بهترین قالیشویی تهران در سال 99 کدام است؟

کد خبر: 1051618

بسیاری در روزهای آخر سال به دنبال بهترین قالیشویی به خصوص در تهران هستند. در این مطلب برای شما از مواردی گفتیم که هنگام انتخاب بهترین قالیشویی تهران باید در نظر بگیرید.

faW9fpjwYXyO

نزدیکی‌های سال نو و خانه‌تکانی عید که می‌شود، همه به دنبال بهترین قالیشویی می‌گردند تا فرش‌های ارزشمند خود را به آن بسپارند. بخصوص امسال که با همه‌گیری ویروس کرونا بر اهمیت بهداشت، تاکید بیشتری شده است. فرش‌ها بخاطر تماس مستقیم با پاهای ما بیش از سایر وسایل خانه و محیط کار در معرض آلودگی هستند. برای همین مهم است که برای حفظ بهداشت و ویروس‌زدایی به شیوه‌های تخصصی و با مواد شوینده مرغوب شستشو شوند تا موجب آلودگی محیط نشوند.

یافتن قالیشویی خوب در تهران برای بسیاری، کار دشواری است. همه به دنبال مرکزی می‌گردند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، قالی‌ها را به بهترین نحو شسته و تحویل مشتری دهد. خوش قولی، شفافیت در عملکرد و برخورد خوب از ویژگی‌ های یک قالیشویی خوب است. در این مقاله با برشمردن ویژگی‌های بهترین قالیشویی تهران و راهنمای انتخاب آن اطلاعات لازم را برای شما مهیا کردیم تا هرچه سریع‌تر، دست به بهترین انتخاب بزنید.

فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین قالیشویی

فرش یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال متنوع‌ترین محصولاتی است که از دیرباز زینت‌بخش هر محیطی در ایران بوده است. در گذشته به خاطر داشتن حیاط و خانه‌های بزرگ و بی‌توجهی به برخی فاکتورهای بهداشتی شستن فرش در منزل مرسوم بوده است؛ اما امروز با زندگی در آپارتمان و تاکید بیشتر بر رعایت نکات بهداشتی، شستشوی قالی در خانه دیگر ممکن نبوده و شهروندان نیازمند متخصصین این حوزه در یک قالیشویی خوب هستند.

با افزایش تقاضا برای قالیشویی تهران از انواع مراکز شستشوی فرش، این اتفاق موجب شده که بسیاری از مشتریان هنگام انتخاب مرکزی مطمئن برای شستن فرش‌های خود دچار سردرگمی شوند. در ادامه فاکتورهای مهم برای انتخاب بهترین قالیشویی به شما ارائه شده است.

عضویت در اتحادیه قالیشویان

یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب یک قالیشویی خوب در تهران، عضویت آن در اتحادیه قالیشویان است. این مرکز با نظارت بر عملکرد قالیشویی موجب افزایش پاسخگویی شده و بر شفافیت عملکرد مجموعه می‌افزاید. قالیشویی معتبر با ارائه فاکتور به مشتری کلیه فرآیند کار را مکتوب کرده و قیمت نهایی را نیز بر اساس نرخ مصوب اتحادیه حساب می‌کند؛ برای همین در صورتی که هزینه‌ها با نرخ مصوب همخوانی نداشتند، مشتری این امکان را دارد که از مرکز شکایت کند.

مشتریان باید هنگام تحویل فرش، فاکتور رسمی ارائه شده را به دقت مطالعه کنند و در صورتی که با هرگونه ابهام مواجه شدند، از نظر کارشناسی اتحادیه استفاده نمایند. مشتریان باید پیش از مراجعه به مرکز قالیشویی از عضویت آن در اتحادیه اطمینان حاصل کنند. در صورتی که در عملکرد شستشوی فرش اختلالی ایجاد شود و فرش دچار آسیب شود، قالیشویی ملزم است به مشتری پاسخ دهد. در صورتی که این مرکز از خود سلب مسئولیت کند، مشتری این حق را دارد که به اتحادیه شکایت کند.

خوش قولی، برخورد خوب و پاسخگویی

یکی از مشکلات بسیاری از مشتریان با کارخانه قالیشویی، بدقولی در انجام کار است. بهترین قالیشویی در تهران مرکزی است که با وجود تعدد مشتری بتواند، پاسخگوی همه مشتریان باشد. در روزهای پایانی سال معمولا این مراکز بسیار شلوغ شده و رسیدگی به تمام نیازهای مشتریان دشوار خواهد بود. مراکز معتبر با افزایش تعداد نیروهای خود در روزهای پرکار و با برخورداری از تجهیزات پیشرفته در اسرع وقت به شستشوی دقیق و کامل فرش‌ها اقدام می‌کنند.

همچنین یک قالیشویی خوب در تهران با برخورداری از پرسنل خوش‌برخورد و پاسخگو، همواره به مشکلات مشتریان پاسخ‌های دقیق و شفاف داده و هیچ ابهامی در ذهن مخاطب نمی‌گذارد. مشتریان باید بتوانند با آرامش، کلیه سوالات خود را با پرسنل مطرح کنند و بدون دغدغه یا تردید، فرش‌های گران‌قیمت خود را در اختیار قالیشویی قرار دهند. قالیشویی معتبر همچنین در صورتی که هرگونه خسارتی به کالاهای مشتریان وارد شود، همواره پاسخگو خواهد بود.

ارائه خدمات باکیفیت بهترین قالیشویی

کیفیت خدمات، از ملاک‌های مهم برای شناخت بهترین قالیشویی تهران است. ضرورت دارد که این مرکز از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار باشد تا فرش‌ها به شیوه‌ای مکانیزه و پیشرفته شسته شوند. شستشوی دستی فرش‌ها، معمولا موجب بروز آسیب در فرش شده و کشیدن فرش‌های کهنه باعث می‌شود تا قالی به راحتی پاره شود. برخورداری از سیستم‌های مدرن، این خطاهای انسانی را در پی نخواهد داشت.

استفاده از مواد شوینده مرغوب عامل دیگری است که باید هنگام انتخاب بهترین قالیشویی همواره مد نظر مشتریان باشد. مواد شوینده باکیفیت مناسب با جنس فرش موجب افزایش عمر آن می‌شوند. فرش از جمله کالاهای ارزشمندی است که بیش از سایر وسایل در معرض آسیب است؛ برای همین بهترین قالیشویی، مرکزی است که به خوبی از این کالا امانت‌داری کرده و با تجهیزات برتر و مواد شوینده مناسب در کنار پرسنل مجرب و آموزش دیده کلیه خدمات مربوطه را به مشتری عرضه کند.

تنوع در ارائه خدمات قالیشویی

همه‌گیری ویروس کرونا به بسیاری از کسب و کارها درس مهمی در خصوص ارائه خدمات آنلاین ارائه کرد. قالیشویی آنلاین با ارائه خدمات اینترنتی، کار مشتری را راحت کرده است. مشتری بدون نیاز به سپری کردن زمان طولانی در لیست انتظار تماس تلفنی یا طی کردن مسافت زیاد در ترافیک، تنها با یک کلیک خدمات مورد نیاز خود را درخواست می‌کند و متخصصین قالیشویی نیز در اسرع وقت درب منزل حضور پیدا کرده و فرش را لول شده و بادقت به مرکز شستشو منتقل خواهند کرد.

همچنین برترین قالیشویی مرکزی است که خدماتی به غیر از شستشوی فرش را نیز به مشتریان خود عرضه کند. برای مثال برخی فرش‌ها نیاز به رفوگری، شیرازه دوزی، ترمیم و اصلاح دارند. مراکز معتبر پس از اطلاع دادن به مشتری و مطابق با خواست وی این خدمات را ارائه می‌کنند. همچنین امکان خشکشویی در محل نیز از دیگر خدمات قالیشویی‌های معتبر در تهران است. این مراکز فرش، مبلمان و تشک را در مقابل چشم مشتری با بهترین مواد شوینده و تجهیزات شستشو می‌دهند.

بهترین قالیشویی از دید مردم

emdct6hRvwc2

بهترین قالیشویی از دید مردم مرکزی است که بتواند در عین ارائه بهترین خدمات، ارزان‌ترین نیز باشد. برخورد پرسنل یکی از عوامل مهمی است که در انتخاب قالیشویی نقش دارد. پرسنلی که همواره دلسوز بوده و بالبخند بر لب، مشکلات شهروندان را شنیده و برای حل آن اقدام می‌کنند؛ بهترین قالیشویی تهران را خواهند ساخت. در ایام شلوغ سال خوش‌قولی دیگر ملاک مهم شهروندان برای انتخاب یک مرکز معتبر است.

در نهایت بهترین قالیشویی از دید مردم مرکزی است که سلامت فرش را در اولویت خود قرار داده و کالای ارزشمند مشتری را سالم و تمیز همچون روز اول که خریداری شده به دست او برساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها