاین دسته گل هدیه هایتان سرگرم کننده یا راحت نیست. اما شما می توانید گل ها را شخصا ببینید، حس کنید، لمس کنید و بو کنید.سفارش آنلاین و سفارش در گل فروشی محلی هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که روشی که برای سفارش انتخاب می کنید بر اساس سبک زندگی شخصی، نیازها،زمان و انتظارات شما می باشد.

معرفی گل فروشی آنلاین

تمام مزایای فوق یکجا در گل فروشی باختر برای شما فراهم شده است. گل فروشی باختر یک گل فروشی در غرب تهران و مدرن با دوشعبه در تهران و پونک می باشد که طیف گسترده ای از گل آرایی های زیبا و خدمات گل و گیاه را به صورت آنلاین و حضوری یکجا برای شما ارائه می دهد. بنابراین اگر در حال خرید آنلاین گل و گیاه هستید، یا می خواهید به صورت سفارشی دسته گلی را برای مراسم عروسی خود سفارش دهید می توانید با یک کلیک به وب سایت bakhtarflower.com و یا اپلیکیشن گل و گیاه گل باختر وارد شوید و سفارش خود را برای هر زمانی که می خواهید از همین امروز ثبت کنید و با ارسال فوری زیر 3 ساعت در تهران درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها