پشتیبانی شبکه از شرکت‌های مطرح ایرانی توسط ترازنت

کد خبر: 1212359
پشتیبانی شبکه از شرکت‌های مطرح ایرانی توسط ترازنت

 

 

رشد و گسترش فناوری شبکه‌های رایانه‌ای در اکثر کسب و کارها باعث شده که سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف در زمینه نگهداری سیستم‌ها و تجهیزات شبکه خود با چالش‌های بسیاری روبرو شوند. زیرا از یک طرف خود به تنهایی قادر به حل مشکلات به وجود آمده نیستند و از سوی دیگر نیز استخدام نیروی متخصص هزینه بسیاری را برای آن‌ها به همراه دارد.

به همین دلیل نیاز به خدمات پشتیبانی شبکه ضروری به نظر می‌رسد. این سازمان‌ها با انعقاد قرارداد با شرکت‌های پشتیبانی شبکه در تهران می‌توانند با صرف هزینه‌ای اندک سیستم خود را به روز نگه دارند و مشکلات احتمالی به وجود آمده را به سرعت برطرف نمایند.

اگر مدیر یک سازمان یا اداره هستید و نیاز به خدمات شبکه و پشتیبانی یا خرید دستگاه حضور و غیاب دارید، باید مجموعه‌ای را برگزینید که سابقه همکاری با شرکت‌های مطرح را داشته باشد. چنانچه یک تیم پشتیبانی قبلاً با شرکت‌های بزرگ کار کرده باشد، نشان دهنده آن است که کارشناسان آن دانش و تخصص بالایی دارند که توانسته‌اند توقعات این شرکت‌های بزرگ را برآورده کنند و مورد تایید آن‌ها قرار بگیرند.

 

مفهوم پشتیبانی شبکه

شاید از خود بپرسید که پشتیبانی شبکه چیست؟ در پاسخ به این سوال لازم است بدانید که پشتیبانی شبکه مجموعه‌ای از فعالیت‌ها را دربر می‌گیرد که به منظور حفظ، نگهداری و رفع ایرادات شبکه انجام می‌شود و یک بیزینس را کاملا فعال و به‌روز نگه می‌دارد.

این اختلالات ممکن است که در سطح سخت افزاری رخ دهد، مانند مشکلات به وجود آمده برای رایانه‌ها، تجهیزات تحت شبکه، انواع ماشین‌های اداری، سرورها و... یا این‌که مشکلات مربوط به زیر ساخت شبکه همچون کابل‌ها، کیست ترانک شبکه و مواردی از این قبیل را شامل شود. گاهی نیز پشتیبانی شبکه برطرف کردن اختلالات نرم افزاری مانند کلیه ایرادات به وجود آمده در نرم افزارهای کلاینت، سیستم عامل و همچنین سرویس‌های شبکه را دربر می‌گیرد.

وظایف کارشناس پشتیبانی شبکه

پشتیبانی شبکه چیست؟ خدمات پشتیبانی شبکه به صاحبان بیزینس‌ها این اطمینان را می‌دهد که تمامی سخت افزارها و نرم افزارهای شرکت بدون هیچ‌گونه مشکل و اختلالی در حال فعالیت هستند. کارشناسی که وظیفه پشتیبانی شبکه را برعهده می‌گیرد، موظف است تمام ایرادات به وجود آمده در شبکه‌های کامپیوتری را در اسرع وقت برطرف کند، علاوه‌برآن سرعت شبکه را نیز تا حد قابل قبولی افزایش دهد. از دیگر وظایف پشتیبانی شبکه می‌توان به تعمیرات دوره‌ای منظم، عیب‌یابی و تهیه چک لیست پشتیبانی شبکه اشاره کرد.

بهترین شرکت پشتیبانی شبکه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

 مدیران سازمان‌ها و ادارات باید به هنگام انتخاب شرکت پشتیبانی تجهیزات شبکه دقت بسیاری به خرج دهند تا در نهایت مجموعه‌ای را بیابند که بتواند تمام نیازهای آن‌ها را برطرف نماید. یک شرکت پشتیبانی شبکه خوب   باید علاوه‌بر انعطاف‌پذیری و وفق دادن خود با شرایط مشتری ویژگی‌هایی که در ادامه بیان می‌شود را نیز دارا باشد.

برخورداری از کادر متخصص و باتجربه

شرکت ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه و سرور باید دارای تیمی مجرب و حاذق باشد تا بتواند مطابق با نیاز بیزینس‌های مختلف خدمات کاملا حرفه‌ای را به آن‌ها ارائه دهد. لازم است افرادی که با این شرکت‌ها همکاری می‌کنند به نصب و راه‌اندازی انواع سیستم عامل‌ها، روش برطرف کردن ایرادات آن‌ها و مواردی از این قبیل مسلط باشند.

امکان تسلط پیدا کردن در همه زمینه‌ها مانند ویندوز، مایکروسافت، خرید تجهیزات و… از توانایی یک فرد خارج است. از این‌رو هر کدام از اعضای تیم پشتیبانی باید بر یک یا چند حوزه مسلط شده و با توجه به آن بهترین خدمات را در اختیار کارفرما قرار دهند.

تیم پشتیبانی باید در کنار دارا بودن دانش و تخصص، تجارب کاری فراوانی نیز داشته باشد. زیرا دارا بودن تجربه باعث می‌شود که کارشناسان مشکلات به وجود آمده را در کوتاه‌ترین زمان ممکن تشخیص داده و آن‌ها را رفع نمایند.

 فراهم آوردن امکان مشاوره برای مشتریان

بهترین تیم پشتیبانی باید مشاوره حرفه‌ای را در زمینه انتخاب زیرساخت‌های مناسب، نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر و همچنین مسائل مربوط به پسیو و اکتیو شبکه در اختیار مدیران شرکت‌ها قرار دهند.  دریافت راهنمایی به رئیسان سازمان‌ها و ادارات کمک می‌کند که بتوانند هزینه‌های جاری خود را تا حد زیادی کاهش داده و مدیریت شبکه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

عمل به تعهدات

تیم پشتیبانی سرور شبکه باید به کلیه تعهدات خود در قبال مشتری پایبند بوده و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند. مسئولیت‌پذیری و وقت شناسی از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک تیم حرفه‌ای است؛ به گونه‌ای که کارشناسان باید در زمان مقرر در محل حاضر شده و پروژه را به موقع به کارفرما تحویل دهند.

تعیین تعرفه مناسب برای ارائه خدمات

بهترین شرکت باید تعرفه پشتیبانی شبکه را مناسب انتخاب کند تا افراد مختلف بتوانند از این خدمات بهره‌مند شده و با هزینه‌ای معقول سیستم‌های کامپیوتری خود را نگهداری و مشکلات آن‌ها را رفع نمایند.

تعرفه خدمات شبکه

انعقاد قرارداد با مشتری

یک مجموعه حرفه‌ای در همان آغاز پروژه پشتیبانی اقدام به انعقاد قرارداد پشتیبانی شبکه و سخت افزار با مشتری می‌کند. در این قرارداد مکتوب کلیه نیازها و انتظارات مشتری ذکر می‌شود تا خدمات فنی متناسب با اهداف کارفرما در اختیار وی قرار گیرد. همچنین بندهایی درباره میزان حقوق کارشناسان پشتیبانی در نمونه قرارداد پشتیبانی شبکه و سخت افزار آورده می‌شود.

از دیگر موارد درج شده در قرارداد می‌توان به زمان‌بندی حضور کارشناس درمحل کار کارفرما، تعهدات پیمانکار شبکه، مبلغ قرارداد، مدت قرارداد پشتیبانی شبکه و شیوه حل اختلافات به وجود آمده بین تیم پشتیبانی و مشتری اشاره کرد.

همکاری با شرکت‌های معتبر

تجربه همکاری تیم پشتیبانی با شرکت‌های بزرگ بیانگر آن است که کارشناسان از دانش فنی بالایی برخوردار هستند که باعث شده مورد تایید این شرکت‌ها قرار بگیرند. از این‌رو می‌توانید به راحتی به کیفیت خدمات ارائه شده از جانب چنین تیم‌هایی اطمینان کنید.

شرکت‌های معتبر شبکه

توانایی مدیریت شرایط بحرانی

گاهی ممکن است که برای سازمان‌ها و ادارات مشکلاتی مانند آتش‌سوزی، هک شدن اطلاعات، سرقت و بسیاری  چالش‌های دیگر به وجود آید. در چنین شرایطی تیم پشتیبانی شبکه اینترنت باید با تکیه بر تجارب و دانش خود بتوانند این شرایط بحرانی را به بهترین شکل مدیریت کنند و راه حل‌هایی مناسب و کاربردی را برای رفع مشکلات ارائه دهند.

دارا بودن روحیه کار تیمی و روابط عمومی بالا

با توجه به این‌که کارشناسان پشتیبانی شبکه ممکن است در یک اداره با تمامی کارمندان و پرسنل در ارتباط باشند، بنابراین دارا بودن روابط عمومی بالا و اخلاق شایسته برای آن‌ها ضروری است. علاوه‌برآن بسیار مهم است که تیم پشتیبانی دارای روحیه کار تیمی باشند تا بتوانند با یکدیگر به بهترین شکل تعامل داشته باشند. در این حالت هر کدام بخشی از مشکلات به وجود آمده را از طریق مراجعه حضوری یا پشتیبانی شبکه از راه دور برطرف می‌کنند.

خدمات شرکت پشتیبانی شبکه

دارا بودن یک تیم مجرب و آگاه برای پشتیبانی شبکه در پیشرفت کسب و کارها بسیار تاثیرگذار است. در صورتی که ایرادات احتمالی به وجود آمده در شبکه سازمان یا اداره شما به موقع برطرف نشود، خسارات ناشی از آن به مراتب بیشتر از پرداخت دستمزد تیم پشتیبانی است. از جمله مهم‌ترین خدماتی که در شرکت‌ پشتیبانی شبکه در مشهد ارائه می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

خدمات شرکت پشتیبانی شبکه

  • رفع مشکلات به وجود آمده در سخت‌افزارهای کامپیوتری

متخصصان به دلیل آشنایی کامل با سیستم‌های رایانه‌ای به خوبی می‌توانند ایرادات به وجود آمده در مادربرد، سی پی یو و به طور کلی تمام مشکلات مربوط به سخت افزار شبکه را در اسرع وقت حل کنند.

  • خدمات پسیو

یکی دیگر از اقدامات شرکت‌ پشتیبانی شبکه این است که برای کسب و کارهای نوپا اقدام به راه‌اندازی پسیو شبکه می‌کنند. همچنین امکان دارد که زیرساخت‌های کابل شبکه‌های قدیمی مستهلک شده باشند که در  چنین مواردی خدمات تعمیر را ارائه می‌دهند.‌

  • تهیه بک آپ از اطلاعات

کارشناسان موظفند که از دیتاهای موجود در شبکه نسخه پشتیبان تهیه نمایند تا چنانچه به هر علتی این اطلاعات از بین رفت، شرکت با چالش مواجه نشود.

  • پیگیری مستمر و جلوگیری از ایجاد مشکلات

پس از انعقاد قرارداد با تیم‌ ارائه دهنده خدمات پشتیبانی شبکه، کارشناسان موظفند که به طور مرتب شبکه شرکت را چک کرده و پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

  • سایر خدمات

پشتیبانی اینترنت و وب، تهیه مستندات شبکه، برقراری ارتباط تلفنی بین کاربران، پشتیبانی نرم افزار و سیستم عامل، پشتیبانی کامپیوتر و سخت افزار و پشتیبانی شبکه اکتیو و پسیو از جمله خدمات دیگری هستند که در شرکت‌ پشتیبانی شبکه ارائه می‌شوند.

مزایای پشتیبانی شبکه

چنانچه شبکه‌ای را راه‌اند‌ازی کرده‌اید که نقش مهمی در پیشبرد کسب و کار شما دارد، بی‌شک به پشتیبانی شبکه نیاز خواهید داشت. با استفاده از این خدمات از مزایای بسیاری برخوردار می‌شوید که تعدادی از آن‌ها در ادامه آورده شده است.

مزایای داشتن پشتیبان شبکه

  1. پایداری در شبکه

 شاید بتوان گفت که اصلی‌ترین مزیت برخورداری از پشتیبانی شبکه داشتن یک شبکه پایدار است. زیرا تیم پشتیبانی به صورت مرتب و روزانه شبکه را مورد بررسی قرار داده و ایرادات احتمالی را پیش از این که چالش آفرین شوند، به سرعت برطرف می‌کنند. بنابراین مشکلاتی نظیر قطع و وصل‌های مکرر در شبکه به وجود نمی‌آید.

  1. کاهش هزینه‌ها

 از آنجا که تیم پشتیبانی بر وضعیت شبکه دائماً نظارت دارند، چنانچه کوچکترین مشکلی به وجود بیاید، از همان ابتدا به سرعت حل می‌شود. این موضوع سبب می‌گردد که هزینه‌های تعمیر سخت افزارها تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

استفاده از خدمات تیم پشتیبانی شبکه مخصوصا برای مجموعه‌های کوچک مقرون‌به‌صرفه است؛ زیرا استخدام یک کارشناس شبکه و پرداخت حقوق وی هزینه بسیاری را به این شرکت‌های کوچک تحمیل می‌کند. اما با استفاده از این خدمات نه تنها نگهداری شبکه خود را برعهده یک تیم متخصص و ماهر می‌گذارید؛ بلکه تنها در ازای روزهایی که کارشناسان در محل کار شما حاضر می‌شوند، به آن‌ها دستمزد می‌پردازید.

  1. صرفه‌جویی در زمان

چنانچه شبکه خود را بدون پشتیبان رها کرده باشید، در این صورت مکررا شاهد قطعی‌های در آن خواهید بود که این امر موجب توقف در کار شما می‌شود. علاوه‌برآن مجبور هستید که بخشی از زمان خود را برای پیدا کردن یک کارشناس شبکه تلف کنید که هیچ شناختی نسبت به ساختار شبکه موردنظر ندارد.

حتی اگر موفق شوید یک فرد متخصص را پیدا کنید، با توجه به عدم شناخت او نسبت به شبکه شرکت شما ممکن است فرآیند عیب‌یابی و برطرف کردن مشکلات روزها به طول بیانجامد. اما با استفاده از خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان شناخت کاملی از شبکه دارند و به سهولت می‌توانند اختلالات به وجود آمده را برطرف کنند.

  1. افزایش راندمان کاری

 با تکیه بر خدمات پشتیبانی شبکه همواره یک تیم مجرب و متخصص در کنار شما هستند که بر سلامت شبکه نظارت دارند. این عامل تاثیر غیر قابل انکاری در تحقق اهداف بیزینس‌تان دارد و راندمان کاری را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

بهترین خدمات پشتیبانی شبکه را از ترازنت بخواهید

پشتیبانی شبکه برای تمامی سازمان‌ها و ارگان‌هایی که کسب و کار خود را بر پایه استفاده از سیستم‌های شبکه‌ای بنا کرده‌اند، ضروری است. زیرا از طریق خدمات پشتیبانی است که اختلالات به وجود آمده به موقع برطرف شده و سلامت شبکه تضمین می‌شود. با استفاده از پشتیبان شبکه نه تنها هیچ دغدغه‌ای در مورد داده‌ها و دسترسی‌های سیستم خود ندارید، بلکه می‌توانید امنیت شبکه را نیز تا حد زیادی ارتقاء دهید.

ترازنت از جمله شرکت‌های معتبر و خوش‌نام است که در رزومه کاری خود امتیازاتی مثل همکاری با شرکت‌های مطرح و بزرگ ایرانی را دارد. کارشناسان این مجموعه به خوبی می‌توانند چالش‌های کسب و کارها را شناسایی کرده و اقدامات لازم را در جهت پیشبرد تجارت آن‌ها انجام دهد. بیشترین تمرکز این مجموعه پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری در مشهد، بر روی جلب رضایت کارفرما قرار گرفته است؛ از این‌رو می‌توانید از بابت کیفیت خدمات ارائه شده اطمینان حاصل نمایید. در ضمن در ترازنت از همان ابتدا نمونه قرارداد پشتیبانی و مدیریت شبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد تا آن را مطالعه کنید و توقعات خود را با تیم پشتیبانی در میان بگذارید.

چنانچه یک شرکت ارائه دهنده پشتیبانی شبکه هستید، برای دیزاین ابزارهای تبلیغاتی خود نظیر بنر، تراکت، بیلبورد و… به سایت طرح پیچ مراجعه کنید. این مجموعه با گرافیست‌های حرفه‌ای و مجرب در سراسر کشور همکاری دارد، بنابراین می‌توانید طراحی تبلیغات خود را به این مجموعه بسپارید تا سفارش خود را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید.  سلام گرافیک نیز شرکت طراحی گرافیک در مشهد است که علاوه‌بر برخورداری از خدمات تخصصی می‌توانید از نرخ‌های مقرون‌به‌صرفه نیز بهره‌مند شوید. زیرا هدف طراحانی که با طرح پیچ همکاری دارند، این است که مهارت خود را به کار فرمایان معرفی کنند،.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها