تور کانادا، سفری که همیشه در خاطرتان خواهد ماند

کد خبر: 1050712

اگر از کسانی که به تور کانادا رفته‌اند سوال کنید، آنها قطعا به شما خواهند گفت که یکی از سفرهای عمرشان را داشته‌اند که تا سالها در خاطرشان باقی خواهد ماند. گاهی حتی نیاز به پرسیدن هم نیست؛ کافی است تصاویر طبیعت شگفت‌انگیز و شهرهای پر جنب و جوش این کشور را مرور کنید تا همین حالا دست به کار شده و برای گرفتن ویزای کانادا اقدام کنید. بسیاری این حرف را در مورد جایی مانند رم، پاریس یا توکیو می‌زنند: این که حداقل یک بار در طول عمرتان هم که شده باید به این شهرها سفر کنید. مطمئن باشید این گفته در مورد کانادا هم صادق است. البته ما در مجموعه Best Canada Tours به شما کمک می‌کنیم بتوانید ویزای مولتی 5 ساله کانادا را بگیرید، پس سفرتان به احتمال خیلی زیاد بیشتر از یک بار خواهد بود.

image_9433615ae56145133ab75000ba014aa1cafb355b

چرا حداقل یک بار که شده باید به تور کانادا بروید

وقتی نوبت به اندازه و مساحت می‌رسد، کانادا مقام دوم را در لیست پهناورترین کشورهای دنیا از آن خود می‌کند. البته جمعیت این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای بزرگ دنیا فوق‌العاده کم است؛ کانادا تنها حدود 38 میلیون نفر جمعیت دارد. نیاز نیست خیلی دور برویم؛ آمریکا در همسایگی کانادا سومین کشور پهناور دنیا است و تقریبا 330 میلیون نفر جمعیت دارد. وقتی این عددها را کنار هم بگذارید، به راحتی می‌توانید بفهمید که این کشور چه قدر فضای باز و خالی از سکنه دارد. بله درست است، شهرهای بزرگ هم وجود دارند؛ اما فضاهای باز با طبیعت بکر و دست‌نخورده هم فراوان هستند، به علاوه استان‌هایی که تمام جمعیت ساکن در آنها کمتر از یک شهر با جمعیت متوسط است. بنابراین یکی از جذاب‌ترین کارهایی که می‌توانید در تور کانادا انجام دهید، اجاره یک اتومبیل و گشت و گذار در کشوری است که در هر گوشه‌اش یک جاذبه طبیعی شگفت‌انگیز جای داده است.

اگر طبیعت را دوست دارید، در تور کانادا حسابی غافل‌گیر خواهید شد، چرا که قرار است برخی از شگفت‌آورترین منظره‌های طبیعی زندگی‌تان را ببینید. یک گروه از این شگفتی‌ها برخی از زیباترین دریاچه‌های تمام دنیا هستند. یکی از بهترین مناطق در کانادا برای دیدن دریاچه‌ها، منطقه کوه‌های راکی کانادایی است. دریاچه‌های آبی زمردین این منطقه کوهستانی آن قدر محبوب هستند که شما باید صبح خیلی زود به راه بیافتید تا بتوانید در حوالی یکی از آنها جای پارک پیدا کنید. برخی جاها دریاچه‌ها آن قدر بزرگ هستند که فکر می‌کنید به اقیانوس نگاه می‌کنید، چرا که آن سوی دریاچه پیدا نیست.

دو شگفتی طبیعی اصلی وجود دارند که به هیچ عنوان نباید فرصت دیدنشان را در تور کانادا از دست بدهید. اولین آنها آبشار نیاگارا است؛ این جاذبه فوق‌العاده مشهور که به نوعی به نماد کانادا تبدیل شده است، به فاصله‌ی یک رانندگی کوتاه از شهر تورنتو قرار گرفته است. دیگری شفق قطبی است؛ برای دیدن این پدیده خارق‌العاده طبیعی می‌بایست به سراغ شمالی‌ترین بخش‌های استان‌های بریتیش کلمبیا، انتاریو و مانیبوتا بروید. البته مناطق یوکون و قلمروهای شمال غربی هم مکان‌هایی عالی برای دیدن شفق قطبی هستند، جایی که می‌توانید این پدیده را به دور از نورهای مزاحم شهری تجربه کنید.

کانادا سرزمینی است که در آن فرهنگ‌های مختلف به هم رسیده‌اند. کانادایی‌ها هم این واقعیت جامعه خودشان را ارج می‌نهند. گوشه‌های کوچکی از فرهنگ‌های مختلف را می‌توانید در این سو و آن سوی شهرهای بزرگ کانادا پیدا کنید. مردمانی که در این مناطق زندگی می‌کنند علاوه بر فرهنگ‌شان، غذاهای خوشمزه و بی‌نظیرشان از سراسر دنیا را هم با خود به کانادا آورده‌اند. این تمام ماجرا نیست؛ در تور کانادا وقتی به بخش شرقی این کشور و استان کبک می‌روید، حس گشت و گذار در شهرهای اروپایی را خواهید داشت. معماری خیابان‌ها، زبانی که مردم با آن صحبت می‌کنند و همچنین سنت‌هایشان همگی باعث می‌شوند از خودتان بپرسید "آیا هنوز در کانادا هستید؟" به خاطر همین ویژگی‌ها است که کانادا سرزمینی شگفت‌آور است و پیشنهاد ما در مجموعه Best Canada Tours سفر به این سرزمین دوست‌داشتنی حتی برای یک بار است.

image_79ede973d6a9ee3e14c9b2150bf1c3a509e5ab38

کانادایی‌ها مردمانی مهمان‌نواز و بسیار مودب هستند. احتمالا در تور کانادا کلمه "ببخشید" متداول‌ترین لغتی است که خواهید شنید. کانادایی‌ها حتی برای زیادی عذرخواهی کردن هم عذرخواهی می‌کنند. کانادایی‌ها عاشق مهمانان‌شان هستند؛ برای کشوری که تقریبا به طور کامل از جامعه‌های مهاجران تشکیل شده، خوشامدگویی به مسافران و گردشگران از هر جایی از دنیا یک رسم همیشگی بوده و هست. در سفرتان به کانادا با مردمانی شگفت‌انگیز ملاقات خواهید کرد و حال و هوای آرامش‌بخش این کشور مطمئنا شما را برای مدتی از مشغله‌های روزمره‌تان دور خواهد کرد.

چه برای یک هفته چه برای چند ماه، تور کانادا یک سفر به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای شما و تمامی اعضای خانواده‌تان خواهد بود. ما در Best Canada Tours آماده‌ایم تا برای ساختن چنین خاطره‌ای شما را همراهی کنیم. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد برنامه سفرها، مقصدهایی که در تورها ترتیب داده شده‌اند و همچنین قیمت تورها و خدمات ویزای توریستی کانادا به وبسایت ما مراجعه کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها