چرا در هتل پارسیان استقلال تهران اقامت کنیم؟

کد خبر: 1212030
چرا در هتل پارسیان استقلال تهران اقامت کنیم؟

هتل پنج ستاره بین‌المللی پارسیان استقلال بزرگ‌ترین هتل بین‌المللی تهران و اولین هتل مدرن است که به ‌عنوان نماد شهری شناخته می‌شود. این هتل در زمینی به مساحت 70000 متر مربع در تقاطع دو خیابان اصلی ولیعصر و اتوبان شهید چمران قرار دارد. هتل بین ‌المللی پارسیان استقلال با نام قبلی هتل هیلتون در سال 1341 با ساخت برج 15 طبقه غربی تاسیس شد. بعدها این هتل توسعه یافت و برج 15 طبقه شرقی در سال 1351 طراحی و ساخته شد. این هتل معتبرترین برند در صنعت هتلداری ایران و اولین مرکز اقامتی پنج ستاره دریافت‌کننده گواهی استاندارد خدمات گردشگری است. در این مطلب به ‌طور کلی درباره مزیت‌های اصلی اقامت در این هتل صحبت خواهیم کرد. اگر قصد سفر به تهران دارید و می‌خواهید هتل پارسیان استقلال را برای اقامت انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

هتل پارسیان تهران چه ویژگی ‌هایی دارد؟

این هتل دسترسی خوبی به بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر دسترسی دارد. همچنین به برخی از جاذبه های گردشگری تهران و مراکز خرید شهر نیز به راحتی دسترسی خواهید داشت. هتل بین‌المللی پارسیان استقلال با 552 واحد اقامتی اقامتی باشکوه و راحت در سوئیت‌های مجهز به تمامی امکانات را برای میهمانانی که برای کاری یا تفریحی سفر می‌کنند، ارائه می‌دهد.

سوئیت‌های بزرگ برج غربی با دو اتاق خواب مجزا منظره‌ای خیره‌کننده از تهران را به نمایش می­گذارند. علاوه ‌بر این، سوئیت‌های بزرگ برج شرقی با یک اتاق خواب و یک اتاق جلسه، منظره زیبایی از ارتفاعات شمالی در طبقات بالایی را ارائه می‌دهند که همگی به متمایز بودن این هتل کمک می‌کنند.

تمامی 43 سوئیت کوچک مجهز به مدرن‌ترین فناوری‌های ارتباطی، مبلمان و دکوراسیون طراحی شده توسط هنرمندان ایرانی هستند. دسترسی به اینترنت، تلویزیون هوشمند، کمد، تلفن، تهویه، مینی بار، چای‌ساز، میز قهوه‌خوری، آباژور، کمد کفش، جانماز، قرآن کریم، سیستم اطفای حریق، پنجره‌های دوجداره، صندوق امانات، سیستم انتقال صدای تلویزیون در حمام، و مینی بار از جمله امکانات آن‌هاست.

هتل پارسیان تهران

معرفی رستوران‌های این هتل

هتل بین‌ المللی پارسیان استقلال تنوع بی‌نظیری از غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهد. اگر قرار است چند وقتی در تهران اقامت داشته باشید، با رزرو این هتل می‌توانید انواع مختلفی از غذاها را سرو کنید و تجربه‌ای به یاد ماندنی داشته باشید.

  • رستوران یاس یک، واقع در قسمت شرقی لابی (ظرفیت: 150 نفر) صبحانه و محیطی مناسب برای جلسات و کارگاه‌های دولتی یا خصوصی ارائه می‌دهد.
  • رستوران رز (ظرفیت: 78 نفر) چشم اندازی از کوه‌های شمالی دارد و انواع غذاهای ایرانی و غربی را سرو می‌کند.
  • رستوران فصلی سرسبز برای دیدارهای دوستانه بسیار مناسب است.

سایر امکانات منحصربه‌فرد هتل پارسیان

آکادمی تنیس هتل بین ‌المللی پارسیان استقلال که توسط بخش خصوصی طراحی و تجهیز شده است، دو زمین تنیس مسقف 20×40 متر مربع دارد که با استفاده از سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی در تمام ایام سال قابل استفاده است.

2

امکانات هتل پارسیان تهران

میهمانان می‌توانند در طول اقامت خود از امکانات پیشرفته سالن بدنسازی استفاده کنند. این هتل همچنین دارای مجموعه ورزش‌های آبی شامل استخر و سونا است. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به مراکز خرید، خدمات منشی (مرکز تجاری)، آرایشگاه، صرافی، خدمات تشریفاتی خودرو، پارکینگ (ظرفیت: 350 نفر)، خشکشویی، انبار چمدان، صندوق امانات رایگان و خدمات تاکسی و وانت 24 ساعته به مرکز شهر، اشاره کرد.

این مجموعه با مساحت 70000 مترمربع، بیش از 500 اتاق و تعداد زیادی کافه و رستوران دارد. علاوه بر این، حتی از سالن بدنسازی، زمین تنیس و مرکز تجاری نیز برخوردار است. این هتل تاکنون از افراد معروف و شناخته شده بسیاری میزبانی کرده است.

ورودی هتل بین ‌المللی پارسیان استقلال

ورودی‌های این هتل از دو قسمت تشکیل شده است. معمولا تشریفات ویژه مقامات عالی رتبه و کنفرانس‌های دولتی ویژه در این هتل برگزار می‌شود. این سازه از دو برج تشکیل شده است. برج شرقی که مدرن‌تر است و به تازگی بازسازی شده و به طور معمول برای تجارت استفاده می‌شود و برج غربی، قسمت اصلی هتل است که هر دو هنر زیبای مهمان‌نوازی سنتی ایرانی را در سطح بین‌المللی نشان می‌دهد.

بنای  کهنه برج غربی، هنوز روح جوانی‌اش را از دست نداده و طراوت و زیبایی خاص خودش را دارد. استفاده از قطعات سنگ مرمر و همچنین بتن مخلوط شده در ساخت این هتل، باعث شده تا رنگ آن با گذشت سال‌ها حفظ شود. همین ترفند کوچک باعث شد تا برج غربی استقلال پارسیان همچنان به زیبایی 60 سال پیش به نظر برسد.

دو برج غربی و شرقی با یک لابی مدرن غرق در تزئینات رنگارنگ و مجلل و نقاشی‌های زیبای ایرانی به هم متصل شده‌اند. برج شرقی در سال 1351 ساخته شده و 10 سال جوان‌تر است و نسبت به سازه غربی، خدمات و امکانات مجهزتری دارد.

استخر سرپوشیده و سالن‌های بدنسازی هتل بین‌ المللی پارسیان استقلال

در استخر هتل بین‌ المللی پارسیان استقلال از یک روز آرام با یک شنای خوب و با طراوت لذت ببرید و در سونای آن استراحت کنید. هرگز یک روز از تمرینات روتین خود را با سالن بدن‌سازی درجه یک هتل بین‌المللی پارسیان استقلال مجهز به آخرین تکنولوژی از دست ندهید. شما می‌توانید از یک دست بازی تنیس در زمین PEIH لذت ببرید. انواع فروشگاه‌ها، پارکینگ با ظرفیت بیش از 350 خودرو به صورت همزمان، خدمات خشکشویی، تاکسی 24 ساعته و خدمات حمل‌ونقل به تمام دیدنی‌ها و جاذبه‌های تهران از جمله امکانات این هتل است.

استخر سرپوشیده و اسپا:

اگر برای رویداد و قراردادهای کاری، به تهران سفر می‌کنید و می‌خواهید هتل پارسیان استقلال را انتخاب کنید، با شیرجه زدن در استخر سرپوشیده این هتل می‌توانید تمام مشکلات و نگرانی‌ها و همچنین خستگی کل روز خود را از بین ببرید.

سایر خدمات:

شعب بانکی، فرش دستباف، طلا، جواهرات، عتیقه فروشی، فروشگاه نقاشی، صنایع دستی، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، میز کمک، مرکز تجاری و کامپیوتر، آرایشگاه، چرم فروشی، صرافی، تاکسی VIP، تاکسی 24 ساعته پارکینگ با ظرفیت حداکثر 350 خودرو، فروشگاه، صندوق امانات رایگان، خودپرداز، درمانگاه، فروشگاه کت و شلوار، فروشگاه سوغات، گل‌فروشی و... از دیگر خدماتی است که این هتل پنج ستاره ارائه می‌دهد.

3

رزرو متنوع ترین هتل های تهران در فلای تودی

در این مقاله به‌طور کامل به معرفی هتل پارسیان تهران پرداختیم. هتل پارسیان تهران با نام سابق هتل استقلال یا هتل هیلتون در زمینی به مساحت 70 هزار متر مربع در تهران یکی از بزرگ‌ترین و منحصر‌به‌فردترین هتل های ایران است. برای رزرو هتل های تهران از لوکس تا اقتصادی کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. فلای تودی با امکان رزرو 1.5 میلیون هتل در سرتاسر جهان، متنوع ترین گزینه‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. با هر بودجه و سلیقه ای که باشید، می‌توانید به راحتی رزرو محل اقامت خود را در این سایت انجام دهید. فلای تودی ارزانترین و معتبرترین مرجع خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل های تهران با پشتیبانی 24 ساعته بهترین خدمات سفر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها