آموزش معامله‌گری در صرافی آبان تتر

کد خبر: 1218701

برای ورود به بازار کریپتو و کسب سود از ارزهای دیجیتال نیاز به آموزش دارید، در این مقاله سعی داریم تا به معرفی صرافی ارز دیجیتال آبان تتر بپردازیم و در انتها روش‌های معامله‌گری در این صرافی را مورد ارزیابی قرار دهیم، تا انتها این متن با ما همراه باشید.

آموزش معامله‌گری در صرافی آبان تتر

 

 

معرفی صرافی آبان تتر 

صرافی آبان تتر پلتفرمی است که امکان معامله بیش از 300 رمز ارز را فراهم می‌کند و صرفا امکان تبادل ارز دیجیتال تتر نیست از مهمترین رمز ارزهای ارائه شده در صرافی آبان تتر می‌توان به لایتکوین، بیت کوین و بایننس کوین اشاره کرد. این صرافی بلند آوازه به همت جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف در سال 1397 شروع به فعالیت کرده است. 

چه رمز ارزهایی در آبانتتر پشتیبانی می‌شوند؟ 

در رابطه با ارزهای دیجیتال لیست شده در صرافی آبان تتر در ارزتودی آمده است: 

همان طور که گفته شد این صرافی در ابتدا از تتر پشتیبانی می‌کرد و جالب است بدانید هنوز هم خیلی از کاربران این صرافی را به عنوان محلی برای تبادلات ارزی تتر می‌شناسند؛ اما در حال حاضر این صرافی از تعداد بیشتری رمزارز پشتیبانی می‌کند .

از آنجایی که فرایند احراز هویت برای کاربران ایرانی در صرافی‌های ایرانی چالشی ندارد کاربران به راحتی و با سرعت می‌توانند در صرافی آبان تتر احراز هویت کرده و به ترید و نگهداری ارزهای دیجیتال بپردازند. 

ثبت نام و ورود به صرافی ارز دیجیتال آبان تتر می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای کاربران باشد چرا که در این صرافی امکان مشخص کردن حد ضرر برای سفارش‌ها، قابلیت استفاده از سرویس ای پی آی (API) برای مدیریت معاملات و امکان استفاده از قابلیت " انتقال داخلی رمز ارز" فراهم شده است. 

بررسی فرایند ثبت نام و احراز هویت در صرافی آبان تتر 

تنها در چند دقیقه کوتاه می‌توانید در صرافی آبان تتر ثبت نام و احراز هویت کنید. ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال با وارد کردن اطلاعات هویتی و تایید اطلاعات انجام می‌شود. 

بررسی قیمت‌ها و خدمات صرافی آبان تتر

صرافی آبان تتر در ابتدا فعالیت بر خرید و فروش تتر (دلار) تمرکز داشت و با گسترش بازار و افزایش توانمندی‌ها بر تعداد رمز ارزهای ارائه شده اضافه کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به وبسایت آبان تتر در صفحه اصلی و همچنین در پنل کاربری قیمت ارز های دیجیتال را در لحظه مشاهده و ارزیابی کنند. 

از جمله مهمترین امکانات صرافی آبان تتر: 

  • امکان ورود سرمایه بدون محدودیت 
  • امنیت بسیار بالا 
  • به حداقل رساندن امکان کلاهبرداری و تخلف در صرافی آبان تتر 
  • نقدینگی بالا 
  • امکان مراجعه حضوری به صرافی (آدرس تهران، هروی، خیابان گلستان، کوچه فرود غربی، ساختمان سامان)

امنیت حساب کاربران در صرافی آبان تتر 

بررسی موارد امنیتی قبل از انتخاب صرافی ارز دیجیتال بسیار حائز اهمیت می‌باشد اما کاربران باید در نظر داشته باشند که دارایی‌های دیجیتال خود را در صرافی نگهداری نکنند و در کیف پول شخصی خود نگه دارند تا احتمال کلاهبرداری و از دست دادن سرمایه به حداقل برسد. 

بررسی موارد امنیتی در صرافی آبان تتر 

تا زمان نگارش این مقاله گزارشی از هک و یا موارد این چنینی در رابطه با صرافی آبان تتر ثبت نشده است و  فاکتورهای امنیتی که باید توسط صرافی ارز دیجیتال رعایت شود در نظر گرفته شده است که عبارت اند از: 

  • ورود دو عاملی با استفاده از گوگل آتنتیکیتور 
  • تایید نهایی و واریز و برداشت با  ایمیل 
  • استفاده از پرتوکل SSL 
  • کنترل اتوماتیک تطابق آدرس ولت و شبکه انتقال 

خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر 

پس از تکمیل فرایند احراز هویت برای خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر کافی گزینه فوری بخرید را در صفحه اصلی پنل کاربری‌تان انتخاب کنید. توجه داشته باشید برای خرید ارز دیجیتال به درگاه پرداخت فرستاده نمی‌شوید و می‌بایست حساب کاربری خود را از قبل شارژ کرده باشید. فرض کنید از میان ارزهای ارائه شده شما قصد خرید لایتکوین را دارید. 

شما برای خرید لایتکوین دو نوع انتخاب دارید، خرید با قیمت بازار و خرید با قیمت مشخص 

در روش خرید با قیمت بازار شما رمز ارز انتخابی را با قیمتی که در بازار عرضه شده است تهیه می‌کنید اما در روش خرید با قیمت مشخص برای رمز ارز انتخابی قیمت مشخص می‌کنید در چنین حالتی سفارش شما زمانی ثبت می‌شود که قیمت رمز ارز به قیمتی که شما تعیین کرده‌اید برسد. 

مراحل فروش ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر نیز به راحتی خرید ارز دیجیتال انجام می‌شود فقط برای انجام این کار گزینه فروش فوری را انتخاب کنید. 

کارمزد صرافی آبان تتر 

برای دریافت کارمزد خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی آبان تتر مقادیر ثابتی در نظر گرفته شده است که از صرافی‌های بزرگی مانند بیت پین بیشتر است. 

  • معامله بر اساس پایه ریالی مقدار ثابت 0.2 درصد در نظر گرفته می‌شود. 
  • معامله بر اساس پایه تتری مقدار ثابت 0.3 درصد در نظر گرفته می‌شود. 

مقایسه صرافی آبان تتر و والکس 

این دو صرافی ایرانی از بستری دانشگاهی توسط دانشجویان دانشگاه‌های تهران و شریف راه اندازی شده‌اند. هر کدام از آن‌ها اهداف به خصوص خود را دنبال کرده و در پی ارائه خدمات با کیفیت به کاربران ایرانی هستند. 

نظرات کاربران از استفاده از خدمات آبان تتر 

یکی از راه‌های ارزیابی صرافی‌های ارز دیجیتال و مقایسه آن‌ها توجه به نظرات کاربرانی است که قبلا از این خدمات استفاده کرده‌اند. برای مثال می‌توان به پلتفرم‌های دانلود اپلیکیشن مانند بازار مراجعه کرد و میزان دانلود و نظرات کاربران را بررسی کنید.  

دانلود آبان تتر

جمع بندی 

به طور کلی صرافی آبان تتر یکی از صرافی‌های مطرح در بازار کریپتو ایران است که بیش از 700 هزار کاربر را با ارائه بیش از 300 رمز ارز به سوی خود جذب کرده است. تریدرها و هولدرهای ارز دیجیتال می‌توانند از خدمات ارائه شده در این صرافی ایمن استفاده کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها