محصولات گرمایشی و سرمایشی شرکت پارامیر

کد خبر: 1051621

شرکت پارامیر عرضه کننده انواع محصولات گرمایشی و لوازم جانبی مربوطه نظیرانواع حوله خشک کن برقی، فیلتر رسوب گیر پکیج ، کاور و پایه رادیاتور پنلی در خدمت شما هم وطن های عزیز می باشد.

ZUjERnS2fwli

حوله خشک کن برقی

حوله خشک کن یک راه حل مناسب برای گرم و تمیز نگه داشتن حوله شما در محیط خانه می باشد.  با گذشت زمان و توجه بیشتر مردم به بهداشت استفاده از این قبیل وسایل در هر منزل مسکونی افزایش پیدا کرده است . حوله خشک کن های برقی باعث از بین رفتن میکروب های موجود در حوله های مرطوب می شوند. این حوله خشک کن ها که در طرح های گوناگون و برای سلیقه های مختلف طراحی شده اند تصویری زیبا به محیط حمام و یا مکانی که حوله خشک کن را در آنجا نصب کرده اید می دهد .

 پس از استفاده از حوله ، گرم کننده حوله آن را خشک می کند ، بار لباس را کاهش می دهد و کمک می کند تا حوله ها نتوانند بوی کپک زده ای را که در صورت عدم خشک شدن صحیح تولید می شود ، تولید کنند. طبق گفته یکی از مشتریان ، پس از نصب گرمکن حوله ، بوی نامطبوعی که آنها به مدت چهل سال در حمام خود داشتند حذف شد.

گرمکن حوله ای یک روش ساده و مقرون به صرفه برای ارتقاء  سرویس بهداشتی با افزودن جذابیت و زیبایی و عملکرد آن است.

ما حوله خشک کن های برقی هافمن را که محصول مشترک ایران و ایتالیا است و از ترموستات ریجا ایتالیا نیز بهره می برد معرفی می کنیم . این حوله خشک کن ها از لوله های فولادی تشکیل شده اند و آب در آن توسط المنت و ترموستات گرم شده و باعث گرم شدن و از بین بردن رطوبت می شود .

گارانتی حوله خشک کن برقی هافمن شرکت یانارسو  2سال می باشد .

D3ceyPffBCts

فیلتر رسوب گیر پکیج

همانطور که می دانید یکی از مشکلات اساسی وسایل گرمایشی مخصوصاً پکیج رسوب املاح آب در آن است که تاثیر منفی بر روی دستگاه می گذارد و باعث کاهش طول عمر و خرابی آن می شود . هرچه میزان سختی آب بیشتر باشد رسوب بیشتری در پکیج  جمع می شود و حرکت آب در لوله ها کندتر می گردد به همین خاطر استفاده از فیلتر پکیج برای جلوگیری از رسوب و مسدود شدن لوله ها بسیار ضروری است.

فیلتر سه کاره مگا فسفات با استفاده از سه عملکرد خود از جمله صافی ، سنگ پلی فسفات ، و میدان مغناطیسی یعنی به صورت فیزیکی ، شیمیایی و مغناطیسی مانع از ایجاد رسوب برای وسیله گرمایشی ما می شود. بسیاری از فیلتر های موجود در بازار فقط از یک روش برای رسوب گیری استفاده می کنند ولی می بینید که این فیلترها که توسط شرکت پارامیر توزیع می شوند از سه روش استاندارد برای رسوب زدایی استفاده می کنند و طول عمر وسیله گرمایشی ما را افزایش می دهد .

تمامی قطعات فیلتر به مدت 36 ماه گارانتی بدنه (گپ – مهره-هوزینگ- پورت برنجی) و 6 ماه گارانتی تعویض کاتریج دارند .

5tojzyG0xofV

کاور رابط دو تکه رادیاتور

بعد از نصب رادیاتور ها ما شاهد خرابی هایی در اطراف لوله ها و یا حتی دیوار اطراف لوله ها می باشیم که یکی از راه حل های مناسب جهت پوشاندن این خرابی ها و لکه ها استفاده از کاور ها است .

این کاور های دو تکه قابلیت برش در اندازه های مختلفی دارند و ظاهری شیک و زیبا به ما می دهند . نصب آن ها به راحتی صورت می گیرد و دارای قیمت مناسبی نیز می باشند . که به صورت عمده و خرده توسط شرکت پارامیر که نماینده شرکت یانارسو در زمینه خرید و فروش است عرضه می شود.

این کاور ها در رنگ های کروم ، طلایی و سفید موجود می باشند و شما متناسب با محیط و یا کاغذ دیواری خود آن را انتخاب کرده و باعث زیباتر دیده شدن آن محل خواهید شد .

تفاوت و زیبایی را با کاور رابط دو تکه یانارسو تجربه کنبد

gH50fg0R3AEh

پایه رادیاتور

برای نصب راحت رادیاتور بر روی دیوار و جلوگیری از کج شدن آن به دلایل مختلف ما از پایه های رادیاتور برای محکم کردن آن ها استفاده می کنیم . بعضی از دیوار های سفالی یا گچی به مرور زمان استحکامشان را از دست می دهند و ممکن است رادیاتور نصب شده بر روی آن ها دچار لغزش شود و احتمال افتادن آن نیز وجود دارد و تنها راه حل استفاده از پایه های رادیاتور جهت محکم کردن رادیاتور ها می باشد .

 پایه رادیاتور مارال چی چست مناسب برای هر دو نوع رادیاتور های پنلی و آلومینیومی بدون نیاز  به سوراخ کردن دیوار به گونه ای طراحی شده است که امکان نتظیم رادیاتور از سطح زمین و تراز شدن رادیاتور به صورت دقیق  را امکان پذیر می کند .

پایه های مارال با توجه به محل قرارگیری رادیاتور ارتفاع آن را تنظیم می کند. جنس آن ها هم از پلاستیک نسوز می باشد. و نصب آنها نیز بسیار راحت است و نیاز به تخصص خاصی ندارد .

قطعا ً این پایه ها با توجه به قیمت و کیفیت  بالا و کاربردی بودنشان ارزش خرید بالایی دارند و شما می توانید پایه رادیاتور مارال را از شرکت پارامیر در دو نوع پنلی و آلومینیومی تهیه فرمایید.

ارسال تمامی محصولات به سراسر کشور امکان پذیر می باشد و با هماهنگی ارسال محصول خود با واحد فروش شرکت پارامیر در ارتباط باشد واحد فروش تلفنی:09146008830

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها