کارت تخفیف همکارت

کد خبر: 1054072

همکارت در واقع کارت هوشمند تخفیف است که مشتریان در هنگام خرید میتوانند از آن استفاده کنند و از تخفیفات آن بهره مند شوند و به این ترتیب هزینه های خود را کاهش دهند. که هدف اصلی این کارت در واقع این است که همه مردم چه کارمند و چه کارگر و مدیر خصوصا قشر کم درآمد که از پس هزینه های بالا دندانپزشکی بر نمی آیند بتوانند با خرید و استفاده از این کارت تا حد زیادی از هزینه بکاهند.

همکارت در واقع بر خلاف دیگر کارت های تخفیف که اول باید خرید را انجام دهید و بعد برای خدمات بعدی تخفیف بگیرید اینگونه نیست و در همان لحظه می شود که از تخفیفات آن بهره برد و به نوعی باید بگوییم که تخفیفات آن آنی و در همان لحظه می توان از آن استفاده کرد.

معمولا بیشتر افراد به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند برای انجام خدمات دندانپزشکی پول و هزینه کمتری را صرف کنند. بنابراین شما با استفاده از این کارت تخفیف می توانید که علاوه بر تخفیف از اقساط آن هم بهره مند شوید این به آن معنی است که اگر شما توان پرداخت هزینه های این کارت را ندارید می توانید حتی بدون داشتن چک یا ضامن از اقساط 12 ماهه برخوردار شوید و در طی یک سال قسط های آن را پرداخت کنید.

علاوه بر این موارد معمولا برای استفاده از بیمه های تکمیلی شما باید یک بیمه پایه داشته باشید این بیمه پایه مثل بیمه تامین اجتماعی که سایر افراد تحت پوشش این بیمه هستند اما بسیاری افراد هستند که تحت پوشش هیچ نوع بیمه پایه ای نیستند. این افراد برای خرید همکارت هیچ گونه مانعی ندارند و می توانند بدون هیچ محدودیتی و بدون داشتن یک بیمه پایه از خدمات این کارت تخفیف دندانپزشکی بهره مند شوند.

این کارت های تخفیف که یک نوع بیمه دندانپزشکی محسوب می شوند و مانند یک قرارداد است که تمامی موارد در آن توضیح داده شده است و این قرارداد بین مشتری و مرکز این نوع بیمه ها بسته می شوند و فرد از این به بعد می توانید طبق قرارداد از تخفیفات 10 الی 50 درصدی آن بهره مند شود.

معمولا این کارت های تخفیف و همچنین همکارت به صورت سالیانه است و برای یک سال یک هزینه مشخص در نظر گرفته می شود که بعد از پایان یک سال اعتبار کارت تمام می شود و فاقد اعتبار می شود که بنابر درخواست مشتری می تواند دوباره تمدید گردد و مورد استفاده قرار گیرد.

                           همکارت

تفاوت همکارت با بیمه دندانپزشکی

یکی از تفاوت های عمده همکارت با بیمه دندانپزشکی در این است که خرید کارت های تخفیف بسیار آسان است ولی برای عضویت در هر یک از بیمه های تکمیلی شرایط خاصی نیاز است. برای عضویت در بیمه های دندانپزشکی به مدارکی چون شناسنامه، کارت ملی و کپی هر یک از این موارد و همچنین برگ کامل معاینه های پزشکی و...که بعد از ارائه این مدارک باید بررسی های لازم صورت بگیرد که آیا صلاحیت عضویت را دارید یا خیر. اما کارت های تخفیف به هیچ یک از این مدارک نیاز نیست و دیگر نیازی به تایید صلاحیت شما نیست. و فقط کافی است که اطلاعات خود را وارد نمایید بعد کارت خود را تحویل بگیرید.

تفاوت بعدی این دو با هم در هزینه آن است. در واقع برای عضویت در بیمه های تکمیلی باید ماهانه مبلغ مشخصی را پرداخت کنید که معمولا سالانه مبلغ زیادی را باید پرداخت کنید. اما برای دریافت همکارت تنها یک بار هزینه ای پرداخت خواهید کرد که در مقایسه با بیمه های دیگر بسیار کم و ناچیز است.

تفاوت بعدی در تعداد دفعاتی است که می توانید به دندانپزشکی مراجعه کنید. معمولا شرکت ها و مراکز بیمه به این صورت هستند که فقط دفعاتی مشخص می توانید به دندانپزشکی مراجعه کنید و این مشکل ممکن است پیش آید که اگر در طول سال چندین بار دچار دندان درد شدید نتوانید از تخفیفات آن بهره ببرید. این در حالی است که استفاده از کارت های تخفیف هیچ محدودیتی در تعداد دفعات مراجعه ندارند و فرد هر چند بار در سال که بخواهد می تواند به دندانپزشکی مراجعه کند از تخفیفات آن هم بهره مند شود.

تفاوت بعدی در خدماتی است که هر یک ارائه می دهند. معمولا بیمه دندانپزشکی خدمات محدودی را تحت پوشش قرار می دهد که در قرارداد ذکر شده است و فقط برای برخی از خدمات دندانپزشکی نه تمامی خدمات می توانند از تخفیفات استفاده کنند اما با داشتن کارت تخفیف همکارت شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در استفاده از  خدمات دندانپزشکی از تخفیف ها بهره ببرید.

تفاوت دیگر این است که با استفاده از همکارت می توانید که از تمامی خدمات حتی خدمات مربوط به زیبایی دندان هم استفاده کنید و از تخفیفات 10 الی 50 درصدی بهره مند شوید. اما بسیاری از بیمه های تکمیلی خدمات زیبایی مثل ارتودنسی و یا ایمپلنت را تحت پوشش بیمه قرار نمی دهند و بیماران برای استفاده از این خدمات باید خودشان تمام هزینه ها را پرداخت کنند.

همکارت

مزایای استفاده از همکارت

امکان استفاده آنی و سریع از خدمات دندانپزشکی بلافاصله بعد از این که کارت خود را دریافت نمودید.

پوشش دهی تمام خدمات مربوط به دندانپزشکی مثل جرم گیری، ایمپلنت و ارتودنسی، عصب کشی، کشیدن دندان، جراحی دندان، کامپوزیت، تصویربرداری و رادیوگرافی و...

امکان استفاده از بهترین مراکز دندانپزشکی و همچنین بهترین دندانپزشکان

تخفیفات بسیار خوب و مناسب بدون این که برای دریافت مبلغی که پرداخت کرده اید منتظر بمانید.

امکان پرداخت هزینه های این کارت به صورت قسطی بدون داشتن حتی یک ضامن یا چک و سفته

همچنین می توانید در باشگاه مشتریان مربوط به این کارت تخفیف عضو شوید و از تخفیفات فوق العاده و خوب آن بهره مند شوید.

برای استفاده بهینه تر و بهتر از خدمات مربوط به این کارت می توانید از اپلیکیشن همکارت استفاده نمایید.

همچنین شما می توانید برای دریافت این کارت تخفیف به وب سایت مربوط به آن مراجعه کنید و پس از ثبت نام در سایت مربوطه در اسرع وقت آن را دریافت نمایید. همچنین برای گرفتن مشاوره رایگان در خصوص خدمات آن و همچنین برای اطلاع از مراکز معتبر طرف قرارداد می توانید با شماره تلفن های این مراکز تماس حاصل فرمایید.

همکارت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها