مزایای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم نسبت به سایر فروشگاه‌ها

کد خبر: 1278700

هدیه دادن یکی از باشکوه‌ترین راه‌های ایجاد صمیمیت و خلق ارزش در رابطه با مشتریان و شرکای تجاری است‌. هدایای تبلیغاتی در عصر حاضر به‌عنوان کارآمدترین ابزار تبلیغاتی شناخته می‌شوند اما آیا هر هدیه تبلیغاتی چنین اثربخشی دارد؟! قطعا خیر! مزایای خرید هدی تبلیغاتی از حس هفتم نسبت به سایر فروشگاه‌ها بوده که باعث چنین نتایج شگفت‌انگیزی از سوی مشتریان ما شده است.

مزایای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم نسبت به سایر فروشگاه‌ها

 

هدیه تبلیغاتی در واقع یک شیوه از برند سازی در روند حیات کسب و کار است، با سفارش هدیه‌های تبلیغاتی لاکچری، شما معرفی خلاق‌تر، خاص‌تر و جدیدتری را خواهید داشت. شناخت هدایای تبلیغاتی خاص مناسب یکی از اقدامات زیرکانه، مهم و تاثیرگذار برای وفادار ساختن افراد به اهداف و مقاصد والای شرکت است.

بی‌شک یافتن بهترین فروشگاه هدایای تبلیغاتی جزو مهمترین اقداماتی است که می‌توانید برای تبلیغات حرفه‌ای برند خود انجام دهید. یک برند معتبر هدایای تبلیغاتی فرهنگ سازمانیتان را در نظر مشتریان و شرکای تجاری ارتقا می‌بخشد و حسن نیتتا‌ن را نزد ایشان به اثبات می‌رساند.

اما چرا باید هدایای تبلیغاتی خود را از حس هفتم خریداری کنیم؟ این مجموعه چه ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایر فروشگاه‌ها متمایز می‌کنند؟

۱۰ مورد از مزایای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم

بیش از بیست سال از نخستین روزی که حس هفتم با عشق و اشتیاق بنا شد، می‌گذرد. در تمام این سال‌ها سعی بر آن بوده تا ندای دلنشین حس هفتم، حس عشق، ارزشمندی و صمیمیت به گوش همگان برسد. حس هفتم می‌گوید مسیر سبز عشق همواره به شگفت‌انگیزترین مقاصد ختم می‌شود و مسیر تجارت نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما چرا باید برای ایجاد رابطه صمیمانه با مشتریان از فروشگاه حس هفتم خرید کنیم؟

کیفیت هدایا اولویت حس هفتم است!

عمر هدیه تبلیغاتی یعنی عمر تبلیغات شما و ماندگاری نام برندتان در ذهن مشتری! بنابراین کیفیت هدیه تبلیغاتی مهمترین فاکتوری است که در این روش تبلیغاتی مطرح می‌شود. کیفیت و دوام هدایای تبلیغاتی اولین موردی است که به‌عنوان مزایای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم نسبت به سایر فروشگاه‌ها می‌توانیم از آن یاد کنیم. یک هدیه باکیفیت نشان می‌دهد برای مشتریان خود ارزش و احترام قائل بوده‌اید، پس شایسته توجه هستید.

 

 همچنین وقتی جنس با کیفیتی را تحت عنوان هدیه به مشتریان اهدا می‌کنید، مشتری آن را به چشم نمونه کوچکی از خدمات و محصولاتتان می‌بیند و از طریق آن برندتان را پیش‌داوری و قضاوت می‌کند. اینگونه است که با دریافت یک هدیه با کیفیت، مشتری حس مثبتی نسبت‌به برندتان می‌گیرد و ترغیب می‌شود از شما خرید کند و حتی اگر خود خرید نکرد، به دیگران معرفی‌تان می‌کند.

تنوع بی حدومرز هدایای تبلیغاتی!

هدایای تبلیغاتی حس هفتم از نظر قیمت، موضوع، مخاطبان هدف و نوع هدیه تبلیغاتی به چندین دسته تقسیم می‌شوند و هر یک از این دسته‌بندی‌ها خود شامل صدها هدیه هستند. اینگونه است که هر برندی با توجه به اهداف و مقاصد و مخاطبان هدف خود، می‌تواند هدیه مناسبی را پیدا و خریداری کند. به‌عنوان مثال از نظر نوع هدایا، هدایای دیجیتال، ست‌های تبلیغاتی، هدایای نفیس، ابزارهای کاربردی، هدایای چوبی، هدایای چرمی، صنایع دستی، هدایای نمایشگاهی و... را شاهد هستیم که هر یک صدها آیتم مختلف را شامل می‌شوند.

تناسب هدایای تبلیغاتی و سازمانی با مخاطبان هدف برند

در گذشته تا اسم هدیه تبلیغاتی می‌آمد، در ذهن خود به‌طور ناخودآگاه لیوان، جاکارتی یا خودکار تبلیغاتی را تصور می‌کردید! اما هدایای حال حاضر حس هفتم همه طبق سلیقه و نیاز مخاطبان امروزی طراحی و تنظیم شده‌اند. به‌عنوان مثال هدایای دیجیتال شامل لوازم و ابزارهایی هستند که همه موردنیاز افراد امروز خواهند بود و به‌عنوان هدیه، بازخورد شگفت‌انگیزی را در پی خواهند داشت.

صدها هدیه جذاب و ماندگار برای هر مناسبت!

از جذابترین دسته‌بندی‌ها در هدایای حس هفتم هدایای مناسبتی هستند که برای رویدادهای تجاری کوچک و بزرگ، جهت اهدا هدیه به مخاطبان خاص برند بی‌نظیر خواهند بود. این هدایا برای هر مناسبت آیتم‌های خلاقانه و متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به‌عنوان مثال به‌عنوان یک مدیر آگاه و خوش فکر می‌توانید برای مناسبت عید دیروز، عید غدیر، روز مرد، روز زن، روز مهندس، روز پزشک و... تدارک ببینید و بیشتر از پیش در دل مشتریان و پرسنل شرکت خود جا کنید! این یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم می‌باشد.

کیفیت بالای چاپ هدیه، نام برندتان را ماندگار می‌کند!

هر قدر هم کیفیت هدیه بالا باشد، اگر مشتری نداند که این هدیه از سوی کیست، طبیعتا اهداف تجاریتان در میانه راه به سنگ می‌خورد! چاپ با کیفیت و ماندگار لوگو و نام تجاری برند روی هدایای تبلیغاتی مختلف از ویژگی‌هایی است که حس هفتم را از فروشگاه‌های دیگر متمایز می‌کند. حس هفتم با توجه به جنس و نوع هر هدیه، روش خاصی را برای چاپ انتخاب می‌کند و با نهایت ظرافت و نظم این کار مهم را به انجام می‌رساند‌.

5

بسته‌بندی شیک و خلاقانه؛ جلب نظر مخاطبان در همان لحظه اول!

نکته‌ای که بسیاری از فروشگاه‌های هدایای تبلیغاتی به آن اهمیت نمی‌دهند، بسته‌بندی شیک و جذاب هدیه است. ذهن انسان عجول است و در همان لحظه ابتدایی دریافت هدیه، پیش‌داوری اصلی را در مورد برندتان ایجاد می‌کند. بنابراین بسیار مهم است هدیه از نظر کیفیت، جنس، رنگ، طرح و ابعاد بسته‌بندی مناسب و شایسته باشد. از مزایای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم این است که هدایا همه در بسته‌بندی‌هایی شکیل و خلاقانه با چاپ اختصاصی لوگو و نام تجاری برند شما ارائه می‌شوند.

بازه گسترده قیمت هدایا و صرفه اقتصادی

گستردگی بازه قیمت هدایا باعث می‌شود تمام برندها با هر بودجه‌ای که دارند بتوانند از این روش تبلیغاتی کارآمد بهره ببرند. هدایای تبلیغاتی حس هفتم در عین کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارند.

امکان سفارش تعداد بالای هدایا

هیچ حد و مرزی در سفارش هدایای تبلیغاتی از مجموعه معتبر و بزرگ حس هفتم نیست. هر زمان که اراده کنید می‌توانید هدیه مناسب برندتان را با تعداد دلخواه سفارش دهید. برای رویدادهای تجاری بزرگی مثل نمایشگاه‌ها نیز سفارش تعداد بالای هدایای نمایشگاهی امکان‌پذیر است‌.

تحویل فوری هدایا

تنها چند روز به برگزاری نمایشگاه یا جلسه کاری مهمتان باقی مانده و شما هنوز فکری برای خرید هدایا نکرده‌اید؟! جای هیچ نگرانی نیست؛ حس هفتم کیفیت بالای کار خود را در ارائه فوری هدایا نیز حفظ می‌.کند. بدون هیچ نگرانی بابت تاخیر در ارسال یا کاهش کیفیت هدایا، می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

امکان مشاوره تخصصی برای خرید هدایای تبلیغاتی از حس هفتم

برای شمایی که از چنین تنوع و کیفیتی متحیر شده‌اید و نمی‌دانید که کدامیک از هدایا با توجه به شرایط و اهداف تجاری برایتان مناسبتر است، امکان مشاوره تخصصی با کارشناسان با تجربه حس هفتم وجود دارد‌. با همکاران ما تماس حاصل فرمایید و تمام سوالات خود را پاسخ دهید!

می توانید به آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه صابری فومنی و شماره تماس +982188759490 و یا از طریق ایمیل info@hesehaftom.com با این شرکت در تماس باشید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها