راهنمای جامع برای خرید میز گیمینگ + نکات ویژه

کد خبر: 1214922

در واقع میز گیمینگ یکی از میز های پر کاربرد و ضروری برای گیمر ها و افراد حرفه ای محسوب می شود.

راهنمای جامع برای خرید میز گیمینگ + نکات ویژه

 

 

همانطور که می‌دانید گیمرها برای انجام رقابت، با کمک سخت افزار و نرم افزارهای مناسب می‌توانند پیروزی را از آن خود کنند. در حقیقت اکثر افراد بر این باورند که میز گیمینگ برای اتاق گیمرها ضروری نیست در حالی که این میز به همان اندازه کیس، مانیتور و اینترنت از ارزش بالایی برخوردار است. به صورت کلی برای انجام بازی به صورت حرفه‌ای نیاز به تجهیزات خاصی است که باید آن‌ها فراهم شوند. یکی از این گزینه‌ها میز گیمینگ می‌باشد که با میز کامپیوتر معمولی متفاوت است. اگر می‌خواهید تجهیزات اتاق گیمینگ خود را مهیا و کامل کنید با ما همراه باشید تا با نکات خرید میز مطلوب آشنا شوید.+

آشنایی با میز گیمینگ

همانطور که از نامش پیداست برای گیمرها یک وسیله کاربردی محسوب می‌شود که در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند. در واقع طراحی و ساختار  میز گیمینگ به صورتی می‌‌باشد که از تکنولوژی‌های هوشمند استفاده شده است. به همین علت افرادی که از آن استفاده می‌کنند در حین کار  احساس راحتی می‌کنند.

میز گیمینگ طوری طراحی شده است که افراد می‌توانند به راحتی چندین مانیتور و ابزار مختلف را در کنار هم قرار دهند. از این رو این میز یکی از نیازهای اساسی گیمرها شناخته شده است. آن‌ها می‌توانند به راحتی با ابزارهای جانبی با حجم زیاد دسترسی داشته باشند و در حین کار با مشکل مواجه نمی‌شوند.

به صورت کلی طراحی میز گیمینگ به صورت دقیق و ویژه است. به طوری که گیمرها می‌توانند عملکرد خود را در حین انجام بازی‌های متفرقه افزایش دهند. این میز دارای خصوصیات و مزیت‌های بسیاری می‌باشد که می‌تواند کیس‌ها و مانیتورهای بزرگ را در خود جای دهد. از این رو گیمرها می‌توانند به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند و سوئیچ کنند که به همین علت با استقبال خوبی مواجه شده است‌.

ویژگی‌های اصلی انتخاب میز گیمینگ

به صورت کلی هدف از ایجاد و تولید میز های گیمینگ همانند سایر تجهیزات اتاق گیمینگ احساس راحتی و دسترسی آسان ‌است‌. در واقع  این میز در طرح، نوع و جنس مختلف وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌هایی که قصد داریم برای شما ذکر کنیم میز مناسبی را انتخاب کنید.

ظاهر میز

یکی از مقوله‌های مهمی که باید در حین خرید این میز توجه کنید شکل ظاهری آن است‌. معمولا اکثر گیمرها ترجیح می‌دهند از میز مستطیلی یا L شکل استفاده کنند چرا که گوشه اتاق جای می‌گیرد و در نتیجه موجب بهینه سازی فضا می‌شود. همچنین این نوع میز باعث می‌شود که کارایی در حین بازی با افزایش روبرو شود زیرا دارای فضای بسیاری است.

اندازه

توجه به اندازه و ابعاد میز گیمینگ باعث می‌شود که انتخاب شما هوشمندانه باشد‌. در ابتدا باید فضای خود را بسنجید و سپس برای خرید میز گیمینگ اقدام نمایید. بنابراین هنگامی میز مورد نظر تاثیر خود را بر روی کیفیت بازی می‌گذارد که بتوانید بسته به فضا، میز را به خوبی جایگذاری کنید و تمام ابزارهای خود را بر روی آن قرار دهید.

جنس میز گیمینگ

یکی از موارد مهمی که بر روی انتخاب میز گیمینگ تاثیر دارد توجه به متریال و جنس به کار رفته است. این میز همانند سایر تجهیزات گیمرها دارای اجناس گوناگونی می‌باشد که معمولا جنس‌های چوبی و شیشه‌ای با استقبال خوبی مواجه شده‌اند. برای نمونه اگر می‌خواهید که علاوه بر کارایی بالا، ظاهر دکوراسیون شما جلوه خاصی داشته باشد انتخاب میز شیشه‌ای مناسب است. یا اگر قصد دارید میزی تهیه کنید که از کیفیت بالا و دوام عالی برخوردار باشد بهترین انتخاب می‌تواند میز چوبی باشد.

 قابلیت تنظیم

یکی دیگر از عناصر مهمی که در حین خرید میز گیمینگ باید دقت کنید ویژگی قابلیت تطبیق و تنظیم است. در واقع رعایت ارگونومیک برای گیمر هایی که مدت زمان زیادی را صرف سیستم می‌کنند این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که گیمر ها می‌توانند به راحتی زاویه مورد نظر را تنظیم کنند و این خاصیت از بروز آسیب‌هایی مانند کمردرد جلوگیری می‌کند.

سایر نکات خرید

در واقع افراد حرفه‌ای مانند تریدرها یا گیمرها در هنگام خرید به میز ترید یا میز گیمینگ به صورت ظرفیت بالا نیاز دارند. از آنجایی که ممکن است افراد لوازم ضروری را بر روی میز قرار دهند بنابراین باید در هنگام خرید به فضای سطح و ظرفیت دقت ویژه داشته باشند.

  • همچنین سعی کنید میزی را انتخاب کنید که آپشن‌ های بی‌نظیر را داشته باشد. برای مثال خرید میزی که از حمایت کننده کابل‌ها و سیم‌ها برخوردار است تاثیر بسزایی در عملکرد شما دارد.

  • علاوه بر موارد ذکر شده خوب است بدانید که میز مورد نظر دارای انواع و اقسام متفاوتی می‌باشد که شما می‌توانید طبق نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. برای مثال انواع میز ریسپاون 3010، آیرون استون، آدوبی، کادیان، آتلانتیک، تانگکولا، ApexDesk ​​Elite از جمله میزهایی هستند که همواره از آن‌ها استقبال خوبی شده است.

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با نکات خرید میز گیمینگ ارزان استاندارد آشنا کنیم. اصل موضوع این است که شما می‌توانید با مطالعه موارد ذکر شده میز مناسب و استانداردی را برای خود تهیه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها