معرفی پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری ترند روز

کد خبر: 1233790

بیشترین تغییر در فضای خانه با دیزاین دیوارها انجام می‌شود. سریع‌ترین راهکار برای ایجاد دکوراسیون جدید استفاده از کاغذ دیواری است. اگر شما هم از دسته افراد همیشه تابع مد و در صف استفاده از به‌روزترین وسایل هستید این متن برای شما نوشته شده است. کاغذ دیواری‌ با اشکال هندسی، پوستر سه‌بعدی، طرح چوب و کاغذ دیواری همیشه مد داماسک از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری به شمار می‌روند. بعد از مطالعه این متن با انواع کاغذ دیواری و نحوه استفاده از آن در دکوراسیون آشنا شوید.

معرفی پرطرفدارترین طرح های کاغذ دیواری ترند روز

 

کاغذ دیواری ساده؛ از پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری در سال‌های مختلف

کاغذ دیواری ساده با همه سبک‌های دکوراسیون همخوانی دارد. این نوع از پوستر کاغذی با‌توجه‌به نداشتن نقش و نگاری خاص قیمت مناسبی دارد. همین‌طور تنوع رنگ‌بندی در این نوع کاغذ دیواری بسیار بالا است و از رنگ‌های خنثی تا فعال و گرم را تشکیل می‌دهد. پوسترهایی با رنگ و طرح ساده برای دیوار پشت تلویزیون یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شوند. 

اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل با هزینه کمتری هستید از خرید کاغذ دیواری با طرح ساده  برای دکوراسیون فضا استفاده کنید. کاغذ دیواری ساده به‌عنوان مکملی برای پوسترهای سه‌بعدی با انواعی از سبک شلوغ آن کاربرد دارند. کاغذ دیواری ساده در کنار طرح‌های بافت‌دار و داماسک یک گزینه مطلوب به شمار می‌رود. 

27

کاغذ دیواری با اشکال هندسی؛ از بهترین طرح کاغذ دیواری سالن پذیرایی

یکی از به‌روزترین و پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری با اشکال هندسی است. تنوع استفاده از شکل‌های هندسی مثل کاغذ دیواری طرح پتینه و الگوهای تکرار شونده در این نوع کاغذ دیواری یک ایده جذاب و نو برای طراحی دکوراسیون داخلی است. 

اشکال هندسی برای سبک مدرن یک انتخاب مناسب است. همین‌طور این نوع کاغذ دیواری در محل کار، سالن پذیرایی و اتاق خواب کاربرد دارند؛ ماهیت کاغذ دیواری با اشکال هندسی به‌گونه‌ای است که فقط برای یک فضا طراحی نشده است.

کاغذ دیواری سه بعدی؛ از جدیدترین طرح‌های پوستر کاغذی برای منزل

کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی به‌عنوان یک طرح کاغذ دیواری مدرن با اشکال و رنگ‌های متنوع موجود هستند؛ تصاویر دلخواه به سفارش مشتری روی پوسترهای کاغذی نیز چاپ می‌شوند. در نصب کاغذ دیواری سه‌بعدی برای سالن پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه محدودیتی نخواهید داشت. 

کاغذ دیواری‌های سه بعدی با دستگاه و دست چاپ می‌شوند که هزینه چاپ دستی طرح‌های این نوع کاغذ دیواری بالاتر از چاپ دستگاهی است؛ بنابراین انواع چاپ دستگاهی کاغذ دیواری سه‌بعدی در طیف گسترده‌ای از طرح و رنگ وجود دارد. 

کاغذ دیواری‌های سه‌بعدی فضای متفاوتی را در خانه ایجاد می‌کنند. برای دکوراسیون‌های خلاقانه استفاده از این نوع پوستر روی یکی از دیوارهای خانه ایده مناسبی است. برای شلوغ نشدن فضای خانه از کاغذ دیواری ساده روی بقیه دیوارها استفاده کنید.

کاغذ دیواری طرح آجر؛ محبوب برای عاشقان سبک کلاسیک

کاغذ دیواری آجری از پرطرفدارترین کاغذ دیواری برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی محسوب می‌شود. طرح آجر یک نوع طراحی سنتی برای فضا ایجاد می‌کند که برای تکمیل آن از وسایل دکوراتیو سنتی و نوستالژیک استفاده می‌شود. 

کاغذ دیواری آجری در رنگ‌های مختلفی مثل آجر سفید، قهوه‌ای تیره و ترکیبی از این رنگ‌ها وجود دارد که براساس سبک دکوراسیون و علاقه‌مندی افراد ایجاد می‌شود. کاغذ دیواری طرح آجر به‌صورت برجسته و ساده در بازار موجود است. 

28

کاغذ دیواری بافت دار؛ از پرطرفدارترین سبک‌های سبه بعدی

کاغذ دیواری برای دکوراسیونی خاص استفاده می‌شود. بافت‌های برجسته در این نوع کاغذ دیواری منجر به ایجاد طراحی خاص برای فضا می‌شود. کاغذ دیواری بافت دار از نخ خالص و پلاستیک ساخته می‌شوند؛ بنابراین قابل شست‌وشو نخواهد بود. بااین‌حال نمی‌توان از تاثیر این کاغذ دیواری بر زیبایی فضا چشم‌پوشی کرد.

کاغذ دیواری بافت‌دار در دو نوع ساده و طرح‌دار موجود است که هر دو برای سبک‌های مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته طرح‌های ساده برای انواع سبک دکوراسیون مناسب است، در مقابل کاغذ دیواری بافت‌دار با طرح‌های شلوغ‌تر گزینه مناسبی برای طراحی کلاسیک محسوب می‌شوند. این کاغذ دیواری به دلیل داشتن ظاهری لوکس برای اتاق پذیرایی، اتاق خواب و تالار مناسب هستند. 

29

کاغذ دیواری طرح چوب؛ انتخابی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به رنگ و طرح‌های طبیعی

دکورهای چوبی جایگاه ویژه‌ای را در دکوراسیون از سال‌های گذشته به خود اختصاص داده است. زیبایی طرح چوب برای نزدیک‌ کردن طراحی به طبیعت موردتوجه بسیاری از افراد است؛ بنابراین طرح‌های چوبی از پرطرفدارترین انواع کاغذ دیواری برای دکوراسیون به شمار می‌رود. 

داشتن دکوراسیونی با طرح چوب با نصب کاغذ دیواری با این طرح کار چندان سختی نیست. کاغذ دیواری چوبی یکی از راه‌های ایجاد حس طبیعت در فضا است. این نوع پوستر کاغذی برای ایجاد فضایی دنج و آرامش‌بخش استفاده می‌شود. همین‌طور استفاده از وسایلی مثل مبلمان تیره و تابلوهایی با قابی چوبی به ایجاد سبک روستیک کمک می‌کند. 

کاغذ دیواری داماسک؛ طرحی محبوب و پرفروش

کاغذ دیواری داماسک از طرح‌های سنتی و شلوغ تشکیل شده است که بیشتر در طراحی کلاسیک کاربرد دارد. این نوع کاغذ دیواری در شکل و رنگ متفاوتی طراحی شده است تا با انواع سبک دکوراسیون داخلی هماهنگی کامل داشته باشد. کاغذ دیواری داماسک از پرطرفدارترین پوسترهای کاغذی است که همه افراد حداقل یک‌بار از آن برای طراحی فضای داخلی خانه یا محل کار استفاده کرده‌اند. ترکیب پوستر کاغذی داماسک در کنار مبل‌های کلاسیک، چشم‌نواز و زیبا خواهد بود. 

کاغذ دیواری داماسک از طرح گل تکرار شونده تشکیل شده‌اند. پتانسیل بالای این نوع از طرح و رنگ از دلایل محبوبیت کاغذ دیواری داماسک به شمار می‌رود. کاغذ دیواری داماسک به‌صورت برجسته و صاف در بازار موجود است. این کاغذ دیواری به دلیل داشتن ظاهری لوکس از گزینه‌های مناسب برای تزیین دیوارهای لابی هتل، گالری و رستوران‌های لوکس به شمار می‌رود. 

فروشگاه اینترنتی لینوم فلکس؛ متنوع‌ترین فروشگاه آنلاین کاغذ دیواری‌های پرطرفدار 

در این مقاله به معرفی پرطرفدارترین طرح کاغذ دیواری برای دکوراسیون خانه، محل کار، رستوران و لابی هتل پرداختیم. کاغذ دیواری ساده، داماسک، اشکال هندسی، سه‌بعدی و طرح آجر و چوب از انواع پرطرفدار کاغذ دیواری برای طراحی هستند. از این مدل‌ها در سبک‌های مختلف طراحی مثل مدرن، کلاسیک و روستیک استفاده می‌شود.

اگر به فکر تغییر دکوراسیون منزل هستید از کاغذ دیواری قابل شست‌وشو و متنوع در طرح و رنگ استفاده کنید. قیمت اقتصادی، تنوع طرح و رنگ و کیفیت بالا را در هنگام خرید کاغذ دیواری در نظر بگیرید. فروشگاه‌های اینترنتی با ارائه جزئیاتی از ویژگی محصول و گالری تصاویر آن‌ها یک مرجع معتبر و مناسب برای خرید کاغذ دیواری به شمار می‌روند. 

فروشگاه اینترنتی لینوم فلکس یکی از سایت‌های معتبر برای خرید انواع مدل‌های کاغذ دیواری استفاده می‌شود. کافی است نام لینوم فلکس را در گوگل جستجو کنید تا به گالری فروشگاه لینوم فلکس دسترسی داشته باشید. 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها