چگونه پروازهای ارزان به استانبول را پیدا کنیم؟

کد خبر: 1212033
چگونه پروازهای ارزان به استانبول را پیدا کنیم؟

خرید پرواز ارزان استانبول، پیدا کردن بلیط با قیمت مناسب و داشتن سفر مقرون به صرفه، شاید همیشه کار سخت یا غیر ممکنی به نظر برسد. اما اگر از روش ها و تکنیک های درست استفاده کنید، گاهی با هزینه یک سفر داخلی می‌توانید یک سفر خارجی متفاوت داشته باشید. از آنجایی که شهر استانبول یکی از محبوبترین مقاصد خارجی در میان ایرانی‌ها به شمار می‌رود، در این مطلب کوتاه قصد داریم به یک پرسش ساده پاسخ بدهیم؛ چگونه پروازهای ارزان به استانبول را پیدا کنیم؟

بررسی بلیط لحظه آخری استانبول

خرید بلیط لحظه آخری گاهی می‌تواند به شدت به‌صرفه باشد. به خصوص در فصل های کم سفر استانبول، ممکن است قیمت بلیط های چارتری در ساعات نزدیک به پرواز کاهش قابل توجهی پیدا کند. اما این موضوع همیشگی نیست. اگر اهل ریسک کردن هستید، می‌توانید از تکنیک خرید بلیط لحظه آخری استفاده کنید. البته به طور معمول بلیط لحظه آخری استانبول مناسب کسانی است که در هر لحظه چمدان خود را بسته اند و آماده سفر هستند. اما اگر به دنبال سفر برنامه ریزی شده هستید، بلیط سیستمی یا بلیط چارتری استانبول گزینه بهتری محسوب می شود.

 

بررسی ایرلاین های مختلف پرواز تهران استانبول

پیدا کردن مرجع معتبر ارائه‌ دهنده بلیط ارزان، به شما کمک می‌کند تا سفر ارزانتری به استانبول داشته باشید. اگر قصد دارید یک پرواز ارزان به استانبول داشته باشید، باید ایرلاین های مختلف را بررسی کنید. قیمت بلیط های سیستمی به طور مستقیم توسط ایرلاین مشخص می‌شود، برای مثال پرواز کیش ایر به مقصد استانبول ممکن است گرانتر از پرواز ایران ایر باشد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از خرید بلیط قیمت ایرلاین های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. البته اگر ایرلاین خاصی را مدنظر دارید، آن را در سایت فلای تودی فیلتر کرده تا فقط بلیط های همان ایرلاین برای شما نمایش داده ‌شود.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان استانبول

قبل از هرچیز به این نکته توجه داشته باشید که بهترین زمان برای سفر به استانبول هرگز ارزانترین زمان سفر به این شهر نیست. در بهار، اوایل تابستان و بازه زمانی قبل از تعطیلات کریسمس و مناسبت‌های مختلف، شهر استانبول شلوغ‌تر از همیشه می‌شود. اگرچه هوای این شهر در بهار بسیار معتدل است اما با توجه به حجم زیاد مسافران قیمت بلیط استانبول گرانتر خواهد شد.

از سوی دیگر، در فصل‌های سرد یا خلوت‌تر به دلیل استقبال کمتر مسافران، قیمت بلیط استانبول کاهش می‌یابد و شانس شما برای پیدا کردن پرواز ارزان بیشتر می‌شود. به‌طورکلی بهتر است در انتخاب زمان سفر به استانبول انعطاف داشته باشید. اگر می‌خواهید بهترین زمان خرید بلیط ارزان استانبول را پیدا کنید، باید به تقویم قیمتی فلای تودی سر بزنید. این تقویم قیمت بلیط های استانبول را در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش می‌دهد.

8

عوامل تاثیر گذار بر قیمت بلیط استانبول

عوامل زیادی ممکن است بر قیمت بلیط استانبول تاثیر بگذارد. از فصل سفر گرفته تا نوع ایرلاین، تعداد توقف‌ها و شرایطی که در زمان سفر شما وجود دارد. اگر می‌خواهید سفر ارزان به استانبول را تجربه کنید، حتما عواملی مثل فصل سفر، حراج های استانبول، کریسمس، نوع ایرلاین و شرایط کشور ترکیه و قیمت لیر را بررسی کنید. تمام این عوامل و حتی بیشتر از این‌ها می‌تواند به شکل مستقیم روی قیمت بلیط تاثیرگذار باشد. با یک برنامه ریزی درست می توانید ارزانترین زمان سفر به استانبول را انتخاب کنید و بلیط خود را با بهترین قیمت ممکن بخرید.

9

خرید بلیط ارزان استانبول در فلای تودی

بلیط پروازهای خارجی را هرچه زودتر بخرید بیشتر به نفع شما خواهد بود! از سمتی اگر می‌خواهید برای یک بازه کوتاه سفر کنید، خرید بلیط رفت و برگشت استانبول، خیلی ارزانتر از خرید دو بلیط یک طرفه است. برای خرید بلیط ارزان استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. از فیلترهای این سایت استفاده کرده و ایرلاین‌ موردنظرتان، قیمت بلیط و... را فیلتر کنید. به این ترتیب فقط بلیط هایی نمایش داده می شوند که متناسب با انتخاب شما هستند.

پیشنهاد می‌کنیم از تقویم قیمتی فلای تودی استفاده کنید. این تقویم ارزانترین قیمت بلیط استانبول را در حوالی تاریخ انتخابی شما نمایش می دهد. همچنین با ثبت نام در سایت فلای تودی و فعال کردن گزینه اطلاع از آخرین تغییرات قیمت، در صورتی که نرخ بلیط انتخابی شما تغییر کند، بلافاصله از طریق پیامک یا ایمیل مطلع خواهید شد، بدون اینکه مجبور باشید سایت های مختلف را جست و جو کنید. فلای تودی ارزانترین و متنوع ترین مرجع خرید بلیط و هواپیما و رزرو هتل در استانبول محسوب می شود که امکان خرید پرواز از 900 ایرلاین معتبر داخلی و خارجی و همچنین رزرو 1.5 میلیون هتل در سرتاسر جهان را برای کاربران خود فراهم کرده است.

همچنین، اگر برای خرید یا کنسل کردن بلیط استانبول با مشکل مواجه شدید، نیازی نیست نگران باشید. شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز با پشتیبانی فلای تودی تماس بگیرید. پشتیبانی این سایت به صورت 24 ساعته، حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگوی به شما خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها