مزایا و فواید خرید تصفیه آب خانگی برای سلامتی

کد خبر: 1053861

همه ی ما این واقعیت را می دانیم که آب شربی که در مناطق مختلف کشور به مصرف می رسد، بخش زیادی از آن کیفیت خوبی ندارد به خصوص در مناطقی که آب از چاه های عمیق و آب های زیر زمینی برداشت می شود و به لوله کشی شهر می رسد اصلا از نظر بهداشتی مناسب نیست. برای آشامیدن و مصرف آب سالم داشتن یک تصفیه آب خانگی بسیار مهم است. در ادامه در رابطه با فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب و انواع آن بیشتر صحبت می کنیم.

فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب

می دایند که برای تصفیه آب شهری از ماده ای به نام کلر استفاده می شود. کلر یک ماده ی شیمیایی است که برای بدن بسیار سمی است. این ماده تنها برخی از آلاینده های آب را می تواند حذف کند و در نهایت خودش نیز در آب باقی می ماند و ورودش به بدن باعث مشکلات و بیماری های زیادی می شود. علاوه بر کلر، آبی که به مصرف خانه ها می رسد مواد مضر دیگری نیز دارد. این آلاینده ها از طریق فاضلاب صنایع، فاضلاب های انسانی و  کشاورزی وارد آب می شوند. هم چنین باران های اسیدی نیز یکی دیگر از منابع آلودگی آب است.

fuHZIJQhAch2

تمام این مواد خطرات بسیاری برای سلامتی ما دارند. نیترات، فلوراید، سرب، جیوه و دیگر مواد شیمیایی آب اگر در طولانی مدت مصرف شوند عوارض زیادی را به دنبال دارند. حال شاید بخواهید بدانید که این عوارض چیست. کلر و مواد شیمیایی آب باعث افزایش خطر باتلا به سرطان روده بزرگ و مثانه می شود، نیترات در آب عوارض بسیاری برای کودکان و نوزادان دارد و منجر به بروز سندروم blue baby می شود. این سندورم باعث تیرگی رنگ پوست در ناحیه ی دور چشم و دور دهان می شود و در بزرگسالان نیز علائمی چون سر درد های مزمن، سرگیجه، خواب آلودگی، مشکلات تنفسی و در برخی موارد سرطان معده دارد. فلوراید موجود در آب نیز برای کودکان مضر است. ایجاد خطوط سفید و لکه و ایجاد حفره و تغییر رنگ در دندان ها از عوارض فلوراید موجود در آب می باشد. هم چنین تحقیقات جدید نشان می دهد این ماده باعث سرطان نیز می شود و در رشد مغز کودکان نیز تاثیر می گذارد.

آب آلوده سلامت کودک شما و خانوادتان را به خطر می اندازد اما شما می توانید با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی راد گستر نوین از این آلودگی های آب خلاص شوید. فیلتر های تصفیه آب در مراحل مختلف این آلاینده ها را از بین می برد و آبی که در اختیار مصرف کننده قرار می دهد آبی تمیز خواهد بود. تمام مواد شیمیایی مثل کلر، فلزات سنگین مثل جیوه و سرب، ویروس ها و باکتری ها، فلوراید و نیترات آب به فیلتر های دستگاه جذب می شوند و حتی ریزترین آن ها اجازه ی ورود به آب را پیدا نمی کند. تصفیه آب به سلامت خانواده شما کمک می کند، باعث می شود تا مزه و بوی نامطبوع آب از بین برود، و آبی که به دلیل وجود رسوبات زیاد سنگین و سخت شده است را به آبی سبک و نرم تبدیل کند و از نوشیدن این آب گوارا و خوش طعم لذت می برید.

انواع دستگاه تصفیه آب برای منزل

دستگاه های تصفیه آب بر اساس روش تصفیه و ویژگی های خاصی که دارند به چند دسته تقسیم می شوند و هر کدام مزایا و فواید خاصی نسبت به دیگری دارند که در ادامه انواع دستگاه تصفیه آب برای منازل را به شما معرفی می کنیم.

3VmBBDE9Zb4c

دستگاه اسمز معکوس:

روش اسمز معکوس یا RO برای شیرین کردن آب استفاده می شود. طی این فرایند آب با فشار زیاد وارد فیلتر ممبران می شود و تمام املاح مضر آن حذف می گردد. دستگاه اسمز معکوس با استفاده از 5 فیلتر در مراحل مختلف آب را تصفیه می کند و در هر یک از این مراحل قسمتی از آلاینده های آب حذف می شود که مهم ترین مرحله فیلتر ممبران می باشد که نقش اسمز معکوس را این فیلتر ایفا می کند. با استفاده از این دستگاه هم میزان آلودگی آب تا 99 درصد کاهش پیدا می کند و هم آب سخت به آب سیک و نرم تبدیل می شود و مزه ی بد آن نیز از بین می رود و آبی که در اختیار شما قرار می دهد عاری از هر گونه ماده ی مضر و سمی خواهد بود. دستگاه های اسمز معکوس 5 فیلتر اصلی دارند و در مراحل بعدی می توان از فیلتر های مینرال یا قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز استفاده کرد که بر مزایای آن می افزاید.

دستگاه قلیایی:

در روش اسمز معکوس به دلیل این که آب تمام املاح خود را از دست می دهد، تبدیل به یک آب خنثی می شود که هیچ خاصیتی ندارد. با استفاده از دستگاه قلیایی می توان مواد معدنی مفید از دست رفته را به آب اضافه کرد. فیلتر قلیایی از سنگ های معدنی مفید تشکیل شده که آب از آن عبور می کند و این مواد به آن اضافه می شود که به آن آب یونیزه می گویند. فواید آب قلیایی یا یونیزه برای بدن بسیار است.  از جلوگیری از پوکی استخوان و پیری زودرس تا کاهش مشکلات گوارشی ناشی از اسید بدن و کاهش خطر ابتلا به سرطان از تاثیرات مثبت آب قلیایی می باشد.

دستگاه اولترا فیلتراسیون:

تصفیه آب UF یا اولترا فیلتراسیون یک نوع روش تصفیه آب است که بدون نیاز به جریان برق عمل تصفیه را انجام می دهد. منافذ فیلتر های دستگاه اولترا فیلتراسیون اجازه ی عبور مواد جامد و رسوبات و آلودگی ها را به آب نمی دهد. این منافذ قطرشان نسبت به فیلتر ممبران اسمز معکوس بزرگ تر است بنابراین در از بین بردن برخی از باکتری های ریز و یون های مضر به خوبی عمل نمی کند اما به دلیل قیمت کمتری که نسبت به دیگر دستگاه های تصفیه آب دارند و تاثیر بسیار زیاد آن در از بین بردن گل و لای و رسوبات آب، یک دستگاه بسیار مقرون به صرفه و موثر می باشد و طرفداران زیادی را دارد.

مشاوره و راهنمای خرید تصفیه آب

برای خرید دستگاه تصفیه آب مناسب منزل، گرفتن مشاوره از نمایندگی معتبر کمک زیادی به شما می کند. شرکت ها و نمایندگی های معتبر بهترین مرکز برای خرید دستگاه های تصفیه آب می باشند که می توانید با خیال راحت از آن ها خرید کنید.

شرکت دستگاه تصفیه آب راد گستر نوین یکی از بزرگ ترین مراکز فروش دستگاه های تصفیه آب است که وارد کننده ی این دستگاه ها از خود کمپانی می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در امر فروش و پشتیبانی دستگاه های تصفیه آب، آماده ارائه مشاوره و راهنمای خرید تصفیه آب به مشتریان گرامی خود می باشد.

FWIreaZ8oIJ0

شما جهت آگاهی از محصولات این شرکت و مشخصات فنی و قیمت آن ها می توانید به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه نمایید. محصولات این شرکت از بزرگترین و  معتبر ترین برند های دنیا می باشد که دارای یک سال ضمانت و خدمات پس از فروش مادام العمر هستند. همین حالا به سایت شرکت راد گستر نوین مراجعه کنید و یا با تماس با مشاوران شرکت جهت خرید دستگاه خود اقدام نمایید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها