خرید انواع لوازم جانبی برقی موبایل

کد خبر: 1239697
خرید انواع لوازم جانبی برقی موبایل

 

 

زمانی که برای خرید گوشی موبایل به بازار می روید، برای استفاده بهتر از امکانات این دستگاه باید لوازم جانبی برقی آن را نیز تهیه کنید. این در حالی است که شرکت های تولید کننده تلفن همراه با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا، روز به روز محصولات جدیدتر و بهتری تولید کرده و حجم زیادی از این محصولات را روانه بازار می کنند. به همین دلیل خریدار در بازدید از بازار نمی تواند به راحتی گزینه مورد نظر خود را انتخاب کند و دچار مشکل می شوند. از آنجایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است، قصد داریم به طور خاص در مورد اینکه لوازم جانبی موبایل چیست و چه کاربردی دارند صحبت کنیم. همچنین پیشنهاد می کنیم تا پایان این متن با ما همراه باشید.

 

لوازم جانبی موبایل چیست؟

از آنجایی که امروزه برندهای زیادی در زمینه طراحی و ساخت گوشی موبایل فعالیت می کنند، این دستگاه در مدل های مختلفی معرفی می شود و هر کدام قاعدتا نیازمند لوازم جانبی خاصی هستند. اما به طور کلی مجموعه ای از لوازم جانبی در بازار موجود است که همه گوشی ها به آن نیاز دارند که در این قسمت تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم.

  • شارژر مناسب گوشی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد، سازگاری شدت جریان شارژر با باتری گوشی است. خرید شارژری که آمپر آن با گوشی شما سازگاری ندارد قطعا تنها باعث هدر رفتن پول و زمان شما می شود. شدت جریان یا آمپر شارژر به مقدار جریان الکتریکی منتقل شده در واحد زمان اشاره دارد که توسط آمپرمتر اندازه گیری می شود. به عنوان راهنمای خرید شارژر گوشی، توصیه می کنیم از شارژرهایی که آمپراژ کمتری نسبت به ظرفیت باتری گوشی شما دارند استفاده نکنید. زیرا این نوع شارژرها توانایی کافی برای شارژ باتری تلفن همراه شما را ندارند و می توانند به آن آسیب بزنند. علاوه بر این، اگر آمپر شارژر کمتر از ظرفیت باتری باشد، زمان بیشتری برای شارژ باتری صرف می شود و باعث گرم شدن باتری گوشی می شود. بنابراین آمپری که روی شارژر نوشته شده باید برابر با آمپری که برای باتری دستگاه درج شده یا بیشتر باشد تا دستگاه به کندی شارژ نشود و آسیبی نبیند.

  • کابل بلند

وسیله دیگری که نیاز دارید یک کابل بلند است. زیرا کابل شارژ اکثر گوشی ها و تبلت ها کوتاه است و زمانی که کاربر از آن استفاده می کند بسیار آزاردهنده است.

  • تجهیزات سلفی

دستگاه هایی مانند مونوپاد، سه پایه و شاتر را دستگاه های سلفی می نامند. این دستگاه ها به شما این امکان را می دهد که لحظاتی را که با دوستان خود هستید راحت تر ثبت کنید و از شرکت در مجالس و مهمانی های خانوادگی خود لذت ببرید.

  • کاورهای گوشی

انواع قاب گوشی از جمله قاب آیفون و قاب سامسونگ و قاب شیائومی نوعی ضربه گیر است که کل گوشی را می پوشاند و از ضربه های احتمالی محافظت می کند. البته نوعی قاب گوشی به نام بامپر وجود دارد. این نوع قاب فقط گوشه های گوشی را می پوشاند و نسبت به قبلی از امنیت کمتری برخوردار است.

  •  گلس لنز محافظ صفحه گوشی موبایل

یکی دیگر از لوازم جانبی تلفن همراه محافظ صفحه است. این برچسب به صفحه موبایل چسبانده شده و از این قسمت حساس در برابر ضربه و آسیب محافظت می کند.

  • محافظ کابل

وسیله دیگری که کاربران گوشی به آن نیاز دارند محافظ کابل است. این وسیله جالب به گونه ای طراحی شده است که هم از کابل محافظت می کند و هم ظاهر دستگاه را زیباتر می کند. بهترین راه برای خرید لوازم جانبی موبایل این است که به یک فروشگاه معتبر و مجهز مراجعه کنید. اما از آنجایی که امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه پخش لوازم جانبی موبایل وجود دارد، انتخاب یک فروشگاه مطمئن دشوار است.

در ضمن اگر برای خرید این نوع تجهیزات به فروشگاه های معتبر مراجعه می کنید، این فرصت را دارید که با کارشناسان این فروشگاه ها مشورت کرده و در مورد تجهیزات مورد نظر خود از آنها مشاوره بگیرید. به همین منظور یکی از معتبرترین فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت می کنند را به شما معرفی می کنیم تا با مراجعه به آن بهترین محصول را با قیمت مناسب خریداری کنید. یکی از فروشگاه های معتبر و شناخته شده در این زمینه فروشگاه لوازم جانبی موبایل، سامیت کیس است. این فروشگاه علاوه بر فروش لوازم جانبی موبایل اپل، به مشتریان خود مشاوره رایگان می دهد و به خرید و انتخاب دستگاه مناسب کمک می کند. شک نکنید با انتخاب این فروشگاه در وقت خود صرفه جویی کرده و از تخفیف بالایی برخوردار خواهید شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها